Nebylo by od věci udělat databázi zajimavých míst, obytování, ať už ofiko- kemp, pension, nebo jen ,,plac na přespání.
Něco podobného jsem využil na Motoride. sk.
Pěkně na Google earth. Pak si to může každý jak prohlédnout- bývají tam většinou fota okolí, tak stáhnout a nacpat do navi- co vím jde to be problémů do Garmina, a IGO. A nějaké převaděč formátu určitě umožní i jiné navi.
Myslím že některé destinace by byly docela pomoc.
Jo,dobrej nápad ...ani by nebylo od věci někde hromadit i celý trasy,pokud by to šlo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
uprimne... nevim moc JAK to vyresit nejak SNADNO.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nejsem odborník, ale proč by to nešlo? http://motoride.s...nt/mapAJAX
Je možnost pro každého zadat vlastní bod. Jdeální by bylo sjednotit znaky- nevím pro kemp-stan, pro zajímavost Foťák atd.
Waltr napsal:
Je možnost pro každého zadat vlastní bod. Jdeální by bylo sjednotit znaky- nevím pro kemp-stan, pro zajímavost Foťák atd.
to jo.. byl by to tu nekdo ochotny napsat?
Mne to bohuzel zadny z programatoru zadarmo neudela
Myslel jsem, ze bychom nasli uz nejaky treba hotovy opensource, co to umi.. nebo tak
Upravil hicks dne 09.03.2012 18:25
17 cm
Hele vedle ve vlákně se všichni chlubí co umí, a polovina je IT.
Já myslím že by to za to stálo. Skoda že tohle bych opravdu nezvldl připravit. Vkládat už snad ano
Ideál kdyby třeba ještě byla přiřazena možnost odkazu na cestopis- případné povídaní k danému místu nabo tam přifařit Wikipedii.
brtnik napsal:
Neco takovyho tady uz ale bylo ne?? Kazdej mohl pridavat bod zajmu a bylo to videt na mape jako na motoride. Moc bodu tam ale nebylo...nebo se pletu??
musi to byt dobre ovladatelne... jinak to nikdo nebude chtit pouzivat.
17 cm