Máte někdo nějaké informace o příčinách zadírání motoru F 800 (nejen GS) na motorkářích o tom je diskuse a udajně i Šíma to rafl snad někde v sev. Africe ,jsou tu v odkaze nějaký odkazy na německý fora kde taky se to objevuje (zadření) http://www.motork...amp;fid=18
kim napsal:
Máte někdo nějaké informace o příčinách zadírání motoru F 800 (nejen GS) na motorkářích o tom je diskuse a udajně i Šíma to rafl snad někde v sev. Africe ,jsou tu v odkaze nějaký odkazy na německý fora kde taky se to objevuje (zadření) http://www.motork...amp;fid=18
prosel jsi vubec poradne osmistovkovy vlakna?
je tu k tomu toho dost.
v principu - dolejvej olej, neignoruj divny zvuky a modli se.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PeDR napsal:
Jen jsem se tu ocitl, ale Hiksi, jsi si jistý, že modlení stačí?
no plus ten olej, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bystricke napsal:
to je v principu úplný opak boGSera,ignoruj divný zvukyolej dolít je jasný
jo jasne, ty vase kardany a prevodovky.. to jsou nesmrtelny zalezitosti
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
není nad to mít motorku ze železaty dnešní nové motorky z plastu a alumínia s příměsí rýžového odpadu stojí za prd a moc toho nevydrží
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Osobně bych řekl že když se nebudeme bavit o sportovních(závodních) motorech tak mi to přijde,že čim novější motorky-tim vice takovýchto zásadních problémů.
Ze začátku když jsem s moto začínal tak nepamatuju si u Japonskýho motoru zadřenej motor aby na tom nenesl vinu majitel a je pravda že se poslední dobou ty případy objevily a přitom je neustálý technologický vývoj...
Je pravda,že dnes kdo má motorku tak jezdí asi podstatně více kilometrů než dřív a hlavně že ze stejných objemů se dostávají uplně jiné výkony-což bych viděl asi jako hlavní problém...
Ale je to smutný-dřív si lidi chodili kupovat BMW a Jap. značky aby tyhle problémy neměli jako třeba u Cagiva,Aprilia a pod...a dneska???
Bohužel to je ta doba, všechno musí být lehčí, výkonější a třetí vrchol trojúhelníku je životnost. A nikdy se nedostaneš do všech tří rohů. A ještě když snižují výrobní náklady.
Je třeba divné, že 650 jednohrnek má větší životnost než osmikilo dvouhrnek.
Je asi pravda že nejlepší auta a motorky už byly vyrobeny.
A když se podíváš na Afiku twin, tak každý ohrnuje že má jen 60koní, ale motor pořád šlape.
Proto budu schraňovat ten kus železa co mám a i když bych mohl mít lehčí silnější a ruznýma fičurama a plnou plastu, tak nechci. Nedovolím si tvrdit že je osmička špatná motorka, jen si myslím že je moderní. Splněný sen moje 1100GS
bystricke napsal:
není nad to mít motorku ze železaty dnešní nové motorky z plastu a alumínia s příměsí rýžového odpadu stojí za prd a moc toho nevydrží
nevzpominam si, ze by se BMW profilovalo jako vyrobce nesmrtelnejch stroju... profiluje se jako vyrobce invencnich, sportovnejsich motorek a aut.
Ono vyrabet motorku, kterou si Jencek koupi (navic bazarovou) jednou za zivot... to je fantastickej byznys a kazdej se do toho jen hrne Do znackovyho servisu odebirajiciho origo dily tyhle lidi taky jezdej den co den, ze?
Vite, co je skoda? Ze nejste na sebe poradne prisny!
Budte jako Hasic... jdete do PDcka a hotovo.
Jezdit na 1100 ci 1150... JAK VYMĚKLÉ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Normalne bych se zminil o KTM, ale prece jen seriozneji
BMW motorum v 800gs velice veri, vidi v nich budoucnost, at uz se podivate do Husky Nudy, nebo do konceptu maloobjemovych aut, svych motorek...
Tech motoru se vyrabi ohromne mnozstvi, problem je s naprostym minimem po odladeni tesneni.
Kdysi jsem se tu ptal na problemy a Hicks se mi pomalu vysmal tusim, kamarad a kluci v Inveltu tenkrat resili vymenu motoru v zaruce, ale jsou to promile z vyrobeneho mnozstvi. Problem byl tusim s klikovkou.
Jinak zrovna kamarad zustal viset 650 Dakarem v Bordoaux (nebo jak se to pise), kousla se vodni pumpa a nez se dostal do civilizace, byl motor na vymenu. (holt nemel jet uz ani krok) ono se ty problemy nevyhybaji nicemu.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Normalne bych se zminil o KTM, ale prece jen seriozneji
BMW motorum v 800gs velice veri, vidi v nich budoucnost, at uz se podivate do Husky Nudy, nebo do konceptu maloobjemovych aut, svych motorek...
Tech motoru se vyrabi ohromne mnozstvi, problem je s naprostym minimem po odladeni tesneni.
Kdysi jsem se tu ptal na problemy a Hicks se mi pomalu vysmal tusim, kamarad a kluci v Inveltu tenkrat resili vymenu motoru v zaruce, ale jsou to promile z vyrobeneho mnozstvi. Problem byl tusim s klikovkou.
Jinak zrovna kamarad zustal viset 650 Dakarem v Bordoaux (nebo jak se to pise), kousla se vodni pumpa a nez se dostal do civilizace, byl motor na vymenu. (holt nemel jet uz ani krok) ono se ty problemy nevyhybaji nicemu.
Pokud myslíš Marka,tak se divím,že těch cca 200km to ten motor bez oběhu chlazení v tom vedru vůbec vydržel.
Kim o tej motorke čosi viem, lebo som na nej chalanovi meral mazací tlak. Bol by zázrak ak ten motor nie je KO. Tipujem, že by to mohla byť stredná ojnica. Aký je podiel viny na strane techniky alebo človeka nebudem posudzovať...
Jasný je však podiel BMW - kontrolky tlaku mazania sú iba na ozdobu, maximálne Ti dodatočne povie priprav si peňaženku ideš platiť.
Motory 8gs sú po nabehaní nejakých km dosť hlučné /v tom sa podobajú vzduchovým boxerom/ a my majitelia veríme, že tieto zvuky vydáva len "viac zabehnutá" rozvodová reťaz. No samozrejme obavy že to môže byť čosi iné sú.
Preto by som chcel tiež poprosiť tých čo sa lepšie vyznajú v "inej mluve" aby sem napísali nejaké info o zadretiach v zahraničí - kde sa to zadrelo - ktorý čap kluky, piest, vačky ... Ešte ideálnejšie sú fotky. Inak Dufino by mohol poskytnúť viac info o svojom prípade. Od Šímu sa asi v tomto ohlade nič nedozvieme ...
No odpovědí dost ale k věci. Zajímá mě spíš než názory na plasty,jestli někdo nemá informace o příčinách těch havárií motoru (konkrétní příčiny) jestli je tu spíš lidskej faktor nebo nedostatek v konstrukci mazání a to jak moc jsou při správném stavu oleje ponořený sací koše(jsou li dva); myslím že svým určením měli snad konstruktéři počítat s náklony motorky všemi směry ,(to ale nemyslím na zadní a do svíčky), není snad možno aby byl vypuštěn v serii motor který by neměl hladinovou rezervu v běžné pozici užívání a určení, proto se spíš přikláním k lidskému faktoru, je ovšem možné že je tato motorka méně ,,blbuvzdorná" a neodpouští tolik chyby údržby a zacházení jako motory předMnichovských koncepcí.Např když to přirovnám k dýzlovým autům tak když jezdím tak potkávám dost zapečených motorů v těchto autech a je to jen lidech páč někteří s tím neumí zacházet (zahřívání a (chlazení týká se hlavně turba) před a po jízdě) a používají to jako více tomuto imunní benziňák.Tak uvažuju jestli to prostě i u toho 800kila není podobně že se podceňuje sledování chlazení (víme že řadové dvouválce jsou na to háklivější viz Jawa 350) a striktní dodržování hladiny oleje při náročnějších terénech nebo jízdě po zadnín atp.
Jinými slovy Jestliže Higs (i jiní)má najeto milion km za různých klimatických podmínek a problem neměl,proč ho mají někteří jiní?
Neviděl jste někdo rozebranej spodek motoru 800ky nebo nemáte bokorys schématu mazání motoru někde třeba na odkazu?
Upravil kim dne 22.12.2011 13:40
Tohle je pěknej případ :
Ahojte.
Na jar som si kúpil motorku BMW F 800R a bezproblémov (teda až na pokazený prepínač dialkového svetla) som na nej najazdil 11 000km. Motor má cca 23 000km. Všetko bolo super až do chvíle, kým som nenavštívil letisko, ktoré je poblízku a učil som sa tam jazdiť na zadnom kolese. Skúšal som to asi 20 minút a začalo sa z motora ozývať veľmi nepríjemné klepanie. Motorky sa vraj dobre nemažú, keď sú postavené na zadnom kolese, tak dúfam, že som nepridrel motor. Keď som sa pomaličky vracal domov, tak za jazdy pri vymačknutí spojky začne blikať kontrolka mazania. Vedel by mi prosím vás niekto poradiť, čo to klepanie spôsobuje? Ďakujem
mam zasebou take jedno zadrene F800GS. Nejdrive divne cvakani v motoru, ktere se stale prohlubovalo az nakonec pridrene saly na klice a zapeceny pist s ventilem. Airbox byl plny motoroveho oleje.
Nakonec vymenen cely motor s castecnou spoluucasti.
Ponauceni je nasledujici: je potreba mit dolity olej min 1cm nad horni
maximalni rysku! Pry saci kos je trochy vys a i pri normalni hladine (tj mezi ryskami min a max) si nemusi dostatcene nasat olej, zvlaste pri padech a pod.
Nikdo to ovsem nerika oficialne. Je to jen ma zkusenost.
Take ale pri novem motoru pokazde kdyz menili olej mi moto vratili prave s 1cm hladiny nad horni ryskou.
Ohledne Simovy F800GS vim sve, ale koho chleba jis, toho pisen zpivej.
Upravil dufino dne 22.12.2011 14:27
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...