To bude zajímavustka zase určitě to bude special ale stím bude taky korespondovat cena komplet přestavby a troufnu si říct že bude v ceně použité moto! Na tohle by byla nej šikovně nabouraná 1150 jak dělaná! Jinak přeji rychlé poskládání bez větších zaškobrtnutích!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
- je to práce šíleného svářeče
- je to rám na konverzi na klasické vidle
- je to na milanovu 1150GSA
- vidle a brejle budou z HP2, kokpit bude z kompozitu předělaný (lehčí a pevnější) Desierto 3 pro 1150GSA
Rám je koupený výrobek holanské dílny Bakker, stejný jako mám na své konverzi. Sedí to na milimetr, svařené to je z chrom-molybdenu, není to levná záležitost ale nenašli jsme nikoho, kdo by přišel s něčím stejně kvalitním ale levnějším a tohle je osvědčené řešení. Do jara by to mělo být postavené...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mě ten motor a kardan bmw prostě baví, prostě by to chtělo aby někdo vyrobil hybrid mezi 1150 a 990R[/quote]
já si myslím že telelever je dobrá věc, ale dívám se na to s pohledu ONroad.. [/quote]
Lever je naprosto dokonalá věc na silnici, a to myslím opravdu vážně, ale v terénu chápu, že je to jinak. Problém je, že Milan chce mít z výborný cestovní silniční motorky stroj na hardcore terén. A to nevim, jestli je to pravé. Ono i z Ferrari 480 jde určitě udělat traktor na hlubokou orbu, jen už to pak prostě nebude "TO" Ferrari Každopádně držim palce a jsem zvědavej na výsledek. Kdo ví, třeba to bude taková bomba, že po tom hrábne Berlín a bude se to nakonec dělat v sérii
GS 1200 R Adventure