Zajimalo by mne jak jste na tom s ABS a kolikrat Vam opravdu v nejake situaci pomohlo? Pres zimu asi upgraduju na 990 R ktera ABS nema,coz mi prave trochu vadi,ale kdyz to beru z druhy strany,tak za tu dobu co ho mam,tak mi seplo snad jen 2x. Z toho mi jednou opravdu pomohlo jinak bych lezel a jednou to bylo spis naopak kde mne poslalo o dobrejch par metru dal.
Jak jste na tom Vy?
Jinak je tu totiz jeste moznost vzit 990Dakar a za 20tis.prestavet podvozek na R zdvihy. ABS na R-ko nejde dat ani za 50 tis....ale R-ko se mi libi mnohem vice
V sobotu to jdu poradne testovat,tak si to treba jeste cele rozmyslim,ale honi se mi to ted v hlave .
brtnik napsal:
Zajimalo by mne jak jste na tom s ABS a kolikrat Vam opravdu v nejake situaci pomohlo? Pres zimu asi upgraduju na 990 R ktera ABS nema,coz mi prave trochu vadi,ale kdyz to beru z druhy strany,tak za tu dobu co ho mam,tak mi seplo snad jen 2x. Z toho mi jednou opravdu pomohlo jinak bych lezel a jednou to bylo spis naopak kde mne poslalo o dobrejch par metru dal.
Jak jste na tom Vy?
Jinak je tu totiz jeste moznost vzit 990Dakar a za 20tis.prestavet podvozek na R zdvihy. ABS na R-ko nejde dat ani za 50 tis....ale R-ko se mi libi mnohem vice
V sobotu to jdu poradne testovat,tak si to treba jeste cele rozmyslim,ale honi se mi to ted v hlave .
NIKDY V ZIVOTE BYCH SI UZ NEKOUPIL TEZSI MOTORKU BEZ ABS.
Kriticky momenty:
- krizovy brzdeni na mokru -- ZASADNI ROZDIL S ABS, zvlast s nakladem
- brzdeni na mokru celkove
- kdyz ti tam neco skoci a ty to zahamtnes
- osmikilovy ABS ma detekci zvedlyho zadniko kola, alespon podle mych informaci.. takze se zase o kus min bojis brzdit poradne
---
tj. je neuveritelne ostuda, ze ADV-R nema ABS
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi ta motorka úmyslně nemá ABS je to prostě Rko
Za mě bez ABS ani ránu ale jezdím hlavně po silnici
ja si myslim, ze ABS to nema hlavne proto, ze KTM elektronika moc nejde a ze tomu neverej, neumi to poradne atd..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mirekcinan napsal:
já sem taky myslel, že ho nepotřebuju.. no a musim uznat, že na mastodontu je to asi třeba
ABS ti muze zachránit řiť kdyz to prave jezdecky nezvladnes, nedavas pozor atd.
Hlavne intenzivni brzdeni se zenskou a nakladem... staci trochu sterku... NUTNOST.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Měl jsem na všech BMW ABS, ale nikdy jsem na to nespoléhal. Takže když byl opravdu průser stejně mi ABS neseplo. Prostě tomu nevěřím, protože když bude průser spolehneš se na ABS a najednou z nějakého důvodu nepůjde tak než si to vůbec srovnáš v hlavě jsi v řiti..
Ono jde taky o to jaký pryže na KTM pojedeš. Pokud špalky tak to stejne nikdy na závody po silnici nebude. Pokud bych šel do motorky cestovní či sportovní určitě bych si ABS vzal, ale nespoléhám na něj
Snad jsi mě pochopil
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
podle mne KTM stimuluje u svych vyvojaru a managementu spis nasledujici schopnosti, nez rejpani se v jemny elektronice a nedejboze vyvoj takovych dekadenci, jako je ABS...
YouTube Video
Upravil hicks dne 03.11.2011 11:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale no tak..... preci KTM ma ABS na normalnoich modelech 990 a funguje bez problemu....
Kdyz bude na spuntech tak ho nepotrebuju,ale na silnici prave nalozenej a treba se se zenskou za zadama by se mohlo nekdy hodit,ale v realu mi zaplo prave jen 2x z toho jednou jeste blbe Proto se ptam, jak jste na tom Vy
Jinak je jeste zajimavy, ze KTM S a R se lip drzej v cene nez normal modely s ABS. Mimochodem na LC8 jsou o moc lip davkovatelny brzdy nez na BMW,nemaji takovej jedovatej nastup,tak treba to taky castecne vynahradi....
Upravil brtnik dne 03.11.2011 11:36
brtnik napsal:
Jinak je jeste zajimavy, ze KTM S a R se lip drzej v cene nez normal modely s ABS.
a tebe to prekvapuje?
jaka cilovka myslis, ze si to casto kupuje?
Presne ta, co hazi tim kladivem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To Mako: No ono když to takle zahamtneš tak to dopadne stejně i za sucha. Takže to video je pro mě kravina Pokud byla snaha řidiče s opěrkama maximálně brzdit, ale bez toho aby si rozbil hubu bude to mnohem reálnějsí
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
brtnik napsal:
jedovatej nastup,tak treba to taky castecne vynahradi....
myslim, ze nevynahradi.
Presne v tech momentech, kdy ti zapne ABS neni nic, co by ho nahradilo.
Jen snad jeste lepsi ABS + pritvrzeni predniho tlumice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Remus511 napsal:
To Mako: No ono když to takle zahamtneš tak to dopadne stejně i za sucha. Takže to video je pro mě kravina Pokud byla snaha řidiče s opěrkama maximálně brzdit, ale bez toho aby si rozbil hubu bude to mnohem reálnějsí
jasne.. dokud to ustojis tak v pohode.
Ale krizovy brzdeni je o necem jinem.. to necekas.
NAVIC NA VIDEU NENI ZMINENO, ZE SE SEPNUTYM ABS MUZES I TROCHU ZATACET.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Remus511 napsal:
To Mako: No ono když to takle zahamtneš tak to dopadne stejně i za sucha. Takže to video je pro mě kravina Pokud byla snaha řidiče s opěrkama maximálně brzdit, ale bez toho aby si rozbil hubu bude to mnohem reálnějsí
jasne.. dokud to ustojis tak v pohode.
Ale krizovy brzdeni je o necem jinem.. to necekas.
NAVIC NA VIDEU NENI ZMINENO, ZE SE SEPNUTYM ABS MUZES I TROCHU ZATACET.
Hele nebudu se s tebou přít. Máš na to svůj názor. Fyzika funguje naprosto stejně. To znamená, že v momentě kdy spíná abs je mezní síla gripu pneu, pokud ji nepřesáhneš brzdíš jako kráva ABS je určitě dobrá věc a motorku na silnici bych si bez ni asi nekoupil už jen pro pocit. Nadruhou stranu pokud chce kolega jezdit offroad je ABS výstřelek k ničemu..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Remus511 napsal:
Hele nebudu se s tebou přít. Máš na to svůj názor. Fyzika funguje naprosto stejně. To znamená, že v momentě kdy spíná abs je mezní síla gripu pneu, pokud ji nepřesáhneš brzdíš jako kráva
o tom zadna.. proto se taky snazim brzdit jak krava bez ABS. Coz treba vzadu se ne uplne snadno odhaduje.
A jeste hur se to odhaduje v noci a a mokru. Pripadne jeste k tomu rozmixovany listi ke kterymu doklouzes.
ABS je určitě dobrá věc a motorku na silnici bych si bez ni asi nekoupil už jen pro pocit. Nadruhou stranu pokud chce kolega jezdit offroad je ABS výstřelek k ničemu..
u EXC to chapu.. ale s 990kou clovek asi obcas pojede i nekam dal.. a ne jen ciste off.
Upravil hicks dne 03.11.2011 11:52
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No chci jezdiv vic off nez ted a hlavne chci aby se v off motorka lip chovala. Predni kolo,normalni tlumice.....ale taky bude nejaka ta dovolena obcas se zenskou. Nechci mit v garazi vic moto,to si myslim,ze zas nevyuziju, ale asi by to bylo nejlepsi...
Upravil brtnik dne 03.11.2011 11:54