On to někdo určitě koupí O jednom milovníku osmikila bych i věděl a taky je to olejnička
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Prekvapuje me jak tomu motoru veri, ze ho cpu do vseho moznyho, od ruznych BMW motorek, ted auto a jeste jsem nekde videl jinou znacku motorky take s timto Rotaxem
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Prekvapuje me jak tomu motoru veri, ze ho cpu do vseho moznyho, od ruznych BMW motorek, ted auto a jeste jsem nekde videl jinou znacku motorky take s timto Rotaxem
Starej ROTAX s karburátorem je na nové Jawě a taky ho má Aprilia
Over than 250k km on BMW GS bikes
Vjetrnik napsal:
to Lako: jenže staré 650 se od vosmikila poměrně diametrálně liší....
tak napis do mnichova at tam daji motor z tveho oblibeneho Triumpha.
Tj. nizsi kroutak, silene otacky, vyrazne vyssi spotreba
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: tys někdy jezdil Triumpha, že víš, jak jezdí?
ty delas jakoby tvoje velmi subjektivni odpoledni testy mely nejakou extra odpovidajici hodnotu
---
v recenzich veelmi pravidelne vyhrava v porovnani osmikilo. Ale urcite si kup Triumpha... bude se ti moc libit. To prepakovani, neoddelena podsedlovka, spotreba, dilensky zpracovani.
K Tobe to imidzove neuveritelne sedne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: jen tak mimochodem, není Triumph jako Triumph....
my se ale bavime o konkretnim typu a konkretnim motoru...
Byl jsi z toho unesenej... mne to neprekvapuje.. Tebe chytla (jako temer jedineho) i Supertenerka
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: jen tak mimochodem, není Triumph jako Triumph....
my se ale bavime o konkretnim typu a konkretnim motoru...
Byl jsi z toho unesenej... mne to neprekvapuje.. Tebe chytla (jako temer jedineho) i Supertenerka
asi si pro nej dojedu az pojedu dom
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Triumph je prostě Triumph to se s tím pošahaným pětikilem nedá srovnávat vůbec v ničem.Další asi tři super BMW 8OO motory už se řešili někde na motorkářích,prej jim tam něco rachotí no prostě kvalita jako vždy
Fanos Rusicka napsal:
Triumph je prostě Triumph to se s tím pošahaným pětikilem nedá srovnávat vůbec v ničem.Další asi tři super BMW 8OO motory už se řešili někde na motorkářích,prej jim tam něco rachotí no prostě kvalita jako vždy
po kolika tisicich mas u toho svyho vehiklu predepsanou vymenu rozvodu?
my ji nemame nikdy... vy tusim 30 tisic. Tak zalez s rachocenim a kup si radsi poradnou nadrz at nekam dojedes
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PeDR napsal:
Dávej pozor, abyste byli stejná váhová kategorie, tedy, pokud to není ring volný.
Alláh se dnes nediva
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
..... Tebe chytla (jako temer jedineho) i Supertenerka.....
...myslíš TU SUPERTenerku, co vosmikilu ujela v první zatáčce? A po druhé na vosmikilo několik minut čekala?
Jestli myslíš TU, tak to je SAKRA pěkné svezení....
klidne si jezdi zatacky kam poradne nevidis 120, ja mam radeji pomalejsi (a technictejsi) pasaze
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2