Ma smysl kupovat zamek na kotouc s alaremem? Pri vseobecnem povedomi, ze montazni pena nablita do jakekoli houkacky ji umlci mam dilema, zdali neni priplaceni za alarm v zamku zbytecnosti. Chci koupit nejaky Abus ci Xenu, jen laboruji zda s alarmem ci bez.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Zámek na kotouč ŽÁDNEJ. Protože stejně nic moc nezamkneš a ještě na něj zapomeneš a uděláš víc škody,jak užitku. Mám několik kámošů,co to znaji velmi dobře. Když už to přežil brzdič,tak je to minimálně poznat na kotouči. Nic nenahradí pořádnej řetěz kterým zamkneš motorku za rám k lampě.
Za cenu kotočovýho zámku s alarmem ho koupíš třeba u ABUSu.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Zámek na kotouč ŽÁDNEJ. Protože stejně nic moc nezamkneš a ještě na něj zapomeneš a uděláš víc škody,jak užitku. Mám několik kámošů,co to znaji velmi dobře. Když už to přežil brzdič,tak je to minimálně poznat na kotouči. Nic nenahradí pořádnej řetěz kterým zamkneš motorku za rám k lampě.
Za cenu kotočovýho zámku s alarmem ho koupíš třeba u ABUSu.
Souhlasím....radši připnu motorku k druhé nebo k něčemu než pouhým zámkem na kotouč....
Nehledě na to když na něj zapomeneš tak je to opravdu problém...
Investoval bych také raději do pořádného zámku....
Spea - ToM napsal:
Ma smysl kupovat zamek na kotouc s alaremem? Pri vseobecnem povedomi, ze montazni pena nablita do jakekoli houkacky ji umlci mam dilema, zdali neni priplaceni za alarm v zamku zbytecnosti. Chci koupit nejaky Abus ci Xenu, jen laboruji zda s alarmem ci bez.
no chci videt jak GRanit detecto 8000 umlcis snadno penou.. ten alarm je.. narozdil od Xeny.. skrytej.
Mam ho ja uz dost let i Boris.. je super.
K tomu zahaknes retez s kotvou, co k tomu je v setu, nebo se da dokoupit a hotovo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
100 lidí 100 názorů. Já používám zámek na kotouč od Xeny s alarmem + řetěz. Názor o lidech co odjedou se zámkem na kotouči si nechám raději pro sebe abych se někoho nedotkl. Ne nadarmo jsou k tomu takový ty telefonní kabely co si pripneš na řidítka že
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
BIGR napsal:
Zámek na kotouč ŽÁDNEJ. Protože stejně nic moc nezamkneš a ještě na něj zapomeneš a uděláš víc škody,jak užitku. Mám několik kámošů,co to znaji velmi dobře. Když už to přežil brzdič,tak je to minimálně poznat na kotouči. Nic nenahradí pořádnej řetěz kterým zamkneš motorku za rám k lampě.
Za cenu kotočovýho zámku s alarmem ho koupíš třeba u ABUSu.
Granit detecto 8000 je v setu s retezem.
Takze pri popojizdeni das jen kotoucak, retez na delsi stani.
rozjet se vicemene nemuzes, jak sednes na moto, okamzite rve.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Musím doplnit, že to taky používám spíš s tím originál řetězem od XENY, pak je to vlastně řetěz s alarmem... Na kotouči už jsem to neměl nacvyklý ani nepamatuju...
Na druhou stranu, zamklý lanem už jsem to taky dávno neměl
Všecko se to válí někde v garáži...
řekl by mi někdo proč ne kotoučák? a to nemyslim z toho důvodu, že bych s tim mohl odjet.. Nenapadá mě jednoduchá možnost jak ho sundat
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mirekcinan napsal:
řekl by mi někdo proč ne kotoučák? a to nemyslim z toho důvodu, že bych s tim mohl odjet.. Nenapadá mě jednoduchá možnost jak ho sundat
Podle mě u těch levných bude problém v tom, že půjde jednoduše zmrazit a rozbít...
Vypadá to velmi zajímavě a účinně ,jen to má dvě nevýhody-velká hmotnost,objem na to vozit to sebou třeba na dovolenou kdy se dohaduju s panímámou o každý centimetr krychlový v zavazadlech a v neposlední řadě cena já to zatím řeším osmičkou ocelovým lanem se zalisovanými oky potaženým samosmršťovací bužírkou proti poškrábání a bytelným visacím zámkem,sice to nemá alarm ale je to skladnější a hlavně cenově komunikativnější s výší mého platu
Upravil kim dne 05.11.2011 07:07
mirekcinan napsal:
řekl by mi někdo proč ne kotoučák? a to nemyslim z toho důvodu, že bych s tim mohl odjet.. Nenapadá mě jednoduchá možnost jak ho sundat
Podle mě u těch levných bude problém v tom, že půjde jednoduše zmrazit a rozbít...
Myslím že to zmrazování nebude tak jednoduchý jak se o tom mluví,v práci jsme taky měli chladící spreje na povolování zatuhlých spojů a nebyl to žádnej zázrak ale možná existuje něco spešl účinného kdoví; z čeho mám opravdu obavy tak z aku flexky to můžeš mít řetěz za 10 000kč a je to houby platný,ale ten alarm je určitě dobrej tam mít.
Kdo bude moc chtít tak ti motorku stejně vezme. Proto nejlepší zabezpečení je pojistka...
V garáži používám řetěz s kotvou, na cestách Granit 8000 s alarmem, je to ale spíš když motorka stojí za stanem nebo za chatkou, tak že tě to upozorní. Pokud si někde daleko stejně si toho nikdo jinej nebude všímat, navíc to není ani moc hlasité.
Každopádně si říkám že pokud budou někde stát dvě motorky a jedna zámek mít bude tak zloděj vezme tu druhou kde je menší komplikace.
Pozor Abus Granito 8000 je fakt velkej a těžkej macek...
Myslím že to zmrazování nebude tak jednoduchý jak se o tom mluví,v práci jsme taky měli chladící spreje na povolování zatuhlých spojů a nebyl to žádnej zázrak ale možná existuje něco spešl účinného kdoví; z čeho mám opravdu obavy tak z aku flexky to můžeš mít řetěz za 10 000kč a je to houby platný,ale ten alarm je určitě dobrej tam mít.[/quote]
Ono je rozdíl mezi chladícím sprejem, který je určen k povolování zatuhlých spojů (ne primárně k jejich destrukci) a vychytávkou na zmražení...
A pokud si pořídíš kvalitní řetěz a zámek, tak té flexe chvíli odolá. Zvláště když je k tomu špatný přístup :-)
Ale k tvá otázce, já bych určitě volil s zámek na kotouč s alarmem. Ať už kvůli tomu, aby jsi ho nezapomněl sundat před rozjetím, nebo aby jsi věděl o tom že s motorkou něco děje...
kim napsal:
Vypadá to velmi zajímavě a účinně ,jen to má dvě nevýhody-velká hmotnost,objem na to vozit to sebou třeba na dovolenou kdy se dohaduju s panímámou o každý centimetr krychlový v zavazadlech a v neposlední řadě cena já to zatím řeším osmičkou ocelovým lanem se zalisovanými oky potaženým samosmršťovací bužírkou proti poškrábání a bytelným visacím zámkem,sice to nemá alarm ale je to skladnější a hlavně cenově komunikativnější s výší mého platu
hmotnost ani objem neni zas az takovej problem... pokud se bijete o kazdej kousek mista tak proste nakoupit kvalitni (maly) vybaveni.
Na retezu bych fakt nesetril... z toho mam blbej pocit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
Vypadá to velmi zajímavě a účinně ,jen to má dvě nevýhody-velká hmotnost,objem na to vozit to sebou třeba na dovolenou kdy se dohaduju s panímámou o každý centimetr krychlový v zavazadlech a v neposlední řadě cena já to zatím řeším osmičkou ocelovým lanem se zalisovanými oky potaženým samosmršťovací bužírkou proti poškrábání a bytelným visacím zámkem,sice to nemá alarm ale je to skladnější a hlavně cenově komunikativnější s výší mého platu
hmotnost ani objem neni zas az takovej problem... pokud se bijete o kazdej kousek mista tak proste nakoupit kvalitni (maly) vybaveni.
Na retezu bych fakt nesetril... z toho mam blbej pocit.
no nemyslím že hmotnost je malej problem,píšou tam 4,5kg to je téměř nosnost některých topcase já mám nosnost 6kg,ale o tom kotoučovým zámku s alarmem pouvažuju,v brne v bikerscrownu mají xenu za asi 1500 s oběma polohovými čidly