Lidi mám velký problém Podařila se mi vytvořit na předním kole slušná osmička a potřebuji někde nechat vycentrovat ráfek.Člověk který mi to slíbil provést se na mě vykašlal a já teď jsem v situaci,kdy za 14 dní odjíždím na Ukrajinu a nemůžu najít někoho kdo by se vycentrování ujal.Cykloservisy které jsem prošel se toho bály.Nevíte o někom nejlépe na Ostravsku,nebo přinejhorším na severní Moravě?
Upravil pavelgs dne 18.04.2008 19:51
Kontaktuj Lukáše (BigBoba), ten si teď nechával vycentrovat a dokonce přeplést zadní kolo na jeho Varaderu. A bylo to tuším někde v blízkosti Ostravy.
Řekni mu, že máš kontakt ode mne, ať tě nepošle do háje :-)
lukas.lacina(zavinac)seznam.cz nebo mi zavolej na 737 214 985 a ja Ti na nej dam mobil.
Upravil Hovez dne 18.04.2008 20:10
Ale mám takovej pocit, že ti osmička zůstane. Ráfky jsou tvrdý jako prase a každej co znám a měl osmu, tak se to už na 100% neodstranilo. Ale taky se můžu mílit a srovnají to.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Hovez napsal:
Kontaktuj Lukáše (BigBoba), ten si teď nechával vycentrovat a dokonce přeplést zadní kolo na jeho Varaderu. A bylo to tuším někde v blízkosti Ostravy.
Řekni mu, že máš kontakt ode mne, ať tě nepošle do háje :-)
lukas.lacina(zavinac)seznam.cz nebo mi zavolej na 737 214 985 a ja Ti na nej dam mobil.
on má VARADERO z drátěnejma kolama jo??já tam měl ty skurvený hnilíkáče
S tím ráfkem je opravdu hodně velký problém, málo kdo si na to vůbec troufne. Nakonec mě pomohl Petr Vavroch, který dříve dělal pod Cyrilem - cyrilmoto.com. Povedlo se mu to hodně spravit, samozřejmě jako nové to není.
Hovez napsal:
No jestli někdy předek bouchnu, tak to bude asi rovnou impulz k nahradě 21 kolem :-)
Ale velmi často když se po ráně zlomí přední rameno tak není nic s ráfkem ani vidlemi ty patky ráfků BMW to asi drží tak nevím jestli jsem tě potěšil že jsi asi odsouzený jen na kolo 19"
My jsme to řešili předloni - 2 kola na 1200GS a 2 kola na 1150GSA po masakru v Maroku (ideální terén pro vyrábění mnohaúhelníků z kruhu) jsme se snažili to nechat srovnat ale je to špatný. Nakonec nám nějaký machr z Kolína, který prý srovná všechno, vzkázal, že ty kola se vyrábí tak, že se ráfek stáhne v nějakým lisu, nastrkají se tam dráty a hotovo. Ty dráty resp. niple nejsou určené na centrování a jediná možnost jak to srovnat je kompletně povolit, dát zase do lisu a stáhnout. Jenže tím se nevyřeší plošky na obvodu, jen házení do stran.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zato fakt uplně neskutečně vydržej. To je fakt. Jen tak něco je nerozhází.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
TomasTT napsal:
My jsme to řešili předloni - 2 kola na 1200GS a 2 kola na 1150GSA po masakru v Maroku (ideální terén pro vyrábění mnohaúhelníků z kruhu) jsme se snažili to nechat srovnat ale je to špatný. Nakonec nám nějaký machr z Kolína, který prý srovná všechno, vzkázal, že ty kola se vyrábí tak, že se ráfek stáhne v nějakým lisu, nastrkají se tam dráty a hotovo. Ty dráty resp. niple nejsou určené na centrování a jediná možnost jak to srovnat je kompletně povolit, dát zase do lisu a stáhnout. Jenže tím se nevyřeší plošky na obvodu, jen házení do stran.
Nestraš Popravdě mě ten lis už napadl.Mnohoůhelník by se dal srovnat pomocí profilovacích válců,které vyrobit by pro mě nebyl zas tak velký problém (jejich výroba mě shodou okolností živí ).Největší problém by byl odměřit rozměry tvaru.Pak už jen stačí udělat 3D model na PC (to už by bylo to nejmenší) a na něj program na CNC.
Nooo,člověče nasadils mi brouka do hlavy Jdu obhlídnout lis do dílny,jestli na něj půjde něco vymyslet,kdyby byla nouze největší.
Upravil pavelgs dne 19.04.2008 18:56
No kdybys chtěl něco na laborování, tak mám někde schovaný to moje přední kolo ale je bez středu, ten jsem použil na vypletení 21" verze. Takže ráfek na pokusy bych měl. Nechci ho vyhazovat, někdy by se někomu mohl hodit, když je nouze největší tak se s ní jezdit dá, jen není úplně v pořádku.. Můžu dodat kamkoliv...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Taky jsem si z Maroka na predku privezl mirnou osmu. Opravdu to uplne vycentrovat asi normalne nejde. Stravil jsem na to nekolik hodin. Trocho se to zlepsilo. Pak jsem to dal borcovi na centrovani kola a on to zlepsil taky o par mm.
Ted to rozkmit cca 5 mm a uz to s timto rafkem neresim. Mam to na terenni 21' a tam se to ztrati. Zarove se snazim sehnat novy stred a rafek.
Moje rada:
Pokud mate cerstve vypleteno, je potreba ze zacatku kazdey den po narocne terenni etape dotahnout draty. Ale pozor na zajistovaci srobek v niplu!
Nakonec jsem díky sousedovi který dělá veterány sehnal jednoho starého pána který vyplétal a centroval kola na motorky a auta-veterány.Dneska mi volal že z toho baworáckého ráfku přišel o poslední nešedivé vlasy a pořád se nemůže hnout z místa.Prý ráfek vůbec nereaguje na dotahování a povolování špic.Zítra tam jedu a zkusíme způsob,který mě dneska napadl a doufám že se to podaří dostat do nějakých rozumných mezí.
Už mi to trápení s ráfkem připadá jak baworácká pomsta za sudety.
Já myslím že celá příčina problémů je ten silný rantl aby se špice dostaly mimo pneu. To tak kolo zesílí, že to tah drátů vůbec nezmění.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Draco:No nejjednodušší (fuj to je slovo) by to určitě bylo,ale přijde mi šílené kupovat novou obruč za tisíce,protože se kolo trochu rozhodilo.Navíc je tu otázka,v jakém stavu tu obruč dodají.Pokud bude prohnutá,jako že si myslím že bude,tak budu opět na bodě 0 a chudší o další prachy.
Nějaký způsob jak to srovnat najdu,protože jsem se dožral jak už dlouho ne.
Na veterána kde je plechový nabořený ráfek se kolo musí rozplect a ráfek co nejvíc srovnat přes desky gumovým kladivem.Ty špice to prostě nevyrovnají,podobný problém bude asi aji totok.
Kupredu spatki ni krok...