To je jasný.Jsou tam vůle mezi zuby,tak si to cinkne....když přidáš(protože zub zabere přední stranou) i když ubereš(protože zub zabere zadní stranou,při brždění motorem)
A s tím přibržďováním to je jak moc?Otočíš kolem rukou,když to dáš na stojan?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Počkej,to ti dělá po každým přidání a puštění plynu,nebo jen když řadíš a pouštíš spojku do záběru a při podřazování?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
STRUCTOR napsal:
Právě že při každém přidání a ubrání plynu. Při řazení samozřejmě také.
Jo,ták.Tak to je divný Už jsem chtěl říct,že to je normální,ale tohle teda ne.Radši s tím zajeť k někomu šikovnýmu,co se ti na to mrkne
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nevím, jak dlouho máš motorku s kardanem, ale ten převod nic neodpustí, chce to trochu jiné zacházení se spojkou a plynem. Je to otázka zvyku ovládat motorku tak, aby to "nehrkalo"
mara napsal:
Nevím, jak dlouho máš motorku s kardanem, ale ten převod nic neodpustí, chce to trochu jiné zacházení se spojkou a plynem. Je to otázka zvyku ovládat motorku tak, aby to "nehrkalo"
NAMYSLÍM TO ZLE, TAKÉ JSEM SE TO CHVÍLI UČIL.
Jinak samozřejmě to může být také technický problém, ale popsat zde, co je vlastnost a co už ne bude asi nemožné.
To je fakt,ale pokud mu to dělá bez použití spojky,jenom tím,že ubere nebo přidá plyn,tak to už je divný
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
Nevím, jak dlouho máš motorku s kardanem, ale ten převod nic neodpustí, chce to trochu jiné zacházení se spojkou a plynem. Je to otázka zvyku ovládat motorku tak, aby to "nehrkalo"
NAMYSLÍM TO ZLE, TAKÉ JSEM SE TO CHVÍLI UČIL.
Jinak samozřejmě to může být také technický problém, ale popsat zde, co je vlastnost a co už ne bude asi nemožné.
To je fakt,ale pokud mu to dělá bez použití spojky,jenom tím,že ubere nebo přidá plyn,tak to už je divný
To jo, ale otázka je, jak to udělá. Když rychleji zavřeš a pak otevřeš plyn docela to křapne.
Jenže tady neposoudíme jak ten plyn ovládá a ani míru "křapnutí".
Rozhodně platí jak jsi napsal, měl by to někdo znalej vidět.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Taky muze byt pred smrti krizek na kardanu.U 1200gs to tu snad jeste nikdo neresil.Ale u 1100gs jsem taky citil razy pri razeni i pri prudkem ubrani ci pridani plynu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
mara napsal:
Nevím, jak dlouho máš motorku s kardanem, ale ten převod nic neodpustí, chce to trochu jiné zacházení se spojkou a plynem. Je to otázka zvyku ovládat motorku tak, aby to "nehrkalo"
NAMYSLÍM TO ZLE, TAKÉ JSEM SE TO CHVÍLI UČIL.
Jinak samozřejmě to může být také technický problém, ale popsat zde, co je vlastnost a co už ne bude asi nemožné.
To je fakt,ale pokud mu to dělá bez použití spojky,jenom tím,že ubere nebo přidá plyn,tak to už je divný
To jo, ale otázka je, jak to udělá. Když rychleji zavřeš a pak otevřeš plyn docela to křapne.
Jenže tady neposoudíme jak ten plyn ovládá a ani míru "křapnutí".
Rozhodně platí jak jsi napsal, měl by to někdo znalej vidět.
Já jsem si na to náhodou asi předevčírem vzpomněl a zkoušel jsem to všelijak a nic...naštěstí
Zato ty rány,co mě to vydává při řazení,jsou divný už i Milanovi.Slyší prej víc moje řazení,než jeho,když spolu někam jedem.
V servise,ale na nic nepřišli a mám to jen sledovat a podávat info,tak doufám,že to je jen takovej druh
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
vevis napsal:
Taky muze byt pred smrti krizek na kardanu.U 1200gs to tu snad jeste nikdo neresil.Ale u 1100gs jsem taky citil razy pri razeni i pri prudkem ubrani ci pridani plynu.
Jejda Vevis, u 1200GS a GSA, že by to nikdo neřešil - jen poslední měsíc a půl 3 hřídele - dvě na křížky u převodovky a jedna protočená v silentbloku. Však ti může popovídat Servisák (ukazoval jsem mu ten se zničeným křížkem, když byl u mě na servisu minulej týden) - zejtra ho můžu vyfotit a fláknout ho sem. Ten "protočenej" mám na fotce tady: http://tonda1200....az0831.jpg - patří jednomu klukovi z SK (tomu jsem toho při 17000mílích musel opravovat bohužel víc - sešlo se mu toho naráz fakt dost - protočenej kardan, převodovka, spojka)
Upravil Tonda dne 05.10.2011 20:46
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To by mel cist Emil!Kdyz odesel krizek Bohumilovi ve 130000km a me asi ve 100000(s nejvetsi pravdepodobnosti mou blbosti,protoze jsem ho spatne sesadil),tak se tady jedenactkam posmival a tvrdil,ze s timhle 1200gs nema problem!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Sem vám říkal,že si máte koupit dvanáctku a je pokoj
Začalo to kousek od baráku a nějak se ty kiláky stupňují.....
sem zvědaf,koho to potká třeba v tunisu,maroku nebo jiný prdeli.....
Já raději omlazuju a obnovuju
Vždyť už to je po několikátý a nejen toto.....Na dvanácce jsem dlouho neslyšel,že by se něco podělalo.......
Konec konců,kdo z nás tu má ještě Škodu 120GLS na který si všechno udělá sám a nic se tam neposere???hmm!
Zetore,nalož to na káru a odvez k Tondovi nebo tomu vypereš triko,tohle není pincek i když to bude mít nejlepší léta za sebou....
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
mne to taky bouchá, čím nižší kvalt tím víc, ale myslím že je to tak jak už tu bylo psáno - vůle v zubech, dva úhlový převody, jak v kole tak v převodovce. když s ety vůle nasčítají je to pole mne musí být znát. uberu/ přídám/ uberu/přidám - rány jako kráva
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
TONDO, dá se poznat načatej křížek bez demontáže kardanu?
Čistě teoreticky: Dám moto na hlavas, zvednu zadní kolo, zařadím jedničku, otočím po směru na doraz
A MĚŘÍM PO OBVODU PNEU NEBO LÍP KOTOUČE O KOLIK STUPŇŮ NEBO CENŤÁKŮ SE KOLO POOTOČÍ ZPĚT DO PROTISMĚRU, NEŽ SE POSBÍRAJÍ VŮLE A KOLO SE ZASE ZARAZÍ KVALT.
Dá se říct kolik cm po obvodu kotouče nebo kola je normální?
Ve 100tis. to clovek pochopi,ale kolikrat je to 20-50tis. to pomalu vydrzi retezova sada....Nevim jestli ten kardan nezacina bejt spis nevyhoda
Ja se toho celkem bojim,ze me nekde vyjebe