Dnes som urobil moju prvú 400-ku presnejšie 402 km na jednu nádrž a ešte v nej ostalo niečo cez 2 l benálu ( natlačil som tam a to doslova 20 l ) Priemerna spotreba okolo 4,9 l . Jazda na špuntoch, 2 bočáky občas nejaký mini off, maximálka do 150.....hroch dokáže stále prekvapiť
Glock-plastik fantastik :-)
350 než začne svítit hladový oko, ve dvou s kuframa normální stav. Ještě nemám vyzkoušený max. dojezd, musím si koupit malý kanistr. Jak to zacne svítit tak vím ze mám cca 80 km a musim najít pumpu. Nechce se mi to nikde tlačit. :-)
Upravil Kubicek dne 10.07.2011 22:29
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
ja som teraz po prejdeni dlhsej trasy natankoval najviac 17litrov to mi zacala svietit kontrolka. primerna spotreba vysla 5.5l . takze kolko tam ostane ked to zacne svietit? cital som niekde ze ked sa to preleje na jednu stranu- motorka sa poliz nabok tam je tam toho viac. neviem preco to cerpadlo neurobili na lavej strane ked sa motoka da na bocny stojan by sa to tam nalialo takto sa to vlastne vyleje z pravej strany. ked sa bavime o GS ktora nema prepojene polovicky
Decky už po letech neřeším, ale včera jsem se vrátil z 3500 km dlouhé dovči po D,CH,F,I,MC,A a spotřeba vychází stále 5-5,5 litru, tankoval jsem po cca 500 km a ještě nesvítila rezerva. Mimochodem mám 1150ADV se 120 tisíci ujetých km a spotřebu oleje jsem nezaznamenal za tu trasu vizuálně žádnou, a to se jelo od 10 do 40 stupňů, v kolonách teploměr oleje stoupal až skoro do červeného a motor hrůzostrašně rachotil... Holt dobrý ročník:-)
Tak to mě chlapi chcete nasr.t, já mám stále 7-7,5 a to jezdíme dálky - většinou balkán, rumunsko, loni Krym mám teda 1150 r.v. 2003
Mimochodem čerpadlo myslím funguje tak, že saje z obou půlek nádrže-zavedenou hadičkou, takže je vidět, že když nejedu na plnej plyn, nebo brzdím motorem, tak mi občas i naskočí o jeden dílek navíc (a to jsem to neklopil, ani nejel skopce, že by se mi přelila hladina)
teď o dovolený po republice,spotřeba 5,5l / 100km. 1150GSA,r.v.2003.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor napsal:
zabudate na jednu podstatnu vec ktra ma zasadny vplyv na spotrebu
a tou je 6 kvalt ktory moze byt "kratky" alebo "dlhy"
moja adventurka ma kratku 6 a tym padom toci o 500 otaciek viac ako taka ista adventurka pripadne hladka GS s ekonomickou 6
Ano, to je pravda, ale není to tak, že by ekonomická 6 točila vždy méně otáček. Na dálnici ano, ale na okresce jedu na 5, co bych na krátké 6 jel na 6, čili na okresce mi to asi žere víc.
S GSA jsem se dostal nejmin na 5,5 ale bylo to nalozenej ve dvou na pohodu po zapadni evrope. Na dalnici mi to bere 6 pri 140 dle tacha. Kdyz jedu pro radost svizne tak 7-7,5 v terenu taky tak. Od rozsviceni kontrolky jsem najel jeste kolem 100km.
2002, GS (ne ADV), dva hliníkáče, bagáž na zadním sedadle, dohromady s plnou nádrží a mnou to má 400kg, spotřeba kolem 5-5,5 litrů... 300km není problém a ještě tam je nějaký dojezd... myslím, že tak 60 bych ještě dojel.
Taky 2002 GS - jednosvíce, neadv - poslední cesta na jih v plný polní (3xkufr a ještě rolka na topcasu) a ve dvou. Váha kolem půl tuny. Na špuntech, svižnej průměr, horský passa, šotolinky, sem tam dálnice. Průměr asi 5,3. Za něco podobnýho jezdíme i vejlety na lehko po ČR. V tejdnu při ježdění striktně po Praze se dostanu na 6,5, to je max.
Maiali nel Fango!
1150 ADV / 2005 - co jsem si nejvice troufl byl dojezd 560 km a pak mi tam jeste 2,5 bylo. Jinak solo svizna do prace 6 - 6,5l. Cestovni 5,5l . Pojedu ted 3tis km dovcu, takze budu poctive merit
Upravil milanosor dne 18.08.2011 07:49
I pád na hubu je pohyb kupředu
2003 ADV, UA drapaky, plna polni, 7,5 l, BG ve dvou, dve plny polni na vojetejch silnicnich gumach 6,5 l. Moc sem to nehonil. Pristi tejden pude k lekari na vysetreni, tak po sestelovani uvidim.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex