Tak zítra prodávám Dakara a koukám po 11ce. Moc jich zrovna u nás v nabídce není, tak jsem se kouknul s kousedům. Co si myslíte o následující nabídce?http://suchen.mob...abNumber=2
Já vím, že toho z fotek moc poznat není, ale trkne vás někoho něco, co je hned podezřelé?
Peknej kousek.Sice si ji budes muset dovybavit,ale ta podle mne v terenu nejela.Offroudaci si vetsinou nekupujou ozdoby na budiky.Serviska a km odpovidajici stari motorky.Nebal bych se toho.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Neumím germánštinu ani jinej jazyk, tak nevím, ale určitě bych chtěl, aby měla vyhřejvaný hefty. To je lahůdka, kterou jsem již mockrát použil. ABS jsem nikdy neměl, tak mě nechybí. Jinak je to napohled voňavka.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jestli se Ti líbí, jdi do ní, nemá chybu. Vychytaný ročník, prý nebouraná, vše podstatné má a zbytek doplňků můžeš řešit postupně. Vypadá na rodinného mazlíka a má před sebou ještě několik set tisíc celkem bezproblémových km:-)
A čo tato?Je u nas na Slovensku a vyzera pekne. http://motoride.s...;ID=202634Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
Ahoj, vim o ní, jen jsem se snažil najít něco tak do 60.tis km, i když 30tis. km jsou cca tři sezóny, ročníky 98-99 jsem našel, i vzhledově pekný, ale odradily mě ty kilometry, všechny měly 80-90tis. Kolik je tak práh, nad kterej byste nešli?
Je to (bude to) moje první GS, do teď jsem jezdil šestikila jednoválce z Japonska, a tam jsem nikdy nešel nad 40tis. km, pak to bylo na GO...takže nevim, jak tak hledat.....dík
Upravil xtmotoman dne 02.11.2011 09:03
Hele na km nekoukej, ten motor te prezije, o to nemej strach. Ostatni veci se musi taky nekdy menit a servisovat,myslim spojku, gufera a loziska v kardanu,kotouce atd. Jsou i 1100 co maj nalitano 500 tis. a motor porad slouzi a to nez najedes....
Navic je to 13 let stara motorka, ta nebude mit najeto 30 tis km. Koukej na stav,nejaka silnicni lestenka bude asi min opotrebovana nez nejaka co se valela v terenu.
Vůbec bych se nebál nájezdu kolem 100tis km. Je tady spousta lidí co mají na 1100 hodně přes 100tis a na generálku to zdaleka není Já mám na svojí momentálně 102 000km a téměř bez problémů. Téměř proto, že mi asi v 80 tis km udělalo pá pá ložisko na vypínací tyčce spojky, ale motorka mě domů dovezla
Důležitej je celkovej stav a to jak se o motorku předchozí majitel staral.
100.000 km není u udržované motorky netahané v terénu žádný nájezd, opravdu se neboj. Spojka vydrží moc, rozvody taky, zbývá spotřební materiál a možná nějaké to ložisko v kardanu, sem tam odejde náhon tacho nebo řemen altíku ale to jsou jednoduché a levné opravy. Koukej na stav a přístup předchozích majitelů a ne na kilometry. Od roku 97 to už byly vychytané motorky, takže vol ročníky 97-99.
možný to je, ale je to vzduchem chlazenej motor a ty si i tak něco berou-většinou. Já mám r. 97 a za 10 tis km doleju cca 1L oleje.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
O úpravě pístů nevím ale je možné že drobná vylepšení byla. Měl jsem ročník 98 od nové motorky a na 80000 km jsem mezi intervaly nedoléval ani kapku. Pak 99, tu jsem kupoval se 70-ti tisíci km a vzala si do 0,5 litru na 10 tisíc km. V každém případě už byla v r.97 mj. plechová nádrž, úprava velikosti ventilů kvůli cukání při pomalé ustálené rychlosti, snad i vychytaná převodovka (nevím jestli až od r.98) apod.
Casto je zminovana u starsich rocniku plastova nadrz, jen jsem zatim nepochopil, je-li to plus ci minus. Ja mam na sve plast, ma evidentne original lak a zda se mi lepsi variantou co se tyce pripadneho poskozeni. Nemusi se vyklepavat. Je u ni nejake minus?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu