já sem jednoho maníka viděl jezdit na F800GS po Zlíně....
furt jezdil sem a tam, asi to testoval...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Ja videl jetou osmistovku jen jednu - v Drazdanech v BMW na bazaru. Rikal jsem si kde je chyba, to si ji nekdo asi moc neuzil.
Ja teda nevim, ale jak tam neni boxer a kardan, tak to neni BMW. Ikdyz motorka je to nadherna a urcite hodne dobra..
Já jsem testoval f 800 GS ve Zlíně 5.4. po samohýlstrasseJinak jak jsem slíbil byla testovačka f 800 GS na zahájení varadero sezony tento víkend ve Švábově.Kdo byl ten se svezl první poznatky ok vše je to o tom pro co se rozhodnout fungl 800 nebo roční 1200gs,ale to už je na každým z nás
Aha tak tos byl Ty Bobe, přesně na samohýlstrasse sem Tě viděl...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Yes a jak mu to slušelo, posuďte sami, schválně kdo ho pozná Na otázku kolik jich už jezdí odpovídám, že jen na zlínsku 3 žlutočerné. Kdo nevěří, ať tam běží Z toho jedna s 500km ihned k odběru. Další můžou být v zápětí, šedá ihned a žlutá po domluvě individuálně.
Ludvikxxl přiložený následující obrázek:
No já právě řeším, co namísto mé rozmlácené 12GS....
800GS můžu jít projet až za tři týdny, tak mě zajímalo, jestli už někdo s podobným přesedláním má zkušenosti, ať mám nad čím přemýšlet... Každá z těch motorek má něco do sebe. Na 8OOGS se mi líbí, že je lehčí, udělaná víc do terénu. Ale protože jsem na ni ještě nejel, jen jsem si ji prohlížel v Autecu, tak už mě jen od pohledu dost děsí sedlo. Připadalo mi dost nepohodlné a myslím, že i spolujezdcovi se nebude dobře sedět. Nicméně, kdyby šlo dát širší sedlo a vyšší plexy, docela by se mi líbila. To, že to není boxer mě vůbec netankuje, že to nemá kardan, ale řetěz beru tak, že se toho může míň po..rat....
Uvidím. Zvažuju tři motorky, tak se rozhodnu až podle projížděk (12ADV, F800GS a KTM). Zatím holt musím vydržet, teď na moto stejně nemůžu, protože mám po nehodě stále ruku v sádře a ještěmě furt pekelně bolí rameno a záda....
To Petrs:jezdil jsem na všech třech a 1200 ADV největší,nejširší,nejtěžší co se týče jízdy na dálku nejpohodlnější,F800 kočička vodí se sama má výkon 85K!máš pravdu,že jsem zkusil vlézt dozadu a opravdu se tam 2 osoby mé váhy 105kg nevejdou1200 GS asi to nejlepší co je na trhu ,lehká,ovládá se sama 199kg fakt super do města i na tour do Monte-Carla.Ktm 990 efi koza vysoká,lehká 199kg brutální výkon na nic rychlejším jsem nejel,ale pořád se něco sere a stále něco dolejvá,tento víkend jsme museli na vyjíždce na orange mašinu čekat bo mu vytekla brzdová kapalina a nešlo řaditTakže těžko radit,ale já kdybych se měl rozhodnout tak jdu znova do 1200 gs.
Ahoj
Bob
Zdar Petře! "Přesedlání z R1200GS na F800GS" To je nějak opačně a asi by to nedopadlo k plné spokojenosti. Z R1200GS můžeš přesedlat zase jen R1200GS, případně chceš-li něco expedičního, tak GSA anebo jsi-li cestovatel vysloveně asfaltový, tak RT. Další roky, pokud ti srdce tluče pro modrobílou vrtulku, se pak můžeš těšit na káčkovou řadu GT a až se člověk usadí, případně LT. Ale opačným směrem, z R řady do F řady to jde jen velmi špatně. Malé GS je ve své třídě super, moc se povedlo, bezvadně vypadá, motor má hladký průběh s nadmíru dostatečným potenciálem výkonu, zrozené pro zábavu, lehučké, těší se do každé zatáčky a na každou myšku.Na kostkách jsem ji ještě nezkoušel, ale uřčitě bude stejně zábavná i v terénu. Pro ty, kteří se chtějí vyjezdit a řeší volbu jestli k BMW a na čem tam začít je to jednoznačně správná volba. Za sebe můžu říct, že bych při tvé volbě šel dál, případně zůstal na tom stupínku, na který sis zvykl. Můžu se ale mýlit, protože každemu sedí něco jiného a tobě třeba nesedělo velké GS a u toho malého najdeš přesně to cos hledal. Jednoznačně to chce vyzkoušet a udělat si srovnání sám pro sebe. Uzdrav se a jdi to vyzkoušet. Přeji ti hezkou zábavu, čus L.
Ježiši Ludvík a Bob, dva největší šmelináři z moravy a čech Na první fotce nemůže bejt nikdo jinej než helmutí vepřová hlava BoB ... nic ve zlým pánové, však mě znáte. Ludvíku, už jsem myslel že ten "náš" web ani neznáš a trocha mě mrzí, že jsme se v tu sobotu nějak nepotkali. Musel jsem valit večír dom, ale na tu osmistovku jsem byl natěšenej. No tak někdy příště Bob to musí líp domluvit, ne jak ted o víkendu tím má u mě velký bezvýznamný mínus , třeba na jarním bmwgs srazíku, by to nebylo marný, ŽE JO PÁNOVÉ
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
To Bob a Ludvikxxl:
Díky za rady. Já jsem byl s 12 spokojenej moc. Jenom ve mě teď hlodá červíček, když se objevila nová 800ka, jestli by se mi nelíbila víc. V době, kdy jsem kupoval 12 tak 8OO nebyla. Když si vezmu, jakým způsobem jsem používal 12GS, tak v zásadě nevidím problém s ježděním na 800. 90% svejch vyjížděk absolvuji v okruhu kolem 300km od bydliště a dvakrát ročně by se mi líbilo zajet někam trochu dál, na což pravda 800 moc nebude.... Uvidím po projižďce....
To co mě zrazuje od KTM je právě to, že jsem na fórech četl o dost problémech. Neím nakolik to je pravdivé info....O 12GS se taky píše, že je samá porucha...
peters: Jak řešíš kde se co sype tak mi to připomělo když jsem se bavil s kamarádem a ten na to řekl co by jsi chtěl, když na tý motorce pořád jen jezdíš a točíš kilometry to je potom težky, aby se občas něco nevy...
Je pravda, že kamarád u KTM na dálnici, když se vracel prošlápl zadní brzdu a účinek nikde... KO... druhý zase na tom samém stroji přišel ráno a měl vyteklou spojkovou kapalinu a nebo to vícekráte vařil... Na druhé straně u BMW taky slyšís jak odejde ložisko támhle jak se podělám tamto atp... Jsou to jen stroje, ale sám osobně by jsem co se týče poruchovosti věřil gs 800 nežli lc-8 a neberu to tak, že mám doma bmw, ale vidím co mají kamarádi za stroje a jaké problémy.... tak nějak tu kvalitu u té 800 očekávám...
Myslím, že tě projížďka zlomí a budeš mít jasno jestli 1200 nebo 800....
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
chachacha jsem vysmátej jak lečo právě mám za sebou prvních 100 km na GS800.
Takže drobný report "zběha" z 1150 na 800:
1) je lehčí, mnohem lehčí!!!! Skoro lítá!!!
2) je živější, táhne pěkně od spoda, vyšší otáčky jsem ještě nezkoušel, protože je v záběhu
3) je užší, takže se s ní výborně kličkuje mezi autama v Praze
4) na silnici se vede parádně, do zatáček jde skoro sama
5) dal jsem decentně jednu polňačku, ale jelikož ještě nemám padáky a pořádný gumy, tak jsem byl hodně opatrný. Ve stoje se na ní jede parádně, proti GS se hezky vede
6) převodovka jak na japonci
7) na to že to je 800ccm, tak to má pěkný živý zvuk
8) TY VOLE ALE TO SEDLO JE ZA TREST !!!! Takže budu muset ještě sehnat nějaký příjemný upgrade této komponenty, kterou naši němečtí přátelé asi úplně nedomysleli
Já už na 1150 nainstaloval ty padáky, ale pěkně mi to dalo zabrat - dumal jsem proč ti to odřelo to rameno a zjistil jsem, že ta strana co to odřela tak je špatně ohnutá už od výroby (což je pro mě nepochopitelné - myslel jsem, že to dělá někdo na přípravku a tedy kus jako kus je stejný) - všiml jsem si toho při zkusmé montáži, že to nesedí jak by mělo...
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz