Otázka na ty co si pořídili jiné sedlo, pro ty co "měli" origo a namontovali jakékoli jiné a mohou tedy porovnat. Já si nemůžu pomoct, ale neujedu prostě 100 km bez zastávky nebo bez toho abych na motorce postával a ulevoval prdeli. Jo na Dakaru to bylo úplně o něčem jiném, pohodička. Takže opravdu se vyplatí investovat balík a pořídit Kahedo nebo je to jen Image?. Existuje ještě jiná firma která dělá sedla na GS? Uvítám jakoukoli radu díky
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Novej napsal:
Otázka na ty co si pořídili jiné sedlo, pro ty co "měli" origo a namontovali jakékoli jiné a mohou tedy porovnat. Já si nemůžu pomoct, ale neujedu prostě 100 km bez zastávky nebo bez toho abych na motorce postával a ulevoval prdeli. Jo na Dakaru to bylo úplně o něčem jiném, pohodička. Takže opravdu se vyplatí investovat balík a pořídit Kahedo nebo je to jen Image?. Existuje ještě jiná firma která dělá sedla na GS? Uvítám jakoukoli radu díky
Myslím si,že je to o zvyku. Kolik jsi toho zatím najezdil? Počkal bych s investicí do jiného sedla,protože vím i o případu kdy bolí prdel z gelového sedla. Jsme hold každej jinej...
Já si dlouho nemohl zvyknout na sedlo u Afriky a nakonec se to taky "vstřebalo" a udělal se mi ten správnej mozol.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Myslím si,že je to o zvyku. Kolik jsi toho zatím najezdil? )
mám teprve 8000 km, ale nemyslím že najetý kilometry to změní
Uvidíš. Každopádně co jednomu vyhovuje,nemusí druhému sednout. Chtělo vy to vyzkoušet,než si koupíš to samé za pár tisíc. Záleží taky na okolnostech. Já třeba ujedu víc když jsem odpočatej. Na delší dovolený je nejhorší druhá třetina. Před jsem v pohodě a po už zase zvyklej.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Měl jsem originál sedla na 12GS a šlo to, ale po delší cestě zadek bolel řidiče i spolujezdce. Ozkoušel jsem Kahedo a zdálo se mi pocitově tvrdší, ale nakonec jsem je vzal a je to lepší, i spolujezdkyně si to pochvaluje.
Za mě rozhodně změna k lepšímu a ta útrata mě nemrzí, Kahedo je
BMW GS = stroj na radost
Novej napsal:
ale neujedu prostě 100 km bez zastávky nebo bez toho abych na motorce postával a ulevoval prdeli.
100km je malo.. byt Tebou, resim to...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Novej napsal:
Otázka na ty co si pořídili jiné sedlo, pro ty co "měli" origo a namontovali jakékoli jiné a mohou tedy porovnat. Já si nemůžu pomoct, ale neujedu prostě 100 km bez zastávky nebo bez toho abych na motorce postával a ulevoval prdeli. Jo na Dakaru to bylo úplně o něčem jiném, pohodička. Takže opravdu se vyplatí investovat balík a pořídit Kahedo nebo je to jen Image?. Existuje ještě jiná firma která dělá sedla na GS? Uvítám jakoukoli radu díky
Pro velitelku jsem nechat udělat (potáhnout a vystlat) sedlo tady: http://www.ddtuni... a je spokojená. Já taky trpím jako zvře a věčně stojím. Mám na řiti pleť jako miminko (asi) Takže jezdím věčně na vlku. Pořádná blbost byla se vyráchat v moři a na závěr ve slaných lázních. Z vlka byly strupy a na těch se fakt nedá Co takhle na nějakém srazu otestovat nějaké sedlo? Nejlépe si předtím řádně "zrasit" zadnici a potom si na projížďku půjčit jiné sedlo. Bylo by to asi lepší, než experimentovat za těžké peníze s nejistým výsledkem.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Sériové sedlo pro mě na delších trasách (6+ hodin denně v sedle) bylo jako mučící nástroj. Prosedělo se a bolestivě tlačilo do stehen. Sedlo spolujezdce tlakové body nevytvářelo, ale taky se prosedělo, byť „do plocha“.
Na základě spousty pozitivních ohlasů jsem koupil Kahedo, a... Pro spolujezdce je to údajně ohromné zlepšení a i já sám cítím, že tolik neklouže dopředu. Pokud jde o mě samého, obávám se, že při delším pobytu v sedle to začne tlačit úplně na stejných místech a stejně nepříjemným způsobem jako sedlo sériové. Pravda ale je, že k tomu dojde o něco později.
Závěr: Kahedo stojí za to, ale kvůli spolujezdci. Pro mě osobně to žádné velké zlepšení není.
to Novej: varianty:
- Kahedo
- Sargent - možnost vyhřívání, spolujezdec může mít zespodu "tajnou"schránku
- Baehr - je hnusný......viz. Bobova moto
Jinak u spolujezdce se dej pozor, jaký máš kufr. Já mám topcase na míru a mám jej co nejvíce dopředu, co jej šlo udělat. Všechna tato sedla ale mají výstupek v přední části a nutí spolujezdce sedět více vzadu, což třeba v našem případě bylo nepohodlné, takže jsme vybraný Sargent nakonec nepořídili...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jednoznačně výměna. Ty km co píšeš je zatraceně málo aby jsi si na to zvykl i když částečně si na bolest zvykneš. Kromě Corbina jsem vyzkoušel všechny druhy a přesně vím jaký jsou mezi nima rozdíly. Momentálně mám všechny druhy doma, pokud budeš chtít stav se vyzkoušet.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
taky mne po delší jízdě bolí prdel, což jsem na chopperu zažil jen 2x :-D
teď jsem si sedlo dal do vyšší polohy a musím říct, že ty 2cm se dají poznat.
prdel začne bolet o 100km později :-)
ještě bych zkusil pošpekulovat zvednout přední část sedla a zadní nechat, nebo naopak.
záleží, jakou má člověk prdel...
Když je vůle, cesta se najde
Ještě jsem zapomněl dodat že sedlo mám zvýšené, ale originál zvýšené.Aspoň myslím. Když ho dám do horní polohy tak nedosáhnu na zem
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Mam naprosto stejnej problem.
12GS je prvni motorka, na ktery fkat hodne trpim. Kazda delsi jizda je soutez o zeleznou prdel.
Trpim uz 60tkm, takze km to nezmeni. Lituju, ze jsem do toho nesel driv a ted sedlo koupim, nechci na tomhle zazit uz zadnou dovolenou.
Jenze ted zase vykoumat jaky...
Aldo odkud vlastne jsi? Fak bych potreboval testovat
Ja mam moto rok 2006 a koupil jsem nove sedla a je to dost velkej rozdil.Je sice pravda ze tak za hodinu jizdy to taky citim ale zavrtim se zvesim nohy a pak uz muzu jed az do prazdne nadrze.Akorat vecer potom chodim jako by me nekdo *******.
Alda napsal:
Mam naprosto stejnej problem.
12GS je prvni motorka, na ktery fkat hodne trpim. Kazda delsi jizda je soutez o zeleznou prdel.
Trpim uz 60tkm, takze km to nezmeni. Lituju, ze jsem do toho nesel driv a ted sedlo koupim, nechci na tomhle zazit uz zadnou dovolenou.
Jenze ted zase vykoumat jaky...
Aldo odkud vlastne jsi? Fak bych potreboval testovat
Bohužel od Náchoda, to je pro mne kus
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Zdravim, kedze patrim k tym tazsim ludom tak aj ja mavam tento problem, ale nie po 1h ale 2-3h bez zastavky, resp. ak sa jazdi tak ze zastavky su iba na natankovanie. Kedze aj moja vyska je 194 cm, tak som na 1100 gs a aj teraz na 12Adv riesil sedenie na super vankusiku od AIRHOOWK mam ten stredny co vyzera ako sedadlo od chopra a poviem vam, uz iba dotyk rukou je "zazitok" je to specialny gumovy material v ktorych su vzduchove komory a medzi nimi sa vzduch pomaly premiestnuje atd. Princip je ten ze sedadlo sa nafukne specialnou hadickou cez ventil ( skryte pod obalom na ktorom sa sedi ) a potom ked si sadnes a najdes polohu pomaly vypustis vzduch tak, aby cely zadok jemne plaval nad povodnym sedadlom, cela vaha tela je na vacsej ploche ( na vankusiku ) vankusik je prijemny a aj sa to lepsie vetra. Vydrzi zataz mojich 140kg takze je to overene a funguje to a stoji to nejakych do 100.- euro . Ked prsi tak to pri prestavkach otacam sedakom dole nech nesedim na mokrom. Pri hoteli za 5 sekund dam dole a hodim do kufra. ODPORUCAM !!!.