Tak zatím je to ve fázi testování a prej by měla být i verze s 21" dráťákama. Tak jak celkem slušně zaútočil osmikilem na bmwF800gs, bude se snažit uthnout kus z krajíce chleba i 12adven****ům
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
servisak napsal:
Bože to je hnusný jak cesta do práce po 14 denní dovolený u moře..
vypada to, ze to ma OPET podsedlovku neoddelenou od zbytku ramu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak na vetvi z toho nejsem, ale je dobre, ze podobny motorky vznikaji, alespon to snad primeje bmw neusnout na vavrinech a posunout se nekam dal. Treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!)...
atd, atd
Upravil morabo dne 24.10.2011 17:56
Maiali nel Fango!
Je to stejny hnus jako GS v zakladu s lityma kolama......neco z toho pujde udelat. Jsem presvedcenej, ze to motoricky pojede lip nez GS. Ale bude to mit nizsi svetlou vysku a chtelo by to mit na vyber kola,proste XC verzi jak to maji u 800.
Kazdopadne jak pise Morabo, dobre ze se vyrabi vic moto v teto kategorii,alespon nikdo neusne na vavrinech.
morabo napsal:
....treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!).....
...už to nehul.......to je jako bys u chtěl, aby u KTM dávali dopředu 19"
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."