Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Záměna predních brzdových kotouců
vevis
#1 
Přidané 12.11.2011 09:41
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Vim,ze ma kazdej jine objednaci cislo.Ale na prvni pohled neni znat rozdil.
Tak se chci zeptat,jestli se muze dat pravej nalevo a obracene?helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Kasak
#2 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 09:49
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Mám je teď oba dole.Na první pohled vypadaji stejně,ale když je položíš na sebe,tak ty díry na sebe nepasujou ani když s nima otáčíš do všech poloh.Tak nevim.Každopádně díry na uchycení a průměr maj stejný.Myslim,že by mohly jít prohodit.
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
smazak73
#3 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 11:05

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Zdar kdysi jsem slyšel že origo kotouče (ne repliky ) mají u plovoucých kotoučů (což jsou brzdy BMW potažmo Bremba) Tzv. rozhoz ----to znamená z jedný strany jsou broušený na rovinu a z druhý strany mají mikro vyboulení na rozhoz brzd.destiček při odbrždění aby destičky nešoupali o kotouč (třeba při tlačení pomalý jízdě atd) Vyzkoušej ten vrchní kotouč otočit o 180 stupnů a přilož, jestli ty díry na sebe pudouhmm!.Je to bez záruky (jedna paní povídala).
Upravil smazak73 dne 13.11.2011 17:54
 
paja1
#4 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 11:32
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
smazak73 napsal:
Zdar kdysi jsem slyšel že origo kotouče (ne repliky ) mají u plovoucých třmenů (což jsou brzdy BMW potažmo Bremba) Tzv. rozhoz ----to znamená z jedný strany jsou broušený na rovinu a z druhý strany mají mikro vyboulení na rozhoz brzd.destiček při odbrždění aby destičky nešoupali o kotouč (třeba při tlačení pomalý jízdě atd) Vyzkoušej ten vrchní kotouč otočit o 180 stupnů a přilož, jestli ty díry na sebe pudouhmm!.Je to bez záruky (jedna paní povídala).


Tohle může být důvod. Kotouče opravdu musí odtlačit válečky.
Akorát si pořád umím představit, že by šlo vyřešit upevnění stejného kotouče na obě strany tak, aby mířil vyboulenou stranou ven.??? Akorát by se každý otáčel jiným směrem. Tohle asi nechtěli....

Jsou to brzdy...Cool
V katalogu je jiný pravý a jiný levý, takže bych to tak udělal.
Pája
 
raptor - neaktivni ucet
#5 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 12:18

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
hmm! tak neviem.. pri EBC je v katalogu rovnake objednavkove cislo na obe strany, takze mi z toho logicky vyplyva ze nie je LAVY a PRAVY ale univerzalny (v pripade EBC) a tento takisto dokaze dostat od seba brzdove platnicky
 
Kasak
#6 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 12:53
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
mezi levým a pravým je pouze tento rozdíl.Žádné označení na nich není.Pouze minimální šířka kotouče 4,5mm.Když je přiložíš tak,aby na sebe pasovali větrací otvory,tak jsou posunuté díry na uchycení k náboji.Je to přesně o tolik o kolik jsou proti sobě ty hvězdice na náboji.Nebál bych se je prohodit.
Kasak přiložený následující obrázek:


[45.85Kb]
Upravil Kasak dne 12.11.2011 12:56
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
Bohumil
#7 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:06
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Ty tvoje kotouče kasak sou asi jedno jak se dají...1100 má ty díry navrtaný tak šípovitě a to musí mít svůj směr aby odlítával bordel z destiček.Takže nápisem min tloušťka ven a díry v kotouči aby nešli proti srsti...Takže aspoň já mám levý a pravý...
Kupredu spatki ni krok...
 
Bohumil
#8 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:12
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
moje starý kotouče,nápisama nahoru...
Bohumil přiložený následující obrázek:


[120.58Kb]
Upravil Bohumil dne 12.11.2011 13:14
Kupredu spatki ni krok...
 
Kasak
#9 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:23
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Tak to je jiná,tomu už bych rozuměl.Já je teda mám na 1150,ale rozměrově jsou stejný.Jakou máš šířku?Já mám 4,9mm.
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
vevis
#10 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:25
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
On muze byt problem prave v tom napisu.On je jenom z jedne strany a treba existuje predpis,ze to musi byt strana vnejsi,aby na nej bylo videt.helpless
Pokud se kotouc prohodi,tak to na prvni pohled vypada,ze se nemeni nic,krome toho,ze je napis na vnitrni strane.Pokud by ho clovek dal z leva doprava a zaroven otocil o 180°,aby vnejsi strana zustala vnejsi,tak se zmeni smer toho derovani.A netusim jestli to muze mit nejaky vliv na pevnost,nebo treba na zahrivani kotouce.helpless
Edit:Tak Bohumil to asi vysvetlil.Jeste jestli se opravdu neco deje,kdyz smer derovani zachovas,pouze bude napis smerem dovnitr.hmm!
Upravil vevis dne 12.11.2011 13:56
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Bohumil
#11 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:37
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Kasak napsal:
Tak to je jiná,tomu už bych rozuměl.Já je teda mám na 1150,ale rozměrově jsou stejný.Jakou máš šířku?Já mám 4,9mm.

Tyto starý mají 4,2....Už mám skoro nový aji s kolem...
Vevis,prohodit to možeš ale ten nápis bude zevnitř a to netušim esli to bude mět na funkci vliv.Proč by to tak soudruzi v NDR ale vymisleli ?
Kupredu spatki ni krok...
 
vevis
#12 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 12.11.2011 13:54
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
bohumil napsal:
Kasak napsal:
Tak to je jiná,tomu už bych rozuměl.Já je teda mám na 1150,ale rozměrově jsou stejný.Jakou máš šířku?Já mám 4,9mm.

Tyto starý mají 4,2....Už mám skoro nový aji s kolem...
Vevis,prohodit to možeš ale ten nápis bude zevnitř a to netušim esli to bude mět na funkci vliv.Proč by to tak soudruzi v NDR ale vymisleli ?

Protoze,kdyby ten napis vyrazili z obou stran,tak by byla vyrobni cena o euro vyssi.GrinAle muze mit pravdu Smazak s tim valeckem.
Na druhou stranu u 1150 pokud si nepoznacis kterej je kterej,tak podle smeru derovani uz to nepoznas.helpless
Me prave udivuje,ze na inzercich u 1100gs vetsinou neudavaj jestli je kotouc levej nebo pravej!Oni ti prekupnici asi netusej,ze je tam rozdil.helpless
Upravil vevis dne 12.11.2011 13:58
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#13 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 13.11.2011 16:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
smazak73 napsal:
Zdar kdysi jsem slyšel že origo kotouče (ne repliky ) mají u plovoucých třmenů (což jsou brzdy BMW potažmo Bremba) Tzv. rozhoz ----to znamená z jedný strany jsou broušený na rovinu a z druhý strany mají mikro vyboulení na rozhoz brzd.destiček při odbrždění aby destičky nešoupali o kotouč (třeba při tlačení pomalý jízdě atd) Vyzkoušej ten vrchní kotouč otočit o 180 stupnů a přilož, jestli ty díry na sebe pudouhmm!.Je to bez záruky (jedna paní povídala).

Ve predu nejsou plovouci trmeny,ale kotouce!Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vondri
#14 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 13.11.2011 17:17

Příspěvků: 483
Registrace: 02.02.10
Já bych teda řekl že tam není plovoucí ani třmen a ani kotouč.
Jsou tam 4-pístkové třmeny není třeba aby byl třmen nebo kotouč plovoucí
 
paja1
#15 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 13.11.2011 17:25
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Kotouče jsou plovoucí.
Časem dokonce začnou cinkat.Grin
Pája
 
smazak73
#16 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 13.11.2011 17:55

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
vevis napsal:
smazak73 napsal:
Zdar kdysi jsem slyšel že origo kotouče (ne repliky ) mají u plovoucých třmenů (což jsou brzdy BMW potažmo Bremba) Tzv. rozhoz ----to znamená z jedný strany jsou broušený na rovinu a z druhý strany mají mikro vyboulení na rozhoz brzd.destiček při odbrždění aby destičky nešoupali o kotouč (třeba při tlačení pomalý jízdě atd) Vyzkoušej ten vrchní kotouč otočit o 180 stupnů a přilož, jestli ty díry na sebe pudouhmm!.Je to bez záruky (jedna paní povídala).

Ve predu nejsou plovouci trmeny,ale kotouce!Wink

Jo jasně blbě jsem to napsalAngry
 
ALF-gs
#17 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 14.11.2011 11:15
Avatar člena


Příspěvků: 526
Registrace: 30.05.10
Nechci poucovat,ale podle konstrukce a uchyceni kotoucu na naboj mi neprijde ze by kotouce byly plovouci.O zamenitelnosti nepochybuju,logicke by bylo ze by to panove z nemec meli osetreno prave kvuli napisu o min. tloustce.
 
Tonda
#18 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 14.11.2011 11:20

Příspěvků: 5260
Registrace: 16.02.07
Na předku jsou třmeny pevné a kotouče plovoucí (uchyceny přes pružné podložky). Na zadku je třmen plovoucí a kotouč "na pevno".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
HonzaGS-SV
#19 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 14.11.2011 11:21

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
časem někdy cinkají, z toho usuzuji, že plovoucí jsou... (na předku)
Upravil HonzaGS-SV dne 14.11.2011 11:22
 
Kujawan
#20 
Záměna predních brzdových kotouců
Přidané 21.12.2011 19:45

Příspěvků: 34
Registrace: 21.12.11
Tak a ted mi poradte , když cinkají mám je vyměnit nebo ne??? každy říká něco jiného :/ jinak tloušťku mají 4,8. Tak co ted????helpless

Mám strach že zbytečně budu dávat nové když tlouštka je dobrá. Koupím nové a cinkat budou taky.
Upravil Kujawan dne 21.12.2011 19:47
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 54
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,751
Nejnovější člen: TomasP94

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.96 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI