Neměl by někdo tip, kontakt nebo dokonce nenabízel nějakou brigádu v Praze a okolí? Jsem student VŠ a něco by se po konci semestru hodilo na letní cestování . Díky za jakoukoliv reakci .
Paule ted jsem se fakt zasmál,můžeš nám co jsme studovali dříve a chodili na chmelové popř.bramborové brigády a očumovali v mototechně krásnou červenou jawu 350,která stála 12450kčs a nikdy jsem na ni jako student neměl jak ty jako študent můžeš jezdit v posledním modelu vw passat v tdi + na léto jezdit na funglovce F800 gs?Hlava mě nebere proč ty sháníš brigádu
Ja to chapu.Auto mu rodice platej,aby nemel problem se dostavat domu,motorka je urcite lepsi konicek nez vysedavani po hospodach a na dalsi at se kluk trochu snazi!Za mne !
Auto mi zaplatil protoze se potrebuju nejak dostat do Prahy do skoly a motorka sla pulkou z myho a pulku mi prispel po maturite. Jinak benzin, doplnky a jakoukoliv zabavu si platim sam a proto potrebuju nejakou brigadu abych se se na tu motorku jenom nechodil divat do garaze a mohl na ni jezdit..
Paul napsal:
Auto mi zaplatil protoze se potrebuju nejak dostat do Prahy do skoly a motorka sla pulkou z myho a pulku mi prispel po maturite. Jinak benzin, doplnky a jakoukoliv zabavu si platim sam a proto potrebuju nejakou brigadu abych se se na tu motorku jenom nechodil divat do garaze a mohl na ni jezdit..
ja byl taky docela sponzorovany dite.. ovsem, nutno dodat.. MIMORADNE hodne, snazive, pilne... mirne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
cos vyved? vetsinou ropnou krizi neco predchazi...
17 cm
cos vyved? vetsinou ropnou krizi neco predchazi...
Nic sem nevyved. Nasi mi davaji penize abych mohl zit, ale na zabavu a veci navic si uz musim vydelat sam..
skoda.. cekal jsem nejaky pikantnosti
17 cm
vevis napsal: