Zdravím,
rozhodl jsem se trochu vylepšit světelný výkon svého GS 1150. A koupil tedy extra svítivé (ale homologované) žárovky Osram Night Breaker +. Abych měl nějaké porovnání, nafotil jsem jak motorka svítí před a po výměně. Foceno na plně manuální režim, takže foťák nikterak neovlivnil ani nekompenzoval rozdílné světelné podmínky.
Když to shrnu:
- Světlo je bělejší, tudíž i efektivnější
- Světlo je viditelně intenzivnější ( hezky je to vidět u zlomu "horizontu" )
- Je ho daleko více ( jak vrata, tak ale i stěny a podlaha jsou daleko více nasvícené )
- Ikdyž se uvádí, že životnost je cca 2/3 běžné žárovky, tak za cenu 400Kč za sadu dvou žárovek si myslím, že to je zbytečné řešit
Doporučuji fotky prohlížet v plné velikosti a jen mezi nimi "překlikávat", tím je rozdíl nejznatelnější
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
malem jsem Ti poradil blbe... nastesti jsme konzultovali manual.. ja fakt myslel, ze tam mate H7ky..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS-SV napsal:
Zdravím,
rozhodl jsem se trochu vylepšit světelný výkon svého GS 1150. A koupil tedy extra svítivé (ale homologované) žárovky Osram Night Breaker +. Abych měl nějaké porovnání, nafotil jsem jak motorka svítí před a po výměně. Foceno na plně manuální režim, takže foťák nikterak neovlivnil ani nekompenzoval rozdílné světelné podmínky.
Když to shrnu:
- Světlo je bělejší, tudíž i efektivnější
- Světlo je viditelně intenzivnější ( hezky je to vidět u zlomu "horizontu" )
- Je ho daleko více ( jak vrata, tak ale i stěny a podlaha jsou daleko více nasvícené )
- Ikdyž se uvádí, že životnost je cca 2/3 běžné žárovky, tak za cenu 400Kč za sadu dvou žárovek si myslím, že to je zbytečné řešit
Doporučuji fotky prohlížet v plné velikosti a jen mezi nimi "překlikávat", tím je rozdíl nejznatelnější
HonzaGS-SV napsal:
Zdravím,
rozhodl jsem se trochu vylepšit světelný výkon svého GS 1150. A koupil tedy extra svítivé (ale homologované) žárovky Osram Night Breaker +. Abych měl nějaké porovnání, nafotil jsem jak motorka svítí před a po výměně. Foceno na plně manuální režim, takže foťák nikterak neovlivnil ani nekompenzoval rozdílné světelné podmínky.
Když to shrnu:
- Světlo je bělejší, tudíž i efektivnější
- Světlo je viditelně intenzivnější ( hezky je to vidět u zlomu "horizontu" )
- Je ho daleko více ( jak vrata, tak ale i stěny a podlaha jsou daleko více nasvícené )
- Ikdyž se uvádí, že životnost je cca 2/3 běžné žárovky, tak za cenu 400Kč za sadu dvou žárovek si myslím, že to je zbytečné řešit
Doporučuji fotky prohlížet v plné velikosti a jen mezi nimi "překlikávat", tím je rozdíl nejznatelnější
Mám je v autě (H7 a H3) asi 2 roky a stále drží. V moto cca. 3/4 roku (H1 a H3 v mlhovkách) a také ani jedna nepraskla. Svítí to opravdu lépe...a lépe je vozidlo vidět.
HonzaGS-SV napsal:
Zdravím,
rozhodl jsem se trochu vylepšit světelný výkon svého GS 1150. A koupil tedy extra svítivé (ale homologované) žárovky Osram Night Breaker +. Abych měl nějaké porovnání, nafotil jsem jak motorka svítí před a po výměně. Foceno na plně manuální režim, takže foťák nikterak neovlivnil ani nekompenzoval rozdílné světelné podmínky.
Když to shrnu:
- Světlo je bělejší, tudíž i efektivnější
- Světlo je viditelně intenzivnější ( hezky je to vidět u zlomu "horizontu" )
- Je ho daleko více ( jak vrata, tak ale i stěny a podlaha jsou daleko více nasvícené )
- Ikdyž se uvádí, že životnost je cca 2/3 běžné žárovky, tak za cenu 400Kč za sadu dvou žárovek si myslím, že to je zbytečné řešit
Doporučuji fotky prohlížet v plné velikosti a jen mezi nimi "překlikávat", tím je rozdíl nejznatelnější
Měl jsem je v Golfu svítivost výborná, ale jedna vydržela 6 měsíců, druhá 8. Reklamoval jsem to, úspěšně, nicméně mi bylo sděleno, že svítivost je na úkor životnosti. Neplechu dělá denní svícení. Teď tam mám denní světla, tak až budu kupovat nové žárovky, tak to budou nightbreaker.
Měl jsem v moto už dvě každá odešla přesně za rok. Svítí lépe ale už si je tam nedám protože ta druhá mě vypekla na technické měnil jsem tam žárovku jak chuj. Mám doma pod gaučem už rok dálková Hella ff 50 a nejsem schopen je namontovat ještě jsem nevymyslel uchycení které by mě pasovalo.
tom_es napsal:
Měl jsem je v Golfu svítivost výborná, ale jedna vydržela 6 měsíců, druhá 8. Reklamoval jsem to, úspěšně, nicméně mi bylo sděleno, že svítivost je na úkor životnosti. Neplechu dělá denní svícení. Teď tam mám denní světla, tak až budu kupovat nové žárovky, tak to budou nightbreaker.
ja rocne koupim tak... 6-8 nightbreakeru ale nikdy by mne nenapadlo je reklamovat.
To ma zarovna vydrzet 30 tisic km?
Upravil hicks dne 23.01.2012 14:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tom_es napsal:
Měl jsem je v Golfu svítivost výborná, ale jedna vydržela 6 měsíců, druhá 8. Reklamoval jsem to, úspěšně, nicméně mi bylo sděleno, že svítivost je na úkor životnosti. Neplechu dělá denní svícení. Teď tam mám denní světla, tak až budu kupovat nové žárovky, tak to budou nightbreaker.
ja rocne koupim tak... 6-8 nightbreakeru ale nikdy by mne nenapadlo je reklamovat.
To ma zarovna vydrzet 30 tisic km?
30 tisíc ale 6 000 km mi příjde docela málo. Ve služebním jsem to svého času najel za měsíc.
tom_es napsal:
Měl jsem je v Golfu svítivost výborná, ale jedna vydržela 6 měsíců, druhá 8. Reklamoval jsem to, úspěšně, nicméně mi bylo sděleno, že svítivost je na úkor životnosti. Neplechu dělá denní svícení. Teď tam mám denní světla, tak až budu kupovat nové žárovky, tak to budou nightbreaker.
ja rocne koupim tak... 6-8 nightbreakeru ale nikdy by mne nenapadlo je reklamovat.
To ma zarovna vydrzet 30 tisic km?
30 tisíc ale 6 000 km mi příjde docela málo. Ve služebním jsem to svého času najel za měsíc.
vic nez 6-10 tisic km mi na motorce tedy nevydrzej ani nahodou..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS-SV napsal:
to jsem cekal tedy ze tak 15 daj... mno skoda ale i tak je hold jednou za rok vymenim
mozna ty PLUSovy fakt vydrzej dyl... tak nebud smutny uz ted
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když jsme posílali žárovky na reklamaci tak nám napsali,že je NEUZNÁVAJÍ (po 5-ti měsících a nevím už kolika Km)....Prý že životnost NBR žárovky je 200h....u ostatních to bylo cca. 400h....
Reklamovat žárovku....no...nevím...u xenonu to chápu,ale tady... pokud to tedy není třeba po měsíci...ale vesměs žárovky nám neuznává nikdo a nikdy....
Upravil zetor dne 23.01.2012 16:04
Nevím jak u GS, ale u Stroma jsem na jedny žárovky najezdil 100 tisíc. Jediná kterou jsem za tu dobu měnil byla v zadním světle.
Tak mi šest tisíc přijde fakt málo. Pokud vydrží aspoň 30tis., už by mi to přišlo v pohodě.