Zdravím mám f 800GS, když jedu přes větší díry, nebo po kostkách ,tak někde v předu něco rachtá, už jsem prolez celej předek,zkoušel tam šahat za jízdy a nic volnýho jsem nenašel,nemáte ponětí co tam může rachotit,nebo jestli se nemohlo neco povolit v tlumičích. Nejčastěji to dělá když skočí kolo do díry.
Hele pokud jsi vše přešel a nikde není nic volnýho podívej se po kotoučích a na autech se občas stane že rachtají desky koukni se potom..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jardacek napsal:
Zdravím mám f 800GS, když jedu přes větší díry, nebo po kostkách ,tak někde v předu něco rachtá, už jsem prolez celej předek,zkoušel tam šahat za jízdy a nic volnýho jsem nenašel,nemáte ponětí co tam může rachotit,nebo jestli se nemohlo neco povolit v tlumičích. Nejčastěji to dělá když skočí kolo do díry.
vule v krku?
Mne to trochu tak delalo. Zdaleka ale ne tak hlasite.
Upravil hicks dne 04.03.2012 20:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U 800 gs často klepe na dírách zámek řidítek, což neřeším. Při rychlejší jízdě po nerovnostech dost intenzivně. Ale asi to nebude zrovna tvůj případ, dle toho jak ten zvuk popisuješ...
Kotouče jsou u 8 spíš neplovoucí než plovoucí.
Odbourávej postupně- jedˇ přes díru a přibrzdi předek, Pokud to ustane, tak třmeny, případně nedělal jsi něco s deskama- výměna
koukni taky na stojan, Nedaleko je je baterka, nebyla na zimu venku?
Takhle to těžké, přeju dobré pořízení.
ulozeni prednich kotoucu je na volno.
Moje kotouce jsou uz docela vyklepany a rachta mi to presne ta jak popisujes a to fakt dost.
Vem za ne rukou a uvidis jak moc se hybaji. Stejne s tim nic neudelas.
Upravil dufino dne 05.03.2012 08:17
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Ja som to mám od nova. Hneď ako som ju kúpil, prešiel som cez prvé koľaje a buchot. Je to také strpanie plastu, ktorý vydáva nepríjemný zvuk.Keď som to reklamoval, povedali mi, že je to normálne. Do teraz som neprišiel na to, čo to búcha. Asi na to myslíš. Keď som sa pred dvoma rokmi nudil, rozobral som celí predok a nič som tam podstatné nenašiel, tak som tie plasti z vnútra polepil takou izolačnou fóliou ( tuším DAN BRAVEN) a pomohlo.
Tak jsem dneska udělal olej v tlumičích,jen tak pro lepší pocit a koukal na kotouče,do strany pružej jak maj ale dopředu a dozadu mají vůli na čepech tak 2mm,tak jsem zkoušel přes díry brzdit a je po rachotu.
Otázka, dá se to někde přečepovat, nebo jsou tam oválné díry a daly by se vý
stružníkem srovnat a dát větší čepy?
Jak píše siso mám to taky od nova. mezi kotouče a nýty jsem použil stahovací plastové sk.pásky a je na sezonu po rachotu a na jizdu i bezpečnost to nemá vliv.to klepání zmizlo a hlavně to nerozčiluje. V Něnecku to tak mají a projde to i na : TUV: STK.
Jardacek napsal:
Tak jsem dneska udělal olej v tlumičích,jen tak pro lepší pocit a koukal na kotouče,do strany pružej jak maj ale dopředu a dozadu mají vůli na čepech tak 2mm,tak jsem zkoušel přes díry brzdit a je po rachotu.
Otázka, dá se to někde přečepovat, nebo jsou tam oválné díry a daly by se vý
stružníkem srovnat a dát větší čepy?
a opravdu ti to tak vadi?
Tim precepovanim muzes problem myslim spis zeslozitit -- homologace, pojistovny a veseli okolo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevadí,ale sralo mě že nevím co to rachtalo.Ještě jeden dotaz at nezakládám nové vlákno,v zimě jsem odpojil tachometr na pár dní,a jak jsem ho vrátil tak to při zapnutí klíčku píše servis date 09 2012 ale nikde jsem nenašel nastavení datumu.