Tak co vy na to? http://www.motode...00cdi.html
Upravil Tomano79 dne 30.12.2011 18:09
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
mě se to celkem líbí koncepce je správná (velký kola,teleskop vpředu) ještě záleží jakej bude ten motor jak výkonem tak spolehlivostí.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
No, krása či ošklivost jsou sice subjektivní vjemy, ale pokud tohle má být definitivní verze designu, tak je to teda síla. Připomíná to výtvory ze soutěže "Práce našich učňů" . GSA sice taky není zrovna vrchol estetiky, ale proti tomuhle.... Ta zadní část je obzvláště povedená Nicméně své jezdce si to určitě najde. Nenašel jsem nikde údaj o hmotnosti, ta by mne zajímala.
update
tak google našel : 225 kg suchá, no to je míň než jsem čekal, ale na těch 45 koníků i tak docela dost
Upravil chafre dne 30.12.2011 18:12
GS 1200 R Adventure
btw: nevim, kde vzali zavratnou cenu? Prijde mi rozumna.. a celkove se mi to libi...
Upravil hicks dne 30.12.2011 18:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taková mírně hezčí Jawa, ale jen opravdu mírně.
Víc by mě zajímalo proč nafta. Jestli kvůli provozním nákladům, tak já dám třeba za gumy skoro to samé co za benzín. K tomu další spotřební materiál, nějaký ten oběd na výletě nocleh atd.
Čili šetřit na ceně paliva i kdyby 20% je o ničem....
Takže snad snaha udělat prostě něco jinak, to pak joooo.
Pája
btw: nevim, kde vzali zavratnou cenu? Prijde mi rozumna.. a celkove se mi to libi...
Cena příšerná. A Vzhled odpudivej. Celkově to působí jako výtvor kutila domácího.
tim "libi" myslim napad.. vzhled samo nic moc.
taky to ma dily z 990ky.. co cekas 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
Taková mírně hezčí Jawa, ale jen opravdu mírně.
Víc by mě zajímalo proč nafta. Jestli kvůli provozním nákladům, tak já dám třeba za gumy skoro to samé co za benzín. K tomu další spotřební materiál, nějaký ten oběd na výletě nocleh atd.
Čili šetřit na ceně paliva i kdyby 20% je o ničem....
Takže snad snaha udělat prostě něco jinak, to pak joooo.
dostupnost paliva po celem svete + dlouhy servisni intervaly?
mne prijde, ze je to cele expedicne ladene...
Upravil hicks dne 30.12.2011 20:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
uff, jsem rád, že nejsem sám, co se mu to nelíbí ale bohužel, ceny PHM nás jednou třeba k něčemu takovýmu donutí..trochu jsem projel net a pokud platí že to žere galon na 112 majlí, to by odpovídalo cca 4litry na 180km při rychlosti 90km/h, pak to trochu mění úhel pohledu A dokonce jsem našel pár fotek, kde to už nevypadá tak děsně No každopádně by se to chtělo povozit...
jo a není to certifikováno na bionaftu, takže nevim jak to pošlape u nás, kde se to dost míchá.
Upravil chafre dne 30.12.2011 20:08
GS 1200 R Adventure
mno já si myslím, že na takovýto druh vozidla ideální velký dojezd, minimální spotřeba, servis po cca 25000km, krouťák velmi slušný... a může to jezdit prakticky na cokoliv, a mohlo by to byt prakticky nezničitelný
Upravil HonzaGS-SV dne 30.12.2011 22:16
paja1 napsal:
Taková mírně hezčí Jawa, ale jen opravdu mírně.
Víc by mě zajímalo proč nafta. Jestli kvůli provozním nákladům, tak já dám třeba za gumy skoro to samé co za benzín. K tomu další spotřební materiál, nějaký ten oběd na výletě nocleh atd.
Čili šetřit na ceně paliva i kdyby 20% je o ničem....
Takže snad snaha udělat prostě něco jinak, to pak joooo.
Naštěstí má každý jiný vkusurčitě to vypadá líp než BMW R850R
adventure73-pardal napsal:
tak je zo motor z auta. Ale me je diesel sympaticky, asi o nebude zadna zabava, ale prave na expedice kde potrebujes jet, a ne to porad stavet na zadni by to mohlo byt dobry
No já ti nevím ,z dízlů v autech mám zkušenosti že sem na křižovatce vždycky první.Tzn. na motorce ještě na trojku furt na zadním Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.