Chtěl bych se zeptat na zkušenosti těch z vás co ladili podvozek, někdo kdo máte Bitubo, Ohlins, Wilbers... Jezdím převážně off a zvažuju jestli mám do toho ještě nasypat tolik peněz. Stojí to za to?
No kdybych už se do toho pustil, koupil bych to nejlepší co je momentálně dostupné.
V terénu jezdím několik let, ale vždy na na sériovém podvozku BMW. Tak si ani neumím představit rozdíl...
Jsem rád že reaguješ zrovna ty.
Upravil Lainen dne 25.03.2012 22:12
tak mas stesti :-), na nejlepsim jsem jezdil, ohlins mx vnitrky vepredu a vzadu tractive extreme,
pecka svezeni, ale obecne, za ty prachy je to vhodna investice jen pro toho, kdo to vyuzije.
Milane a co hyperpro? Cena kolem 12 tis, za ty love myslím dobrá volba.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
no tak za 12 tisíc se dá obecně říct, že je to sice proti oroginálu změna zásadní, ale že by se dalo u základního emulzního tlumiče bez hydrauliky a štelování komprese hovořit o špičce.....
obecně jsou asi 3 levely úpravy:
základ - vpředu i vzadu progres. hyperpro pužiny - cca 7000
střed - předek - bitubo komplet vnitřky - cca 12000
- zadek s hydraulikou - hyperpro, tractive level 1, atd - cena cca 17-19000
top - předek mx ohlins vnitřek - cca 38000
- zadek - tractive high end nebo extreme - cca 28000
zadni pruzinu nema smysl kupovat origo... tam je hyperpro racionalni i ekonomicka volba.
Origo zadni moc nevydrzi a je doost slaba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takže milan enduroškola mi to uspokojivě shrnul.
Vše je o penězích, ale narvat do toho dalších 64 tisíc mě nasralo dostatečně, abych se na to vykašlal!
díky všem
Upravil Lainen dne 26.03.2012 21:25
Jeste by to chtelo neco jako procenta... treba oproti originalu, jak moc jednotlive varianty pomuzou... idealne jeste na co/jakym efektem. Je to uz moc?
A kdo takovou přestavbu za 40 tis využije? Pak jestě kola Excel atp. ale to už bude jiná motorka......
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
A kdo takovou přestavbu za 40 tis využije? Pak jestě kola Excel atp. ale to už bude jiná motorka......
...to máš stejné, jako když se zeptáš, kdo z majitelů Ducati 1199 Panigale využije na silnici jejích vlastností...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No mezi námi si myslím ,že kdo to myslí tak vážně s offem,že využije zmiňované úpravy tak by měl jít a koupit si KTM...a je klidek...aspoň v tyhle oblasti(podvozek)
Holt něco za něco...v dneění době je možný upravit/sehnat/koupit cokoliv,ale proč to dělat- kdyži pominu názorový třenice,vztah k značce a já nevím co jetšě tak prostě půjdu do krámu a racionálně si koupím moto přesně pro svý účely....
Proč dělat z hrocha gaperda za takovýhle rance.....a stejně to nebude nikdy ono.
Pokud ovšem jde o to si udělat radost pak to chápu...to že já bych ty penize investoval jinak je věc jiná a nedůležitá.
já mám třeba pro osmikilo slabost a kdybych si měl jít koupit dneska motorku, tak to bude osmikilo. sice by mě čekalo pár investic (do podvozku taky) ale zase by to pak byla ideální motorka pro můj styl ježdění.
TomR1 napsal:
No mezi námi si myslím ,že kdo to myslí tak vážně s offem,že využije zmiňované úpravy tak by měl jít a koupit si KTM...a je klidek...aspoň v tyhle oblasti(podvozek)
Holt něco za něco...v dneění době je možný upravit/sehnat/koupit cokoliv,ale proč to dělat- kdyži pominu názorový třenice,vztah k značce a já nevím co jetšě tak prostě půjdu do krámu a racionálně si koupím moto přesně pro svý účely....
Proč dělat z hrocha gaperda za takovýhle rance.....a stejně to nebude nikdy ono.
Pokud ovšem jde o to si udělat radost pak to chápu...to že já bych ty penize investoval jinak je věc jiná a nedůležitá.
Tom
990 je snad stejna motorka,jako 800GS?
jak na 990 poresis teziste, spotrebu, rejd? jena z vyhod osmikila prave je ta prizpusobitelnost... nemenitelne komponanty jsou ok.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2