Jak píšu v cestopise, tak kamarád José Manuel ujel přes 1800 km z Krymu ze vsi Maloričenskoe kousek před Košice. Jel to 29 hodin.
Mě se povedlo ujet 1050 km z Rumunska z "pionýráku" domů. Bo mě bylo blbě a měl jsem takový zvláštní bolení břicha a nechtělo se mě zkoumat rumunský zdravotnictví. Po třech dnech doma to bylo v cajku. Jeli jsme to 16 hodin.
Tak a teď se chlubte vy
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
holubb napsal:
tak teda jo kdyz jinak nedas.z rumun 1000 km za 26 hod.v tom bela cesta, rozbita trocha drzka, spanek a vopice na slovensku a to je asi vse
jj ja jel snim ono se taky musi napsat na cem se to jelo je rozdil 1000km na canyonu a 1000km na bmw to si clovek taky jinak uziva
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
To hej. Vono 1000 km je dost vždy. Někdy by člověk šel hned chrápat a jindy by si je dal ještě jednou. Já to dělám tak, když bych si je dal ještě jednou, tak jdu na pivo a je vyřešeno.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
1- Jawa 350.....1984 - Komárno ráno 8.00 pondělí......Budapešť nákupy (hadry) a po 16.00 odjíždíme na Szeged, hranice Nadlac kolem 21.00, Arad, Deva během již v noci, u Caransebes jsme mrtví....hodina lavička kolem poledne Orsová, Calafat na Dunaji v 18.00 a čekání na trajekt, kolem 21.00 na bulharské straně a přes Petrochán do Sofie kam jsme po motání na okruhu dorazili v 6.00.
Tehdy byly jiné cesty, dodržovala se padesátka přes vesnice (a jiná cesta nebyla) takže šlo o doslova dva dny a dvě noci. Vzpomínám si, že jsem volal bratranci v Sofii z telefonní budky a mezi jednotlivými vyzváněcími tóny jsem usínal ve stoje v budce
pokud Vás zajímá i auto
2- 2001 Toyota RAV4 ....jižní Portugalsko - Liberec non stop (doslova kromě benzínu a záchodu na benzínce) ....cca 3000km ...29 hodin
3- 2004 Volvo XC90........Liberec - Kodaň - Liberec ..cca 2000km....22 hodin i s trajektem (Rostock)
a
mnohokrát Atény - Liberec non stop přes Jugo ...cca 2200km ....většinou kolem 24 hodin (ale i za 20h jednou se Suzuki GTi)
Upravil Doc dne 28.04.2007 20:59
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
V roce 1998 v kuse (jen zastávky na chcaní, jídlo a natankování) 1150km z Dubrovníku domů za 17 hodin. Byl jsem pak vcelku hotovej. Od tý doby nikdy víc jak 800km za den. Zjistil jsem, že není kam spěchat.Raději 400-500km denně, večer někde na pivko, po cestě se v klidu zastavit, dát si kafe, něco vidět.......
Tonda napsal:
V roce 1998 v kuse (jen zastávky na chcaní, jídlo a natankování) 1150km z Dubrovníku domů za 17 hodin. Byl jsem pak vcelku hotovej. Od tý doby nikdy víc jak 800km za den. Zjistil jsem, že není kam spěchat.Raději 400-500km denně, večer někde na pivko, po cestě se v klidu zastavit, dát si kafe, něco vidět.......
souhlasím, to výše napsáno z mé minulosti byly bleskovky z nutnosti nebo mladického enthusiasmu
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
holubb napsal:
tak teda jo kdyz jinak nedas.z rumun 1000 km za 26 hod.v tom bela cesta, rozbita trocha drzka, spanek a vopice na slovensku a to je asi vse
jj ja jel snim ono se taky musi napsat na cem se to jelo je rozdil 1000km na canyonu a 1000km na bmw to si clovek taky jinak uziva
A ještě je důležitá kvalita cest. Na dobré dálnici kilometry ubíhají, i když to není zrovna moc záživné.
V Americe mají klub lidí co ujedou tuším 1000 mil v kuse a speciální sekci pro lidi, co jedou nonstop od pobřeží k pobřeží. Jsou tam časové limity ale nemapatuju si je. Říká se tomu Iron Butt nebo tak...
Já mám nepřekonatelný zážitek z asi 970km v kuse na Wildstaru v otevřený helmě (kdo ví, ten pochopí) a hlava mě z toho třeštila ještě týden. Na LT jsem předloni vyrazil v 11h z Prahy a někdy kolem druhé ráno jsem byl uprostřed Anglie. Mám to někde poznamenaný ale bylo to kolem 1400km (určitě ne těch 1000 mil) a jel jsem tunelem. 1000 mil by na LT nebyl problém ale ne v noci, ke konci jsem už usínal. Jinak na stejné motorce jsme dělali několikrát 900-1000km a nebyl to velký problém.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dnesky 348 km bez zastávky. Mít 30l nádrž, tak asi dojedu na zátah až domů. Bylo to v pohodě bez únavy a bolesti svislého úsměvu. A taky se mě na obchvatu Olomouce na tachometru objevilo číslo 80 000 km.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já přidám čerstvý zážitek, 920 km z Rumunska (pionýrák) do Prostějova, z větší části po dálnici, velká nuda, ale odsypává to. Odjezd 10,30 hod. příjezd kolem 22,00 hod.Přestávky po 80 km na cigáro, jinak pořád jízda kolem 150 km/hod.
Cycli napsal:
Jak píšu v cestopise, tak kamarád José Manuel ujel přes 1800 km z Krymu ze vsi Maloričenskoe kousek před Košice. Jel to 29 hodin.
Mě se povedlo ujet 1050 km z Rumunska z "pionýráku" domů. Bo mě bylo blbě a měl jsem takový zvláštní bolení břicha a nechtělo se mě zkoumat rumunský zdravotnictví. Po třech dnech doma to bylo v cajku. Jeli jsme to 16 hodin.
Tak a teď se chlubte vy
no já bych se nebránil rumunskému zdravotnictví )) je moooc fajn,zažil sem ho na vlastní kůži a už bych nikdy nemusel,nemocnice jak v seriálu sanitka ) a pionýrák je naprosto užasnej a chci se tam vrátit jelikož letos sme si ho kuli mě moc neužili,jsou tam uplně supr lidi,příroda kolem nádhera, ubytování a jidlo fajn a za dobrý prachy
pavelpv napsal:
Já přidám čerstvý zážitek, 920 km z Rumunska (pionýrák) do Prostějova, z větší části po dálnici, velká nuda, ale odsypává to. Odjezd 10,30 hod. příjezd kolem 22,00 hod.Přestávky po 80 km na cigáro, jinak pořád jízda kolem 150 km/hod.
Tak to jste měli každý pomalu 12 cigaret za cestu . Asi by mě přestávky každých 80 km při takových přesunech nebavili
Ale jinak je to super, že se dá zvládnout v jednom dni přesun do Rumunska. Nechtěl bych kličkovat po placatém Maďarsku.
Já s Pavlem naopak souhlasím a nejen proto, že jsem kuřák. Ona ta denní vzdálenost není o tom, že sednu ráno na motorku a pojedu na plný plyn a zastavím jen na tankování. To jsem zkusil a objel všechna větší města v republice - asi 1250 km, od 6.00 a příjezd ve 21.00. Ale byl jsem zmordovanej jako nikdy a to především PSYCHICKY. Naproti tomu jsem jel kdysi přes 1100 km z Francie, tempíčko tak 120-140, časté zastávky, a byla to pohoda. Dnes, když děláme přesuny 800-900km, tak každých 100km povinná zastávka na cigárko a krátký pokec, uvolnit se a jede se dál, žádným závodním tempem, to vyčerpává psychicky, ale rovnoměrně a vytrvale. A večer jsem v cíli a jde se na pivo, celkem v pohodě. Je to jako s výzkumy pracovního procesu. Namísto 5-ti hodin rachoty, pak oběd a dorazit to do konce, je lepší dělat časté kratší pauzy - produktivita je vyšší, únava menší.
Ono to možná není o počtu km jako o čase, takže bych to viděl na přestávku po 1,5 až 2 hodinách. Toto mě tak vyhovuje např. při cestě do Rumunska.
Ale asi se to nedá jednoznačně určit, záleží na provozu, počasí, typu silnice, náladě ...