Tak mě ve 131000 odpochodoval kardan,naštěstí 50 kiláků od baráku.Díky Mirkovi za bleskový odvoz dom potupně na vozíku.
Bohumil přiložený následující obrázek:
tož bohušu sem se vcelku trefííííl co no ja když slyšel co to tam dělá tak sem pak po cestě přemýšlel jak to mohlo ještě kus jet a ještě taková rychlost představa že by se ti to stalo někde v tý táhlí zatáčce a kouslo se kolo tak ......
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Nevim,off žadnej.žádný varování,prostě mrd,bum rachot jak sviňa a už sem stál.Naštěstí enom ten kardan,nohavica je v pořádku.Napřed sem myslel že spojka,takže je to ešče celkem v pohodě.Nemusim teho tolik rozdělávat,navíc je za měsíc garmiš takže ešče že fčíl. a ne něgde v insbruku.Nohavicu ešče nemám dole ale dyž tam svítím tak pouzdra vypadají celý,takže se vysipali jehličky a už to jelo...
Kupredu spatki ni krok...
vymenit vcas loziska otazka je co je to vcas
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
basto napsal:
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
Co na něm bylo v prdely jsem v podobných km a někdy prijedu a cítím spálenou gumu, zatím jsem si porád myslel, že to jsou gumy?
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
a nemuze byt poskozena manzeta co je mezi rukavem a prevodovkou? Znamenalo by to, ze tam jde bordel=muze se to posr.t a manzeta muze drhnout o kardam a proto je to citit. Co?
gixerak napsal:
Je to smutné čo sa stalo, ale hlavne že si v poriadku. Dá sa tejto poruche nejako predísť? Vyžaduje si kardan nejakú špeciálnu údržbu?
asi neda kardan jako samotna soucastka nevyzaduje zadnou udrzbu ale vetsinou to prijde jako rana z cistyho nebe me se utrhl v gumovem ulozeni zadnej smrad gumy nic co by naznacovalo ze se tak stane proste to prestalo jet a hotovo jo a az se to nekomu stane tak at je to co nejbliz od domova jsou s tim mensi potize
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
basto napsal:
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
Co na něm bylo v prdely jsem v podobných km a někdy prijedu a cítím spálenou gumu, zatím jsem si porád myslel, že to jsou gumy?
takhle v řiti jako je na fotce vejš nebyl,vypadá jak novej, kříž je ok, jen z druhé strany se tam prej protáčel,nevým , každopádně ho mám doma na zdi jako artefuckt
kurňa bohušu to by páslo ze zetooora z předního nahonu mám to poměřat ))
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!