vlastním Dakara a začaly mi téct přední tlumiče! Chtěl bych vědět jak nákladná je to oprava a jesli jsem schopen si ji doma udělat sám?
Kolik a jaký olej doplnit???
Druhý problé který mě trápí je, že mi lehce propouští vodní pumpa!! Je potřeba koupit novou nebo se dá opravit???
Případné reakce prosím pište na BezdekovskyT@seznam.cz
Jinak všem přeji mnoho úspěšně najetých Km v sezoně 2008
Mám stejnej problém. Mám najeto 10500 km a teče (chčije jak blázen) mi jeden tlumič. Jsem znechucenej. Já myslel že bmw je značka
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já tohle měla na Kawasaki každou sezonu. Protože se o svý motorky nestaráme. Jedete, muška na vidli zaschne a to tělíčko je pro gufero tak tvrdý že tam udělá mezeru a netěsní - vyřeší to prachovky. V sekci pochlubte se svými milááášky sem posílala fotku. a je jednou pro vždy vyřešíno!
Presne tak. Kdyz jsem mel 650GS tak jsem koupil asi za 1,500kc plastove chranice vidli od TT. Najel jsem 22tis km, a vidlice jako nove, zadny 'moceni', zadny dirky od odlitajicich kaminku atd... Doporucuju. M.
Já tohle měla na Kawasaki každou sezonu. Protože se o svý motorky nestaráme. Jedete, muška na vidli zaschne a to tělíčko je pro gufero tak tvrdý že tam udělá mezeru a netěsní - vyřeší to prachovky. V sekci pochlubte se svými milááášky sem posílala fotku. a je jednou pro vždy vyřešíno!
Dáš tam prachovky a nevidíš dovnitř jestli tečou nebo ne.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Kryt na kluzák považuju u klasických vidlí za naprostou nutnost. Vidět tam pochopitelně je. Naprosto stejný chrániče se používají na rallye a enduro motorkách ze stejného důvodu - omezit zachytávání bordelu na kluzáku a tím pádem šetřit gufero. Ale všimněte si někdy těch jezdců - první starost je očistit bláto, prach a špínu z kluzáku. Kdo to nedělá, má problémy. Gufero se poškodí na jakékoliv motorce a je úplně jedno, jestli to je vidle Showa, WP nebo Ohlins nebo Marzocchi. Takže nemá smysl nadávat že BMW není značka, když se o to člověk nestará. I když se to ale čistí, gufero se poškodit může. Když se ale nečistí, je to téměř jistota.
Já tohle měla na Kawasaki každou sezonu. Protože se o svý motorky nestaráme. Jedete, muška na vidli zaschne a to tělíčko je pro gufero tak tvrdý že tam udělá mezeru a netěsní - vyřeší to prachovky. V sekci pochlubte se svými milááášky sem posílala fotku. a je jednou pro vždy vyřešíno!
Dáš tam prachovky a nevidíš dovnitř jestli tečou nebo ne.
Já mám ale speciální, uplně na míru vyřešený a nejsou tam napevno, ale jen dole nasazený na takovym vysoustruženým forichtungu s drážkama a tudy to i odfukuje vzduch a tudy by to i teklo. Ale věř, ono to fakt nepoteče, jestli to někde nenaťuknu.
Tak ono je to věcí vkusu, já třeba ty prachovky chtla, se mi hrozně líbí :-) Ale to co posílal Tomáš TT mi přijde jako hezké decentní řešení. Nicméně netuším cenu. Mě přišly prachvky na 500 - byly moc dlouhý, tak se musely zkrátit a proto ten soustruženej mezikus. Ale Wunderlich má prachovky za 70Euro myslim, to mi přišlo moc. Vychytávku TT netuším cenově.
Ty moje karbonový ani vědět nechtěj Je to kusovka, takže to stojí víc než sériově vyráběné. Třeba na KTM celkem běžně dostupné stojí 1500 (pár U krytů bez ničeho) až 2500 za pár horních krytů s montážním materiálem.
Pokud to není z karbonu, tak úplně ty nejlevnější jsou asi za 550 na MX (jen plast se 2 otvory dole).
Nicméně ty TT na F650 jsou plast + kovové objímky a vodítka a vyjde to celé na 1500Kč za pár.
Tady je PDF s detaily: http://www.tourat...0145-0.PDF
Včera jsem se vrátil z Ukrajiny. Po celodenním výletě totální prasečí stezkou mi začali chcát gufera na vidlích. Výsledek toho je, že za kompletní cestu z Ukrajiny, kterou jsem musel dojet po vlastní ose, mám totálně zaflákaný kalhoty od oleje, zaflákaný přední kolo a celkem by mě zajímalo kolik tam zbylo oleje. Kdybych si tohle téma přečetl dříve, ušetřil bych si spoustu starostí... Myslím si ale, že plastový kryty na vidle od TT pro dakara by asi stejně moc epomohly. Bahna tam bylo tolik, že bych to musel každejch deset minut splachovat z vidlí... Někde na netu jsem viděl fotku dakara a ten měl na vidlích prachovky zřejmě z neoprenu a nevypadalo to uplně samodomo. Kluzný plochy bylo kompletně schovaný. Netušíte někdo kde by se to dalo koupit? Díky
Já používám už všude neopren. Je to nejlepší řešení a funguje. Kupuji si to na enduro závodech, jak tam jsou stánky. Mají to taky v Touratechu nebo Wonderlichu. Bud to koupíš přímo na motorku, nebo si změř zdvihy. Tomáš TT ti určitě poradí.
presne tak, neopreny jsou nejlepsi. chranice jsou sice lepsi nez nic, ale proti prachu moc nepomuzou.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Neopreny máme skladem ale i tak to znamená čistit dřív než to zaschne. Bokrý bláto ti gufera neprodře, stírátko to pobere ale jak to zaschne a stačí na to i špína z louže, tak to vytvoří dokonalý šmirgl. Chce to fakt mít v kapse hajzlpapír a při každé příležitosti čistit a čistit, dokud to je mokrý. Kryty pomůžou hodně, nedovedu si představit že bych jezdil bez nich - tak 75% bahna to pobere, na krytech mám někdy úplně závěje. Neopren svádí k tomu, že to člověk nerozebírá ale je fakt, že na ultra bahenní koupele je asi lepší ale i tak to chce během pauzy sundat, vyprat třeba v potoce, otřít kluzáky...
no jde o tu udrzbu, ja to na kole menim po 60ti hodinach a gufera taky, nohy cistim po kazde jizde na moto tak casto ne ty chranice poridim
WILL RACE FOR FOOD
Vyměňte komplet vydle za WP z LC4 průměr 45 a máte vystaráno.Ty co tam máme nestojí za nic v terénuTT je už neprodávají tedy ta cena stála za to.Jinak je poměrně nutné ty původní chránit prachovkama,osobně mám neoprénky a je klid-dost bahním.