Ahoj, stále řeším své moto dilema co koupit, musím říct, že jsem stejně došel k tomu, že teď by pro mě bylo určitě nejlepší 8kilo. Četl jsem o x problémech co kdo s ním měl. Často se říká, že o problémech se rozepíše každej, ale ty spokojení nepíšou, jen jezděj :c). Proto prosím vás co máte 8kilo, napište mi jak jste s ním spokojení a jestli by ste ho dopuručili? Nejlépe prosím i jakej máte rok a kolik kilometrů.
Děkuju za pomoc :c)
Upravil Badu dne 25.03.2012 23:25
Badu napsal:
Ahoj, stále řeším své moto dilema co koupit, musím říct, že jsem stejně došel k tomu, že teď by pro mě bylo určitě nejlepší 8kilo. Četl jsem o x problémech co kdo s ním měl. Často se říká, že o problémech se rozepíše každej, ale ty spokojení nepíšou, jen jezděj :c). Proto prosím vás co máte 8kilo, napište mi jak jste s ním spokojení a jestli by ste ho dopuručili? Nejlépe prosím i jakej máte rok a kolik kilometrů.
Děkuju za pomoc :c)
problemu zas tak moc neni... tohle forum je v tomhle dost specificke, resp. mam teorii, ze tady v cechach konci 8GS v rukou pomerne neobvykle skupiny lidi... jsme prece jen vychod a pro prodlouzeni pindouru je lepsi 12ka
ja mam 08 a cca tech 115 k km.
jestli chces objektivitu, precti si i jine forum.. napr. advrider.
Upravil hicks dne 25.03.2012 23:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Už sis to 8kilo aspoň vyzkoušel ? Abys sám věděl do čeho deš a co vlastně chceš a jak ti bude sedět a jak se na ní budeš cítit ty sám.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Badu napsal:
swat: bohužel neměl jsem možnost...
vyzkoušel jsem si gs 1100, které myslím je srovnatelné s 12kou
11ka? s tim velkym rozvorem a 5ti rychlostni prevodovkou?
nejel jsem na ni,ale byl bych opatrnej.
jinak osmikilo si zkus... akorat nezapomen do zatacet i zadkem a nohama a zatizit predni kolo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Badu napsal:
myslím co do velikosti váhy a snad i ovladatelnosti...
Ne...
Je to uplne jina motorka. Mel jsem xcountry 650, ted uz par let 1150, na nejruznejsich 12kach jsem to projezdil docela dost a 800 mam pomerne casto moznost ozkouset od Hickse. U ctyrventilovych boxeru se da jaks taks rict, ze jsou si koncepcne pohobny stroje, i kdyz chovanim se taky lisi, neni lo vylozene jen evoluce, ale rekneme, ze kdyz mas zkusenosti s jednou a prectes si dobrou recenzi, dokazes si chovani ty druhy docela predstavit.
U 800 to ale neplati, neni to s jakym bmw srovnat (mnohem podobnejsi je ktm 990, nebrat ale doslova).
Vahou je lehci, subjetivne o dost. Rozlozeni hmotnosti je taky jiny, posaz je jinej - (riditka bliz), diky klasicky vidli a 21 kolu jiny geometrii je pocit z motorky naprosto odlisnej.
800 nejde tak "sama" do zatacek, to ale neznamena, ze nezataci, jen se to chce vic snazit. Je ale prirozene jistejsi v terenu, i kdyz poradnej podvozek by diplomaticky receno snesla, zvlast, pokud budes chtit jezdit svizneji, na kochacku to neva.
Jinak, o neco vic, na ni taky fouka. Neni tolik na jezdeni ve dvou, i kdyz to samo jde moc dobre, tak treba vylozene na parove cestovani je boxer lepsi.
Ale proste naladeni motoru, podvozku, prevodovky a buhvi ceho jeste se proste s jinymi bmw neda srovnavat, je jiny.
Maiali nel Fango!
Ani jsem si to s tím zatáčením tělem neuvědomil, skutečně ta motorka pro rychlou jízdu do zatáček to vyžaduje a hodně do náklonu-jak píše Hicks. A pak je to balada, až nebezpečné. Taky mi došlo, proč jezdím na mokrém tak tvrdě - strach před uklouznutím.
Když jsem ji kupoval, stačilo mi na ni sednout a přidat plyn (rychlá reakce) a byl jsem rozhodnut. Už to tu myslím Waltr psal, spíše do terénu, na vyblbnutí a příležitostné cestování.
A pak - když ji miluješ, není co řešit
Badu napsal:
myslím co do velikosti váhy a snad i ovladatelnosti...
Ne...
Je to uplne jina motorka. Mel jsem xcountry 650, ted uz par let 1150, na nejruznejsich 12kach jsem to projezdil docela dost a 800 mam pomerne casto moznost ozkouset od Hickse. U ctyrventilovych boxeru se da jaks taks rict, ze jsou si koncepcne pohobny stroje, i kdyz chovanim se taky lisi, neni lo vylozene jen evoluce, ale rekneme, ze kdyz mas zkusenosti s jednou a prectes si dobrou recenzi, dokazes si chovani ty druhy docela predstavit.
U 800 to ale neplati, neni to s jakym bmw srovnat (mnohem podobnejsi je ktm 990, nebrat ale doslova).
Vahou je lehci, subjetivne o dost. Rozlozeni hmotnosti je taky jiny, posaz je jinej - (riditka bliz), diky klasicky vidli a 21 kolu jiny geometrii je pocit z motorky naprosto odlisnej.
800 nejde tak "sama" do zatacek, to ale neznamena, ze nezataci, jen se to chce vic snazit. Je ale prirozene jistejsi v terenu, i kdyz poradnej podvozek by diplomaticky receno snesla, zvlast, pokud budes chtit jezdit svizneji, na kochacku to neva.
Jinak, o neco vic, na ni taky fouka. Neni tolik na jezdeni ve dvou, i kdyz to samo jde moc dobre, tak treba vylozene na parove cestovani je boxer lepsi.
Ale proste naladeni motoru, podvozku, prevodovky a buhvi ceho jeste se proste s jinymi bmw neda srovnavat, je jiny.
No, ještě jsi Morabo zapomněl jednu pro mě podstatnou věc. Sedla. Na 1100 si sednu "do křesla" a na 800 na "osla". Ta úzká trvrdá lavice se mě zařízla do půlek, až jsem ztratil chuť se projet. Prostě osmikilo je tak nějak víc pro mladší a neklidný a ty boxeři jsou víc "tatíkovské". Samozřejmě pouze pocitově.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Morabo to napsal dore, akorat cestovani ve 2 je naprosto v poho... teda pokud se na to kratsi sedlo vejdete.
Upravil hicks dne 26.03.2012 08:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Joo sedlo je slabine, ještě mě po víkendu bolej půlky.
Jinak podle mě je to ideální kompromis, nemáš cenu študovat podvozek apod, motoricky super ... moc se tu věci řeší a málo jezdí mi přijde. Je to "jen" motorka ... když Ti nesedne, tak ji pošleš dál. Ale myslím, že sedne.
/Flare
Vidíš a mě víc sedí sedlo než z Advika (už se přešívá)
Nemyslím že je nutné v zatáčce vysedat jak píše Hicks. Mě tedy překvapila slušným motorem a dobrou ovladatelností. Mohla mít tvrdší předek a nebylo by co vytknout.
Dětské nemoci jsou, ale ne strašné a většinout svolané,
Dobrá motorka, ale měla by stát o 50 méně. Nebo mít seřizovací pružení a ABS v ceně.
Morabo to napsal dore, akorat cestovani ve 2 je naprosto v poho... teda pokud se na to kratsi sedlo vejdete.
Taky jsem nerikal, ze to nejde, nebo ze je to blby. Ale pokud nekdo treba porizuje motorku primarne na cestovani ve dvou, je boxer logictejsi volba. Mista je vic, moznosti jak vyresit pripadny nevyhovujici sedlo taky. Navic je motorka min citliva na opravdu festovni nalozeni.
Maiali nel Fango!
Badu napsal:
myslím co do velikosti váhy a snad i ovladatelnosti...
