Odpoledne za mnou přijel kámoš ( ten pankáč na obrázku ) a chtěl se projet. Dal na KLOKANA ( F 650 GS ) KAROO T a chtěl je vyzkoušet. Tak jsem zase naletěl.
Robert přiložený následující obrázek:
[182.04Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Ne vole tentokrát jsem byl rychlejší než motorka , jen jsem jí už neudržel. Vždycky mi klouzne předek a zadkem to někam dohrnu. Nevim kde dělám chybu . Jinak padáky fungujou EXCELENTNĚ to soudruzi v SW MOTECH udělaly moc dobře. Moje válce o tom můžou vyprávět.
Robert přiložený následující obrázek:
[214.19Kb]
Upravil Robert dne 13.04.2008 00:02
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
No fakt nic ve zlým,ale mohlo by mě to prdel políbit takhle flákat s motkou za tři kila a ještě si to hrdinsky fotit jaká to je náramná prdel....prostě každej to má postavený jinak
Topol napsal:
No fakt nic ve zlým,ale mohlo by mě to prdel políbit takhle flákat s motkou za tři kila a ještě si to hrdinsky fotit jaká to je náramná prdel....prostě každej to má postavený jinak
no asi takhle... GS znamena Gelande Strasse verstehst du?
pokud chces jezdit jenom po asfalte, mozna ze jsou i lepsi silnicni stroje a za mene penez nebo alespon lepsi na silnici
at uz tomu rikas kapitalisticke enduro nebo ne, od toho to GS je, jinak by to bylo K1200 nebo R1200R, nebo GT, 800ST, RT, LT etc.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Docu díky za osvětu,ale nic to nemění na tom,že hodit dvanáctku do bahna a mít z toho nějakej pozitivní pocit je mýmu smýšlení na hony vzdálený.Ostatně moje motka to není,takže co mi není rovno,po tom je mi hovno...
Topol napsal:
Docu díky za osvětu,ale nic to nemění na tom,že hodit dvanáctku do bahna a mít z toho nějakej pozitivní pocit je mýmu smýšlení na hony vzdálený.Ostatně moje motka to není,takže co mi není rovno,po tom je mi hovno...
vsichni co delaj hlinu maji radost z toho, kdyz ji maji zablacenou a jsou pysni na to, ze s hrochem vyrazili do blata a zvladli to ukocirovat. Ze se v terenu pada je zakonem, jinak to nejde, ale naucis se tam plno veci co jinak na asfaltu pozdeji ti muze zachranit zivot. Je to velka skola, je to i o zlepsujicim se ridici. Proto je tvuj nahled jednostranny, protoze kolik stoji zivot? Me zkusenost z terenu v lete zachranila zivot na asfaltu. Je pravda, ze tehdy moje dvanactka mela jiz dost odrena chranidla valcu a padaky [ale od toho to je, ze ano?] a kdyz jsem hrde jezdil se zaspinenou [pripadal jsem si jako hrdina, jako tvrdas] nekteri jako Ty se asi divili a nesouhlasili.
Vsichni mame motorky pro radost, malokdo jenom jako dopravni prostredek. A kazdy tu radost nachazi jinde. Dle meho tedy dobre dela, vybral si dobry stroj na vsechny prace, univerzal co zvladne turisticke enduro i asfaltovou dlouhou streku. Dobre dela, ze ji pije krev a vyuziva ji na to, na co je. Teren, ktery je na obrazkach neni tezka motokrosova trat, je to teren vhodny na uceni se apoznavani sebe a masiny. Porad lepsi nez tahat za plyn v mestskem provozu nebo frajeriny na D1.
Muj nazor.
P.S. pokud se k tomu nekdy dostanes, pricichnes, uvidis ze zmenis nazor
pokud nedostanes, bude ti to vzdycky divne Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic