Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Kolísání otáček
Zdenda gs
#1 
Přidané 09.10.2011 23:23

Příspěvků: 10
Registrace: 21.07.11
Ahoj, v sobotu jsem se stal šťastným majitelem 1200GS r.v. 2005.
Při skoumání motorky jsem přišel na zaoxidované kontakty baterky a chtěl jsem si přidělat na baterku prodlužku od udržovací nabíječky. Kontakty jsem očistil a zásuvku připojil (baterka byla odpojena), ale po nastartování mi začaly kolísat otáčky jak na volnoběh , tak i při přidání na jinou hladinu otáček. Za jízdy , když jí netáhnu a držím ji ve stejných otáčkách se to projevuje , jako by se mě chytil ciklista a zase pustil a pořád dokola.
Před odpojením baterky to stoprocentně nedělala.
Poraďte prosím cry
BMW F 650ST , BMW R 1200GS
 
BIGR
#2 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 07:46
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Neměl jsi při připojování baterky zapnutej klíček?
Skus baterku znova odpojit a nechat to chvíli (10-15 minut) a pak to znovu připoj. A zkontroluj lanko plynu jestli jsi si ho nevytánul na konci z dorazu a nerozhodil jsi si klapky.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Waltr
#3 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 07:56
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
A když tu baterku znova zapojíš, počkej až doběhne test, a pak pomalu aspoň dvakrát otoč plynem až na doraz.
 
Zdenda gs
#4 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 16:03

Příspěvků: 10
Registrace: 21.07.11
Ahoj,
letím do garáže a jdu to testnout , kamarád co má dakara mi taky říkal , že se to musí jakoby plynem restartovat , ale nevěděl jak u dvanáctky , u dakara je to prý jednou otočit , sám to dělal už několikrát.
Klíček jsem zapnutý neměl, protože jsem ho pak hledal a měl jsem ho v zámku sedla a lanka jsem určitě taky nepotáhl.
Ztím díky a dám vědět.
BMW F 650ST , BMW R 1200GS
 
Zdenda gs
#5 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 17:16

Příspěvků: 10
Registrace: 21.07.11
Tak bohužel k žádné změně nedošlo, když jsem ji teď držel na 1500 otáček (né za jízdy, na stojanu a bez kvaltu), tak otáčky kolísají okolo 1400 až 1600 otáček a s motorkou to pěkně háže.
To s tým plynem po odpojení baterky jsem tu už kdysi četl, tak jsem si myslel, že nebude problém očistit kontakty a připojit zástrčku pro nabíječku. Teď mám strach s motorkou jezdit, abych s ní něco nepodělal.
Jsem z toho smutný.
BMW F 650ST , BMW R 1200GS
 
walda
#6 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 17:41

Příspěvků: 419
Registrace: 10.04.10
Udělal jsi to jak psal Waltr, odpojit-zapojit baterku, zapnout klíček, nechat dokončit test a potom dvakrát otevřít plyn naplno, jinak dále možná svíčky, zapalovací cívky nebo lambda sonda, kolik to má najeto?
 
Danes
#7 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 18:40

Příspěvků: 244
Registrace: 19.07.09
civky to je dobra pakarna,kdyz umre jedna normalne to skoro nepoznas.masina jede jako by nic ale kdyz za to zatahnes tak se jeden valec uchlastava a motor prestane tahnout,plyn povolis a pridavas pomalu tak to zase jede normalne.me to jelo na spatnou civkou i 180km ale trabanta jsem nepredjel.
Upravil Danes dne 10.10.2011 18:41
BMW GS 1200 adventure a Babeta. Smile
 
palciatko
#8 
Kolísání otáček
Přidané 10.10.2011 18:42

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Zdenda gs napsal:
...a s motorkou to pěkně háže....
Jsem z toho smutný.


Nebuď smutný, to bude len banalita comfort

Buď motor vynecháva, alebo sa "hádajú" piesty.

Píšeš, že si plynové lanká preveril...
Tak len pre istotu, preveril si toto (foto z 1150ky):
www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/cablexf.jpg
?
(na 12ke -> members.cox.net/dirk.brewer/bike/tpid.jpg
pozri, ako máš založený spoj BowdenCable+BowdenCableAdjuster, na oboch stranách)

Takisto skontroluj, či máš (vypnutý motor a vypnutý sýtič) plynové kladky na oboch stranách opreté o stop skrutku (Throttle Plate Stop Screw), a či sa pri plnom plyne (vypnutý motor a vypnutý sýtič) obe kladky dotýkajú dorazov.

Možeš ešte skúsiť povytiahnuť bowden plynu (tak, ako v dolnej časti 1. obrázku), aby si videl lanko, či náhodou nie je rozstrapkané.
 
Tonda
#9 
Kolísání otáček
Přidané 11.10.2011 06:39

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Jestli jsi udělal to, co ti radil Waltr a motorce pořád kolísá volnoběh a motorka vibruje, tak ti zbývá ještě některý z aktuátorů volnoběhu (laicky řečeno - když se "sekne", zůstane viset v nějaké jiné poloze než druhý aktuátor a rozhodí se synchronizace)nebo vadná některá z indukčních cívek nebo některá svíčka nebo jedna z lambdasond. Ještě jedna z nejjednodušších věcí - nechybí ti na některém z hrdel vstřikovačů gumová záslepka (měření podtlaku) - starší motorky je mají kolikrát neskutečně zpuchřelé.

palciatko: u 12-tky je to trochu jinak.
Upravil Tonda dne 11.10.2011 06:49
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Zdenda gs
#10 
Kolísání otáček
Přidané 11.10.2011 23:13

Příspěvků: 10
Registrace: 21.07.11
Ahoj, děkuji za vaše reakce na můj problém, včera jsem už neměl možnost provádět kontrolu dle vaších rad a dnes jsem se před chvílí vrátil ze školy, takže nebyl čas. Ještě napíšu rekapitulaci mých poznatků. Při kupování motorky u prodávajícího jsem byl s kamarádem a tam jsme ji dlouho poslouchali za studena a po projížďce (oba jsme ji zkoušeli), jsme ji poslouchali i za tepla - motor běžel bezvadně. Na motorce jsem pak ujel asi 300km. Po odpojení baterky motor začal kolísat na volnoběh, když se ji snažím držet na 1500 otáčkách tak kolísají zhruba od 1400 po 1600 (né za jízdy na stojanu a bez kvaltu), když drbnu do plynu tak se motor pěkně rozběhne bez zaváhání. Za jízdy pokud akceleruji, (samozřejmě normálně, nejsem příznivec sportů) tak jede taky normálně, ale pokud jedu stabilní jízdou, pohodovou, bez přidávání a ubírání tak je jako by ji sem tam něco jemně přibržďovalo.

BIGR - baterku jsem odpojil na 15 min a kontolu bovdenů lanek plynu na klapkách jsem provedl. Lanka OK a odpojení nepomohlo.

Waltr - restart jsem zkoušel přesně podle tebe i s vícekrát otočením plynem, ale bohužel to nepomohlo.

Kamarád co má dakara tak mi to taky říkal, že skoro stejným spůsobem restartuje motorku po odpojení baterky, jinak že motor taročí a o restartu dvanáctek jsem tu také dřív četl, tak jsem si myslel, že s odpojením baterky nebudu mít takový problém.

Akorát co mám ještě poznatky, tak mi svítí výstražný trojůhelník, ale to je způsobeno nedostatkem benzínu v nádrží, tak doufám, že mi to tam nedělá nějekou neplechu. Pak jsem přišel na to, že když jemně zatáhnu za bovden lanka klapky levého váce, motor jde pěkně do otáček. Zatáhnu li na pravém válci, motor se začne dusit, chce až chcípnout.

Motorka má najeto 29 000km.
Z časových důvodů jsem se na další rady ještě nedostal a hlavně budu muset přijít na to kde co je, není to f650 z 90 let. Asi budu muset sehnat někoho kdo se mi na to podíve.

Zatím díky.
BMW F 650ST , BMW R 1200GS
 
Zdenda gs
#11 
Kolísání otáček
Přidané 15.10.2011 17:03

Příspěvků: 10
Registrace: 21.07.11
Ahoj, problém vyřešen, Tonda se vyzná, DÍKclap
BMW F 650ST , BMW R 1200GS
 
BIGR
#12 
Kolísání otáček
Přidané 15.10.2011 17:39
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Zdenda gs napsal:
Ahoj, problém vyřešen, Tonda se vyzná, DÍKclap


Takže ti chyběla záslepka na sání? Shock
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Vasco
#13 
Kolísání otáček
Přidané 07.06.2014 19:22
Avatar člena


Příspěvků: 663
Registrace: 19.03.12
Ahoj, mam naprosto stejny problem... co by to mohlo byt? Diky, V.
 
campa
#14 
Kolísání otáček
Přidané 13.06.2014 17:02
Avatar člena


Příspěvků: 65
Registrace: 30.10.10
Tak čím to tedy bylo????
 
Vasco
#15 
Kolísání otáček
Přidané 13.06.2014 23:38
Avatar člena


Příspěvků: 663
Registrace: 19.03.12
Nevím, Zdenda gs mi neodepsal. .. teď jsem mimo cr,po režim to koncem června. V
 
PeDR
#16 
Kolísání otáček
Přidané 14.06.2014 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
Tondo,nahoď co to bylo?
 
Waltr
#17 
Kolísání otáček
Přidané 14.06.2014 21:13
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Tonda je aut (dovolená). Kukni na to co tu je. Zkontroluj ty čepičky na sáních, pak po jedné odpojuj cívky /svíčky a poslouchej, pokud se nezmění zvuk, máš pachatele, ale když si čtu zpětně vidím to na ty čepičky.
 
Vasco
#18 
Kolísání otáček
Přidané 14.06.2014 22:35
Avatar člena


Příspěvků: 663
Registrace: 19.03.12
Sorry,ale jaký cepicky?
 
Waikiki
#19 
Kolísání otáček
Přidané 14.06.2014 22:38

Příspěvků: 406
Registrace: 11.12.13
Vasco napsal:
Sorry,ale jaký cepicky?

http://www.realoe...&fg=54
číslo 09
 
Vasco
#20 
Kolísání otáček
Přidané 14.06.2014 23:22
Avatar člena


Příspěvků: 663
Registrace: 19.03.12
Super,díky moc,po návratu hned vyzkouším.
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 130
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI