Tak si řekni mamince a tatínkovi, v čem je problém?
Ondro vypadá že sis zase trochu naběhl pro rejpaly.
Nenaběhl, nenapadlo si mě o to říct Když jsem byl na severu tak jsem tam tyhle krasavice koumal jako blázen *** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
tak ti to trochu pohaním, máme jich v práci na třicet, nevím co tam je v který za motory, ale jsou to fakt líný jebky. Já osobně mám Navaru a to je teprve svezení
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Novej napsal:
tak ti to trochu pohaním, máme jich v práci na třicet, nevím co tam je v který za motory, ale jsou to fakt líný jebky. Já osobně mám Navaru a to je teprve svezení
Nic mi nehaníš, nic nekupuju, ale ty káry jsou prostě boží *** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
to Radosek: co to meleš....tohle není žádné SUVéčko...v térénu toho tyhle pickupy zvládnou i v serii hodně a není problém je upravit na expediční auto...a pořád to bude mnohem pohodlnější než Defender, ve kterém je i jízda pro rohlíky za trest....
Jinak Navara sice jede, ale musí jet, přeci jen francouzský motor není šťastná volba....v tomhle má Hilux navrch...
Takže Remusovo zaláskování já osobně chápu "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Taky to chapu me se libi i ta Navara. Jinak upravenejch Hiluxu jezdi myslim hodne a to i velky extremy. Nedavno jsem videl dokument jak s podobnym cervenym co daval Vjetrnik jeli na severni pol. Aktualne 1250 GSA HP
Hiluxy jsou velmi oblibene v Australii, hlavne svoji spolehlivosti a uzitnymi vlastnostmi jsou na spici a jsou dokonce nejprodavanejsi offroadove auto. Modifikaci existuje cela rada. Akorat to neni auto na dlouhe streky po asfaltu, protoze tlumeni je celkove nastaveno na praci v terenu a auto je dost hlucne. Ale v terenu je to zase spica a korbicka v zadu je super. Daji se na ni nalozit dve krosky uplne v klidu...
Vjetrnik napsal:
to Radosek: co to meleš....tohle není žádné SUVéčko...v térénu toho tyhle pickupy zvládnou i v serii hodně a není problém je upravit na expediční auto...a pořád to bude mnohem pohodlnější než Defender, ve kterém je i jízda pro rohlíky za trest....
Meleš Ty...
Já nepsal nic o SUV, snad si to zvládneš ověřit i sám...
Mě na nich vadí přeplácanost elektronickejma serepetičkama, který jsou u terénních aut k ničemu a potřebují je jenom rozmazlený měkoty... A automobilka, která do "terénních" aut cpe automatické převodovky je mi k smíchu...
Jo, jinak je to hezký...
Upravil radosek dne 15.06.2011 12:13
Vjetrnik napsal:
to Radosek: jo, jo...Land Rover je skutečně se svými automaty v Range Roveru či Discovery k smíchu....
Zase vedle, psal jsem o Defenderu...
... a jinak by mě zajímalo, co z toho auta připraveného k cestě na pól je v sériových "vydáních". A kolik toho ten speciál najede.... A kolik specialistů na elektroniku, hydrauliku a kybernetiku si vezou s sebou na cestu...
Radosku, elektronika v autech obecne patri k tomu nejspolehlivejsimu. Sere se vetsinou vse okolo. A asi jsi toho v terenu s automatem moc nenajezdil. Mam za sebou v Landcruiseru poust, hluboky pisek, bahno, potoky... Vse s automatem a vse naprosto bez problemu. Kazda opravdova off Toyota ma lock razeni, takze si muzes navolit co zrovna potrebujes. A zrovna Defender nepatri k etalonum spolehlivosti.... Jak jsem psal Hiluxu se prodava opravdu mrak, a kdyby to bylo "tak k nicemu", tak nespolihleve, jak pises, asi by se to tak dobre neprodavalo.
Upravil petrs dne 15.06.2011 14:55