Ne...
Je to uplne jina motorka. Mel jsem xcountry 650, ted uz par let 1150, na nejruznejsich 12kach jsem to projezdil docela dost a 800 mam pomerne casto moznost ozkouset od Hickse. U ctyrventilovych boxeru se da jaks taks rict, ze jsou si koncepcne pohobny stroje, i kdyz chovanim se taky lisi, neni lo vylozene jen evoluce, ale rekneme, ze kdyz mas zkusenosti s jednou a prectes si dobrou recenzi, dokazes si chovani ty druhy docela predstavit.
U 800 to ale neplati, neni to s jakym bmw srovnat (mnohem podobnejsi je ktm 990, nebrat ale doslova).
Vahou je lehci, subjetivne o dost. Rozlozeni hmotnosti je taky jiny, posaz je jinej - (riditka bliz), diky klasicky vidli a 21 kolu jiny geometrii je pocit z motorky naprosto odlisnej.
800 nejde tak "sama" do zatacek, to ale neznamena, ze nezataci, jen se to chce vic snazit. Je ale prirozene jistejsi v terenu, i kdyz poradnej podvozek by diplomaticky receno snesla, zvlast, pokud budes chtit jezdit svizneji, na kochacku to neva.
Jinak, o neco vic, na ni taky fouka. Neni tolik na jezdeni ve dvou, i kdyz to samo jde moc dobre, tak treba vylozene na parove cestovani je boxer lepsi.
Ale proste naladeni motoru, podvozku, prevodovky a buhvi ceho jeste se proste s jinymi bmw neda srovnavat, je jiny.
No, ještě jsi Morabo zapomněl jednu pro mě podstatnou věc. Sedla. Na 1100 si sednu "do křesla" a na 800 na "osla". Ta úzká trvrdá lavice se mě zařízla do půlek, až jsem ztratil chuť se projet. Prostě osmikilo je tak nějak víc pro mladší a neklidný a ty boxeři jsou víc "tatíkovské". Samozřejmě pouze pocitově.
No mas recht, ze original sedlo zrovna ideal neni. Jen na to vzdy zapominam, protoze Hicks ma snizeny a to je relativne pohodlny. Sice tuhy, ale zarezavaci efekt postrada.
Resit se to ale da, at uz presitim, komfortni verzi primo od BMW, nebo nejaky aftermarket - Kahedo, Sargent atd...
Maiali nel Fango!
Mám 800ku najeto má 13000km a jsem spokojen- teda až na tu zhůvěřilost ovládání blinkrů rajčákama. Sedlo mohlo být trochu pohodlnější to je fakt(snad daň za slušivější vzhled) ale místa pro dva je tam dostatek a to nejsem žádnej drobek. Ovladatelnost dobrá,po zkušenosti s dominátorem a dakarem o poznání lepší, je to takovej spíš naháč oproti dřívějším motorkám , pocitově př. kolo víc ,,pod motorkou" líp se s ní celkově manipuluje ; první moment jsem měl pocit jak když sedím na něčem podobným hornetovi; další ale řešitelný ,,problém" je - ne moc účinný plexisklo.Výkon motoru pro mě plně dostačující,oproti jednoválcům to fakt jede, 1-6ka pořád táhne a zrychluje,jedeš 180(zkouška ) přidáš a cítíš jak táhne vejš. Podvozku nemám co vytknout-na silnici nezávodím,v terénu neskáču tak tady nevidím problém. Důležité jsou pro mě v neposlední řadě provozní náklady-spotřeba slušná,obutí komplet za 2700kč ,za totéž +-řetězovka a jak se praví až na prvním místě vzhledZatím nevidím jinou motorku za kterou bych měnil.
Upravil kim dne 26.03.2012 17:33
Mám 650 Twina, najeto 16000 km a krom sedla, max spokojenost. Zřejmě díky nižšímu těžišti nemám v zatáčkách sebemenší problém i při normálním posezu. Plexi jsem po vzoru Hickse vyměnil za Touratechové a mám klid i s nepříjemnýma turbolencema, alespoň do rychlosti 120.