Prosím vás bando nemáte někdo v garáži na zapujčení zubaté kotouče na 12 GS model 08.pokud ano a jste ochotni zapujčky na pár dní byl bych rád.. Díky servisák
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Alda napsal:
Kdyz uz tu je to tema, jaky novy kotouce? Original? Neoriginal? Normalni? Zubaty? Jo a proooc?
asi mysli wave kotouce.
zacal s tim Braking, prodava Pardalotwalcom.
vyborna vec, melo by se to roztahovat pri zahati jinak, nez klasickej kotouc -> nekrivi se.
+ to udajne o dost vic brzdi.
mam koupenej, nenamontovanej zadni... cekaji mne predni.
cena stejna co origo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
Prosím vás bando nemáte někdo v garáži na zapujčení zubaté kotouče na 12 GS model 08.pokud ano a jste ochotni zapujčky na pár dní byl bych rád.. Díky servisák
mam nenamontovanej zadni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Kdyz uz tu je to tema, jaky novy kotouce? Original? Neoriginal? Normalni? Zubaty? Jo a proooc?
asi mysli wave kotouce.
zacal s tim Braking, prodava Pardalotwalcom.
vyborna vec, melo by se to roztahovat pri zahati jinak, nez klasickej kotouc -> nekrivi se.
+ to udajne o dost vic brzdi.
mam koupenej, nenamontovanej zadni... cekaji mne predni.
cena stejna co origo...
Me laicky napada predevsim lepsi chlazeni, logicky. Otazka je, jestli je to k necemu dobry u motorky, ktera brzdi predevsim motorem a brzdy v beznym provozu oproti silnicnimu 4valci nezahrejes vubec.
servisak napsal:
Prosím vás bando nemáte někdo v garáži na zapujčení zubaté kotouče na 12 GS model 08.pokud ano a jste ochotni zapujčky na pár dní byl bych rád.. Díky servisák
Že ty je chceš ošlehnout?Jestli jo,tak mi taky dva udělej.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Alda napsal:
Me laicky napada predevsim lepsi chlazeni, logicky. Otazka je, jestli je to k necemu dobry u motorky, ktera brzdi predevsim motorem a brzdy v beznym provozu oproti silnicnimu 4valci nezahrejes vubec.
hele Aldo, tys byl na nejakym mejdanu?
GS brzdi prevazne motorem pokud na nem jede 40kilovej duchodce a sam... ve vsech ostatnich pripadech potrebujes PORADNY brzdy, ktery se teda vsem v okoli hrejou
Takze.. koutouce od Brakingu znamenaji JESTE lepsi brzdeni... za stejne penize jako origo?
Jakej ze je duvod to nekoupit?
Upravil hicks dne 10.12.2011 09:33
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to vypada good.. asi to bude krute levnejsi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
o tom nepochybuj
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Alda napsal:
Kdyz uz tu je to tema, jaky novy kotouce? Original? Neoriginal? Normalni? Zubaty? Jo a proooc?
asi mysli wave kotouce.
zacal s tim Braking, prodava Pardalotwalcom.
vyborna vec, melo by se to roztahovat pri zahati jinak, nez klasickej kotouc -> nekrivi se.
+ to udajne o dost vic brzdi.
mam koupenej, nenamontovanej zadni... cekaji mne predni.
cena stejna co origo...
Mám je, ale protože jsem je už koupil s motorkou, tak nemám srovnání s originálníma. Pravda je, že motorka brzdí hooodně dobře...
Born To Lose. Live To Win.
sice jsem se zaprisahnul, ze zadny prenejtovavani nebude.. tak jsem jim napsal...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak jsme s panem mluvil... pusobi rozumne. zkusim sehnat dalsi osmikilare aychom to meli pripadne levnejsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak jsme s panem mluvil... pusobi rozumne. zkusim sehnat dalsi osmikilare aychom to meli pripadne levnejsi.
A co za ně cca. chce...??
to mě taky zajímá...
odhad je cca 50-66,6666% ceny co za nove Brakingy...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Kdyz uz tu je to tema, jaky novy kotouce? Original? Neoriginal? Normalni? Zubaty? Jo a proooc?
asi mysli wave kotouce.
zacal s tim Braking, prodava Pardalotwalcom.
vyborna vec, melo by se to roztahovat pri zahati jinak, nez klasickej kotouc -> nekrivi se.
+ to udajne o dost vic brzdi.
mam koupenej, nenamontovanej zadni... cekaji mne predni.
cena stejna co origo...
Mám je, ale protože jsem je už koupil s motorkou, tak nemám srovnání s originálníma. Pravda je, že motorka brzdí hooodně dobře...
Ono jde spis o to, ze najit seriovou motorku ktera zabrzdi driv nez 12GS bude velka drina. V roce 2009 12tka vyhrala v Anglii nejakej velkej test, na druhym miste skoncila Yamaha R1