nejsem v tomhle zrovna začátečník, ujedu po zadním kilometr, ale na GS se mi to nedaří zvednout jinak než na jedničku. Ten maník na videu to zvedne z výjezdu minimálně na dvojku, možná i na trojku. Dokáže jít Vaše GS na zadek na vyšší kvalt než na jedničku? Jestli jo tak mi to potom asi jede jen jeden válec.YouTube Video
Upravil Novej dne 12.03.2012 11:12
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
V tom ti neporadím po zadním nejezdím nemám to zapotřebí... jinka kámoš to honí po zadním tak že vytočí dvojku tak do 60 a pak přes spojku ji zvedne a dopadá tak v 100
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zkus to přes spojku a pujde ti to i na trojku lehce.6000 otáček,rychle zaspojkovat a máš to na zadním ani nevíš jak.Hlavně musíš mít nohu na brzdě v pohotovosti,jinak bys taky mohl za motorkou jet po prdeli.
Když je hlad,je i husa dobrá.
servisak napsal:
V tom ti neporadím po zadním nejezdím nemám to zapotřebí... jinka kámoš to honí po zadním tak že vytočí dvojku tak do 60 a pak přes spojku ji zvedne a dopadá tak v 100
Při tom se normálně nechá řadit,jenom nesmíš používat spojku,jinak padne zpátky na předek.Ideální je na naučení nějaký letiště.
Viděl bych to na 2, vytočit tak 5500 tisíce, pustit na chvíli a pak dát fullgas. Třeba tomu i trochu pomoct zhopnutím, trhnutím rukou atd. Pak to musí jít. Ale osobní zkušenost s 12tkou nemám.
jardajerman@seznam.cz
Ja to nepotřebuju umět na ten obrubník nebo překážku si vrknu a vyskočím ale nepotřebuju si nic dokazovat tím že ujedu kilometr po zadním
JardaFGS napsal:
Viděl bych to na 2, vytočit tak 5500 tisíce, pustit na chvíli a pak dát fullgas. Třeba tomu i trochu pomoct zhopnutím, trhnutím rukou atd. Pak to musí jít. Ale osobní zkušenost s 12tkou nemám.
Na tom videu jen přidá plyn. Jinak jde mi přímo o dvanáctku,
Upravil Novej dne 12.03.2012 11:22
servisak napsal:
Ja to nepotřebuju umět na ten obrubník nebo překážku si vrknu a vyskočím ale nepotřebuju si nic dokazovat tím že ujedu kilometr po zadním