TOHLE VLAKNO JE PRO ARGUMENTACNI POMOC PRI HADKACH S KTMISTY, KTERE NAS PRAVIDELNE NAPADAJI, PRICEMZ CASTO LZOU, PREKRUCUJI A PORUZNU MANIPULUJI S FAKTY.
TO NENI O KTM JAKO TAKOVE, ALE O NAPRAVOVANI LZI, FOROVEHO NASILI A POMLUV, NA NAS, NEVINNYCH PRAVDOMLUVNYCH MNICHOVSKYCH LANICH, PACHANYCH
No ty první modely 950 byli fakt problémový,2003 peklo 2004-2005 jsem měl já.....ta motorka byl náročná na olej a uvržbu ale zase svezení za to stálo....ale obšas něco kleklo a nechala tě ve štychu,vim o dvou padlejch motorech..kamarádum přestože to byli servisovaný motorky....
Jinak jeden kamarád najel 100.000km bez jediný závady-ale tu motorku tak 20x rozebral a všechno měnil preventivně...takže nákldy šílený.Váčky se vydírali-povrchová uprava se drolila a začínalo to bejt patrný po cca 40-50 tis km...časem se zadřeela v hlavě.....u motorek s ladákama se motory tolik nehřáli a vydrželo to něco dýl.....
Tom
---
+
kamarád ji tenkrát hrozně chtěl...loni dozrála doba a pořidil si ji-je krásná,krásně jezdí,má krásný KTM doplnky a hadry ale nevěřil když jsem ho varoval-letos jedeme černá hora a Albánie-tak jen nákup dílů které by měl mit sebou nebo preventivně vyměnit je 8tis(spojk,váleček,vodní pumpa,čerpadlo).....to je celkem dost při rozpočtu 20 na celou dovolenou pro moje GS....
proto na KTM nejezdím....je to jedinej duvod proč mám GS.
---
perlicky:
3X napsal:
easyrider napsal:
qwert napsal:
Pravdu o lc8 jako o nejlepším enduru prostě nezastavíš..
Pravdu díš jako vždy oranž bratře, jen přoč mě to stále tak zdržuje při cestování do všech končin světových a nucen bratrům podati ruku jsem musel již na třech světadílech a skutky tyto a bledé tvaře mých spolucestovníků jsem fotoaparátem zachytil.
naprostý souhlas s qwertem. LC8 je nejlepší enduro v okruhu do 200km od servisu
a když se k nim přidají i jiné značky, mohou si dovolit podniknout i delší cestu
Upravil hicks dne 24.02.2012 08:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak oni hodne casto lzou... nejaky prehled tech dobrych a pravdivych argumentu se hodi, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spojkovy valecek, pumpa ...to jsou hold detsky nemoci,stejny je to u BMW s EWS
loziskama do kardanu atd. Nebo u starsich rocniku civky..
Prvni modely byly asi ne moc spolehlivy,ale od 08 uz je to podstatne lepsi,ale je to jen stroj jako kazdej jinej -BMW nevyjimaje a neco se nekdy pokazi a je to treba vymenit. Celkova kvalita zpracovani,plastu,odolnost na pady,jizdni vlastnosti,podvozek,vykonny motor to vsechno prevazi. Kdyz budes s KTM jezdit po silnici jako s BMW vydrzi taky mraky,toho bych se nebal. V terenu odchazi vsechno driv a clovek s tim musi pocitat.
Tak jo, mam KTM990R 2010, za rok jsem najezdil cca 17 000km, z toho cast cestovně, Albanie, Ukrajina, Rumunsko, cast zavodne, ruzne roadbook realy a tak.
Ale vlasne spis se snazim jezdit mimo asfalt. A to tam kde 12Gs ktere jsem mel pred tim, bud ani neprojelo, nebo za hodne velkeho usili.
Na cca 2000km, mi menili gufero na predni vidli. (uz nevim kolik stalo gufero, ale vzhledm ze se doporucuje stejne po zajeti vidli, vymenit olej, nechal jsem to udelat na obou vidlích stalo to cca 2000,-)
A pak uz světe div se, nic, Albanie, Rumunsko, Ukrajina bez zavady....
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
no tak Pardale.. za tech 9 let co to turci v OstReichu vyrabej, se to uz nastesti naucili, ze?
nas samozrejme zajima i poruchovost prvnich rocniku, kdyz uz se tady nektery ktmtrotlove tak rozhohnuti na POTENCIALNI zavadou PRVNIHO rocniku osmikila.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám ročník 04.Když pominu nápravu prasáckého anglického servisování,tak jediný "problém" byl klasický spojkový váleček a benz.čerpadlo.Ani jedna z těchto "závad" mi nezabránila v dojetí domů.Váleček se dočasně poléčil dolitím hustšího motorového oleje a čerpadlo jsem už měl připravené,protože se blížila kilometráž kdy se závada projevovala.Je to ten samý typ,který trápil a trápí "Afričany",Varadera,.....Opraveno náhradními kontakty za cca 500kč.Gufero na vodní pumpě vyměněno preventivně v rámci pravidelného servisu.Cenu už přesně nevím,ale řádově desetikačky.Jednou mi po zastavení vyteklo z přepadu chlazení cca 3dcl vody.Po prvotní panice odhalena příčina v usazeninách na dosedací ploše víčka.Očištění dosedací plochy víčka-cena nula.Koupeno pro jistotu záložní-cenu už přesně nevím,ale mám pocit že taky řádově desetikoruny.Defekty,výměny brzdových destiček a řetězovky nepočítám,protože je to spotřebák.Najeto mám 64tis km,minimálně z poloviny v terénu v prachu,blátě a kamení.Kamarád letos dokončí na LC8 100 000km a pokud vím,krom těch dvou profláknutých věcí neřešil nic.jen pravidelný servis a offáním rozbité díly.
BMW mě jen v posledním roce stálo na servise cca 50tis kč.
Jak pravil servisák (..a ten svoji prácu na rozdíl od některých jedinců ovládá),jak začneš ojebávat servis,nakope ti ta motorka prdel.Tím se řídím,jezdím,domů vždy bez problémů dojíždím a servis znám jen z pravidelných servisních prohlídek.Spokojený jsem maximálně,protože ta motorka jezdí,nesere se a o požitku z jízdy v terénu ani nemluvím.Motorka nemá o nic víc závad než kterákoliv jiná a když vezmu v úvahu to,že velká část -spíš většina ji používá pro offroad,tak nezbývá smeknout před výdrží.
Upravil pavelgs dne 18.02.2012 17:13
Hicksi ty jsi nemocnej člově a možná bych aj řekl, že jsi ukázkový Čech tj. " když mám já problém tak přece nenechám nit suchou ani na tom druhým " Tobě nevoní dokonce ani jiný modely od "tvé" značky počínaje 1100 GS až po 12GSA na každém vidíš něco. Ale toto výše uvedené neber tak, že bych tě chtěl nějak napadat. Jsou to mé postřehy, které jsem za tu dobu vypozoroval.
Jsi prostě zvláštní patron a připadne mě, že neuznáváš nic krom osmikila. Já si ho chtěl koupit taky, ale nakonec jsem do toho nešel skrz cenu a informace, které se ke mě dostaly. Prostě mě načerpané informace zvyklaly a to jsem se v té době nebavil s nikým od KTM.
Mám 950 S a jsem s ní nadmíru spokojený. Zatím funguje tak, jak má a nevyskytl se žádný problém. Holka má naběháno přes 40k se servisní historií a jediné, co odešlo je nějaké čidlo na motoru. Já sám jsem s ní max spokojený, ale vím, že je to pouze stroj a vysypat se může a určitě bych na ní kvůli tomu nezanevřel. To co tady popsal TomR1 jsem slyšel, ale jednalo se o jeden případ. Toto je druhý.. Nic méně již teď je zaznamenáno daleko víc případů klepajících osmikil a můžu ti upřímně říci, že to pro mě není důvod, abych se vám posmíval a už vůbec nechápu, proč když zjistíš nějaký problém u KTM si tím musíš hned chladit žáhu a zakládat zvláštní vlákno..
Přeji vám ať celou záhadu rozlousknete a vyřešíte k vaší spokojenosti a hlavně ať vám to jezdí.
A jmenovitě tobě Hiksi přeju ať konečně dostaneš rozum a dospěješ
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Hicksi ty jsi nemocnej člově a možná bych aj řekl, že jsi ukázkový Čech tj. " když mám já problém tak přece nenechám nit suchou ani na tom druhým " Tobě nevoní dokonce ani jiný modely od "tvé" značky počínaje 1100 GS až po 12GSA na každém vidíš něco. Ale toto výše uvedené neber tak, že bych tě chtěl nějak napadat. Jsou to mé postřehy, které jsem za tu dobu vypozoroval.
Jsi prostě zvláštní patron a připadne mě, že neuznáváš nic krom osmikila. Já si ho chtěl koupit taky, ale nakonec jsem do toho nešel skrz cenu a informace, které se ke mě dostaly. Prostě mě načerpané informace zvyklaly a to jsem se v té době nebavil s nikým od KTM.
jdi do pr.. vis kulovy, tak nesud.
Prohlasit o mne, ze neuznavam nic nez osmikilo muze jen naprostej neinformovanej trotl.. takze... .
V tomhle vlakne hodlam sbirat kompromitujici informace na KTMisty, protoze mnozstvi PREKROUCENE a LZIVE kritiky z jejich strany je ... velke.
To neni vlakno proti KTM jako takove, ale ma pomoct celit demagogum a lharum, co na nich jezdi.
Upravil hicks dne 18.02.2012 17:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pavelgs napsal:
Mám ročník 04.Když pominu nápravu prasáckého anglického servisování,tak jediný "problém" byl klasický spojkový váleček a benz.čerpadlo.Ani jedna z těchto "závad" mi nezabránila v dojetí
hele misto ty chvaly.. nejaka spina pouzitelna v diskuzich by nebyla?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Spojkovy valecek, pumpa ...to jsou hold detsky nemoci,stejny je to u BMW s EWS
loziskama do kardanu atd. Nebo u starsich rocniku civky..
Prvni modely byly asi ne moc spolehlivy,ale od 08 uz je to podstatne lepsi,ale je to jen stroj jako kazdej jinej -BMW nevyjimaje a neco se nekdy pokazi a je to treba vymenit. Celkova kvalita zpracovani,plastu,odolnost na pady,jizdni vlastnosti,podvozek,vykonny motor to vsechno prevazi. Kdyz budes s KTM jezdit po silnici jako s BMW vydrzi taky mraky,toho bych se nebal. V terenu odchazi vsechno driv a clovek s tim musi pocitat.
To máš pořád dokola,já když kupoval KTM tak mi řikali nekupuj 2003 sere se to...řikám ok,pak mi řekli vynech i 2004,ok ještě jsem sáhnul do peněženky protože jsem ji chtěl koupil jsem 2005....
A dneska?vidíš to dneska už se řiká že od 2008 je to ''lepší''.
Přijde mi to jako přes kopírák stim F800GS -2010-''už neklepe''
R1200GS - 2004-nekupovat 2007-už jsou ok------je to pořád stejná pohádka....
Tom
Na KTM je dražší 1km nákladově-docela o dost-zase je za to vic muziky v terénu...každýho věc...já už bych ji nechtěl..jinej je zase spokojenej.
O tom, co jsem tvrdil nahoře a za čím si stojím svědčí i to, že hodláš sbírat tyto informace na webu bmwgs, na kterém je jistě hodně lidí, kteří zahodili KTM, aby přešli k BMW
Myslím, že se to momentálně děje přesně naopak viz Pardál, PavelGS a je tu spousta dalších
Prostě to ber tak, že je to stroj a podělat se může cokoliv.. Hlavně si tady nechlaď žáhu, ještě se ti při tvých kilech a postavě kousne budík a kdo tě pak bude rozdýchávat
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Hiksi ty jsi trubka ty jsi se normálně kousl..
O tom, co jsem tvrdil nahoře a za čím si stojím svědčí i to, že hodláš sbírat tyto informace na webu bmwgs, na kterém je jistě hodně lidí, kteří zahodili KTM, aby přešli k BMW
Myslím, že se to momentálně děje přesně naopak viz Pardál, PavelGS a je tu spousta dalších
Prostě to ber tak, že je to stroj a podělat se může cokoliv.. Hlavně si tady nechlaď žáhu, ještě se ti při tvých kilech a postavě kousne budík a kdo tě pak bude rozdýchávat
mne uz šlak trefil... ja se vratil, abych skodil
---
ale jinak ja nechapu, co ti vadi? Jsme na foru tech cvoku z Nesehnutí, ne.. jsme na baworackym foru, kde (i cisti) KTMisti maji naprostou svobodu prudit.. a taky to delaj.
Takze kde jinde tyhle informace sbirat?
Upravil hicks dne 18.02.2012 17:43
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak to jsem rád, že jsi v pořádku.. Myslím, že tento web by se bez tvé přítomnosti zastavil
Hele nechceš se někdy dostavit na nějakou enduro akci, aby jsi si otestoval, co ta tvoje motorka vlastně mimo cestu umí??
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Tak to jsem rád, že jsi v pořádku.. Myslím, že tento web by se bez tvé přítomnosti zastavil
Hele nechceš se někdy dostavit na nějakou enduro akci, aby jsi si otestoval, co ta tvoje motorka vlastně mimo cestu umí??
myslis treba predlonsky off Travel Event, kde jsme s Morabem meli (jako jedini se spolujezdkynema) jeden z nejlepsich casu a co Morabo loni v te kategorii vyhral?
Off s osmikilem nejezdim... oranzovy strasidla se mne casto snazi vyprovokovat.. ale po 110 tisicich za 3 sezony, dennim dojizdeni vcetne prahy... fakt mam NULOVOU potrebu cokoliv dokazovat.
Nevim jak ty, ale ja na offu vyrost... od asi 14ti do 19 nonstop kazdej vikend, off, bahno, snih, baziny... off mi chybi, ale ne tak, abych si tim totalne rozboural program.
Rad bych si prikoupil 690ku nebo neco takovyho, ale taky vzhledem k ocekavanymu nakupu 1300GS na to nemam cas, ani penize. Toz tak
---
jinak jestli mne chces prekonat, tak si dej Sedlcany az budova KOVO v Holesovicich za min nez 43 minut Aneb kazdy se bavime jinak...
Upravil hicks dne 18.02.2012 17:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pavelgs napsal:
Mám ročník 04.Když pominu nápravu prasáckého anglického servisování,tak jediný "problém" byl klasický spojkový váleček a benz.čerpadlo.Ani jedna z těchto "závad" mi nezabránila v dojetí
hele misto ty chvaly.. nejaka spina pouzitelna v diskuzich by nebyla?
Bohužel.To je situace co?
Víš co je nejhorší u KTM? Když si ji koupí nějaký kutil Tim.Odtud potom pochází ty pověsti a bláboly,co se pak válejí na netu.
Taky jsem o F800GS uavžoval,ale párkrát jsem narazil na informace o vysypaných motorech a to už u "dárce" motoru F800S (nebo jak se označuje)Byly to jen takové nekonkrétní info o motorech vysypaných na klice,ale byly z vícero stran.Když jsem pak vybíral mezi LC8 a F800GS,padla volba i díky téhle šuškandě na KTM.Dnes jsem za to "vnuknutí" rád.
Off s osmikilem nejezdíš, ale chceš tady posbírat od lidí, kteří své stroje používají povětšinou offovým způsobem nějaké info, jak používají kazové stroje?? Nechápu..
Vůbec nevím, co myslíš tím rozbouráváním programu a raději bych do oblasti tohoto tématu nezabředával, aby jsi neprozradil něco, co má být na vždy skryto
Nevím, jestli 1300 GS je správná volba či nikoliv, neviděl jsem ,ale tak nějak mi z toho, co se děje kolem vychází, že se všichni ubírají trošku "pošahaným" směrem, ale to je můj názor a rozhodně ho nikomu nevnucuji..
Upravil Dolek dne 18.02.2012 19:20
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
pavelgs napsal:
Mám ročník 04.Když pominu nápravu prasáckého anglického servisování,tak jediný "problém" byl klasický spojkový váleček a benz.čerpadlo.Ani jedna z těchto "závad" mi nezabránila v dojetí
hele misto ty chvaly.. nejaka spina pouzitelna v diskuzich by nebyla?
Bohužel.To je situace co?
Víš co je nejhorší u KTM? Když si ji koupí nějaký kutil Tim.Odtud potom pochází ty pověsti a bláboly,co se pak válejí na netu.
Taky jsem o F800GS uavžoval,ale párkrát jsem narazil na informace o vysypaných motorech a to už u "dárce" motoru F800S (nebo jak se označuje)Byly to jen takové nekonkrétní info o motorech vysypaných na klice,ale byly z vícero stran.Když jsem pak vybíral mezi LC8 a F800GS,padla volba i díky téhle šuškandě na KTM.Dnes jsem za to "vnuknutí" rád.
ja bych si na hodne off taky koupil 990ku... ale asi bych nezvladl ji mit jenom jako jedinou motorku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2