Aplikuje se to ventilkem do pneumatiky podle prilozenýho návodu.Měl jsem ho v zadní gumě,bylo to v poho.Nevýhoda je že když se mi urval ventilek,musel jít ven bo to s nim nešlo vyvážit.A když jsem ho vylil tak jsem pak 2x pichnul...
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
navod sem cetl-zajimaji mne zkusenosti.to, ze nekdo napise, ze najede 2 x vic km z ultraselem nesezeru.jediny plus se mi zdaj defekty.vono nekde rejpnout v horach a pak se unavovat opravou
No 2x víc nenajedeš,to je asi fakt fake......neměl jsem ho až do sjeté gumy,takže nemůžu posoudi jestli se to nějak projeví na životnosti pneumatiky.Ten US je myslím do díry o velikosti 6 mm.A funguje tak,že když vytáhneš ten laťák z gumy,naspe se tam ten blivajz,ucpe díru a zatvrdne.
Tady je foto jak to fachá:
Vím jen že to 700ml balení vystačí na 2přední a 1 zadní gumu u těžkejch endur.Lidi co jedou na delší štreky do ciziny si to tam dávají.Ale pozor holube !!! Jak píšeš někde v horách rejpnout,znamená o ostrej šutr prorazit a tam ti nepomůže ani svěcená voda.US je vyloženě hřebíková záležitost.........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tady něco z našeho fóra o tomto produktu.
Upravil Cycli dne 22.04.2007 10:33
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mel jsem ultraseal na cestu na Stredni vychod. Ani jednou jsem nepichnul a po 15 tis.km pneu vypadala ani ne v polovine zivotnosti (Metz-Tourance).
Mozna to bylo Ultrasealem, mozna ne...
holubb napsal:
zkušenosti, připomínky, doporučení, aplikace atd.
Ten "modrej blevajz" je opravdu dobrej na cestování po silnici, kde se může píchnout o hřebík, nebo o něco podobného. Pak vše funguje perfektně. Stačí hřebík vyndat, ujet pár desítek metrů a odstředivá síla vyplní díru tím slizem, který ji perfektně zalepí. Podle mne na řivostnost pneu to nemá žádný vliv (pokud si hlídáte tlak v pneu a případně občas dofouknete na správnou hodnotu).
Velkej průser nastane, když gumu prorazíte šutrem a je tam větší díra než pár mm. Pak je vymalováno. Ten "modrý zázrak" už to nezalepí a nedáte tam už ani knot (který jinak perfektě funguje i na větší díry) A kdo tam zkoušel dát náhradní duši, tak ví, proč to velmi nedoporučuju.
Proto já osobně jezdím na bezdušovkách bez těcho moderních vymožeností. Na delší cesty vozím knoty a bombičky a na ještě delší ještě pak náhradní duši, lepení a kompresor´.
cau, presne jak pise Paji - nase zkusenost z Maroka 2006 rika - NA ADVENTURE CESTU NEVHODNE. Na silnicich jsem s tim najel tak 100 tis a je to super. Jakmile ale chces zalepit gumu zamazanou US, nejde to, rozlepuje se to (jakoby to reaguje s lepidlem) atd.
Sady na opravu mivaji v kazdem pneuservisu ale zkontroluj jestli mas tu spravnou - jeden typ je na dusove, jiny na bezdusove. Knoty navic, jedno lepidlo navic a par bombicek a jses v pohode i na mnohatydenni cestu do afriky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jak je to s realnym pouzitim knotu v praxi? V prirucce se uvadi, ze by se nemelo jet vic nez 60km/h, nejakych 400km max a pak pneu stejne vymenit. Dira max. 4mm tusim. Kdyz pouziju nejakej antipich spray, tak su na tom asi stejne.
V naradi jsem nasel nejaky torzo tehle sady. Bombicky tam sice jsou, ale nic v cem by se daly pouzit. Nebo to BMW takto standardne dodava?
Dik.
c0 napsal:
Jak je to s realnym pouzitim knotu v praxi? V prirucce se uvadi, ze by se nemelo jet vic nez 60km/h, nejakych 400km max a pak pneu stejne vymenit. Dira max. 4mm tusim. Kdyz pouziju nejakej antipich spray, tak su na tom asi stejne.
V naradi jsem nasel nejaky torzo tehle sady. Bombicky tam sice jsou, ale nic v cem by se daly pouzit. Nebo to BMW takto standardne dodava?
Dik.
Standardně se to dodávalo s adaptérem,zavaděčem a tělískama na opravu. Stejně jako je to v nový sadě. [img][/img]
Doporučení výrobce je jedna věc a praxe druhá. Ale musí se u toho používat mozek a vědět co si můžu dovolit opravit jako nouzovku a co můžu nechat jako trvalou opravu.
BIGR přiložený následující obrázek:
Ale to se dodávalo jen u 1150 a Adventure jen do určitýho roku. Tuším ty výroční 1150 adventure už tu sadu neměly kompletní. V zásadě je to jedno, je to záležitost pětikila a lepidlo po pár letech bude možná vyschlý a nevěřil bych mu.
Jinak nevím co knoty ale normální D záslepka pořádně zalepená vydrží jízdu plnou rychlostí v terénu i na silnici, vůbec se kvůli tomu neomezujeme. Ale jak říkám - musí to být opravené pořádně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takže oprašuji"kostlivce".Kde se dá momentálně nejlépe koupit Ultraseal?Chci to řešit na Anakee 2,pro cestu do Norska.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Vjetrnik napsal:
to Nori: pokud máš ve ventilcích čidla tlaku, tak na Ultraseal zapomeň.....
Používám ultraseal a mám čidla tlaku doposud žádný problém, čidla fungují a tlak sedí. cca 18000 KM
A opravdu to funguje, při poslední výměně pneu jsem udělal garažový test. Nejdříve jsem pneu dvakrát propíchnul šídlem a kolo roztočil(pouze ručně) a dirky byly okamžitě utěsněné. Tak jsem vzal vrtačku a 4,5 mm vrták a díru to zacelilo také jen to trošku déle trvaloa to při vrtání dochází ke ztratě materiálu ne jako při propíchnutí.
Upravil easyrider dne 30.05.2012 17:46