nemůžu jinak, musím to sem napsat, dneska jsem si měl možnost otestovat novýho advíka jak na silnici tak i v terénu na pořádnejch gumách a bylo to prostě BOŽÍ.
brtnik napsal:
Taky by mne zajimal rozdil proti modelu 08,pry jde rychleji do otacek,takze pocitove zivejsi i kdyz na grafu to moc nevypada...nevim.
coze?
2010 DOHC hlavy jsou tedy na grafu PODSTATNE VIDET
cervena je novy.
Upravil hicks dne 18.07.2011 21:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nedavno(tak dva tydny zpet) jsem cetl test a v tom testu psali,ze pokud mate model 08 neni rozdil nijak velky a je zbytecny uvazovat o upgrade a ze po mereni byl rozdil tusim 2 kone. Jen,ze se rychleji vytaci...ja na tom bohuzel nejel.
Do novyho modelu se uz prej neleje olovnatej benzin a ani ty prisady co nahrazujou olovo!Ale jestli je to pravda nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
TomVS napsal:
Tak já ho zrovna jezdím a můžu potvrdit... Je to fakt boží... Užívám si každý metr na tomto advíku... Milane, co tam bylo za gumy? Díky za info...
No dobry,ale jezdil jsi i na starsim? Ja nedavno koupil 08 a rozmyslel,jsem jestli nevzit ten novejsi,mozna jsem udelal chybu,ze jsem neco nepriplatil,finance by jeste byly.
mam advika 2010,ted jsme jeli s kamošem do alp a on ma 1150 najeto 92tisic km,kousek pred salzburgem jsme si to prohodili,motor musim rict ze me u 1150 hodne prekvapil,nezda se me to az tak nejak velky rozdil ze bych tam vzal za plyn a rekl si-sakra to nejede oproti 2010.V čem byl ale hoooooooodne velky rozdil tak jak tam foukalo,ochrana pred pocasim velky rozdil
...a neni to tolik vintážní...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal:
160-180 km/h na dálnici u 2011 dohc prům.spotřeba 6,5, u 2004 průměr přes 8..
Prostě to jede líp a žere mín..
to je kravina..byl jsem te´d trošku na cestách,mám 2005 a spotřeba v poklidku 4,6-4,8L a když jsem trošku jeli těch 160 tak 5,5....tak nevím o co tady jde? nějak asi nesedí a to mám již 52 tisíc na ni najeté
http://czunici.ra...
dobře znám jen model 2007, ten nový motor jde o poznání líp odspodu, je to tím vyšším krouťákem.
výfuk má lepší zvuk, víc to ale střílí při zaklapnutí plynu.
jinak pro toho, kdo si neumí manuálně nastavit podvozek, je ta esa k nezaplacení, tlumiče jsou ucházející, ale motorka měla najeto 10 tis., zajímalo by mě jaký budou ve 40 ti.
prubnul jsem na mokrý silnici asc a funguje to super. v terénu je to ale nepoužitelný.
má to pohodlný řidítka
nebylo mi moc pohodlný sedlo ale fakt mě vysíralo, jak mi plexi posílá do helmy jednu mouchu za druhou, to z desierta neznám.
co to mělo za silniční gumy nevím, ale do terénu jsem tam přezul vostrý mz karoo
milan enduroskola napsal:
dobře znám jen model 2007, ten nový motor jde o poznání líp odspodu, je to tím vyšším krouťákem.
výfuk má lepší zvuk, víc to ale střílí při zaklapnutí plynu.
jinak pro toho, kdo si neumí manuálně nastavit podvozek, je ta esa k nezaplacení, tlumiče jsou ucházející, ale motorka měla najeto 10 tis., zajímalo by mě jaký budou ve 40 ti.
A když srovnáš tlumiče s těma, co má model 2007? Je tam nějaký výrazný rozdíl?
Blbý u těch nových motorů jen jen to, že jsou mnohem víc háklivý na kvalitu benzínu. To znamená mnohem méně adventure než dřív. Do 1150 se dal nalít benzín ředěný naftou (africký standard) a jelo to úplně v pohodě (kromě studených startů a pekelného čoudu a smradu z výfuku). Nevěřím tomu, že DOHC motor skousne cokoliv po 90OCT a ventily by neprotestovaly.
Jinak na 2007 s otevřeným sáním, bez katu a s otevřeným laďákem jezdím kolem 6.5-7l/100 při průměru kolem 140km/h. Na dálnici cestovní rychlostí dokážu jet i pod 6l/100 ale to je courání někde 120-130km/h. Když za to vezmu, tak motorka v pohodě jede trvale 160 ale spotřeba jde k těm sedmi. 1150 byla podle mě úspornější. Vloni v maroku jsme jeli mix relativně cestovatelsky (přesuny kolem 100km/h) a jezdil jsem za 4.8l/100 na marocký benzín.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
stepan: srovnává 2007 s tlumiči Ohlins - protože na naší demo není standardní podvozek.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jezdil jsem na novém (2011) ADV asi týden. Celkem asi 1500-2000km. Oproti ADV 2008 je nejvíc poznat rozdíl reakce na plyn, opravdu jde lehčeji do otáček. Holt DOHC udělalo své. Také jsem si všiml, že skoro ve všech režimech jízdy jedu cca 500-1000 RPM výše než na svém 08. Právě díky té ochotě motoru se točit. Závěr : oproti 2008 určitě pokrok, ale né drama. K upgradu budu muset mít kruciálnější důvod.
GS 1200 R Adventure