tohle je vlákno které je určeno pro divné závady.. aby když se to někomu stane, věděl co a jak.
můj špek byla
- brzda.. nevracely se pakny v brzdě, bylo to ve vláknu.. nakonec to byl brzdový válec (u nožního pedálu), který se úplně nevrátil a nepustil tlak zpátky do nádržky a tak jenom tlakoval.. ani po 2 zásazích v servisu a ceně přes 2 tisíce, na to nepřišli... kompletně rozdělán, včetně teflonové vložky, pořádně vyčištěn a OK.
druhá při vypnutí motoru mě vyběhla chladící kapalina z vyrovnávací nádržky... stačilo vyměnit uzávěr na chladiči a je po problému. Po vypnutí motoru neudržel tlak a kapalina šla na chodník..
- brzda.. nevracely se pakny v brzdě, bylo to ve vláknu.. nakonec to byl brzdový válec (u nožního pedálu), který se úplně nevrátil a nepustil tlak zpátky do nádržky a tak jenom tlakoval..
Přesně to samé, po pár kilometrech se mi kousla brzda, zadní kolo stálo.. nechal jsem vychladnout, upustil brzdovku a vrátil se zpět.. dlouho jsme s tím laborovali, nakonec jak píše Will - rozdělat pístek u pedálu, lehce obrousit teflonovou vložku a je klid..
Já měl stejný problém na bývalém Dakaru. To samé ale s přední brzdou. Jel jsem po lese a bylo to nějaké divné, jelikož jsem na 500m spadnul asi 3x pak jsem si všimnul že se mi poněkud těžko točí přední kolo. Laboroval jsem s tím dlouho, taky jsem zkusil vyměnit brzdič a nic. Problém byl u pumpy. Pořádně se to nevraceloa bylo to celé zanesené. Po důkladném pročištění bez problémů...
Upravil mandy8 dne 03.04.2012 13:32
kolik važíte kluci já jen 118 a měl sem 125 snazim se zhubnout ale někde se stala chyba
Po víkendu 111, do pátku vždy upravím na 108-109 a víkend zase přiveze Tatru. nyní jsou Velikonoce, tak to možná bude i víc
Upravil Medik dne 05.04.2012 11:22
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Kydž to téma tady je tak to dám sem, mám problém taktéž s tou brzdou ale opačný, na pedál můžu šlapat jak chci, prostě de až na doraz, ale nezabrzdím
Brzdovka měněná destičky jsou jak nový jenom je trochu sjetej kotouč 3,5mm, myslel jsem si že to přestane až vyměnín kotouč, ale čím víc o tom přemýšlím, tak pochybuju, protože mám sjetej jen kotouč a destičky jsou jak nový, tak se ptám čím by to mohlo být?
Zavzdušněno asi... a nebo pokud se po opakovaném našlápnutí, či zmáčknutí páčky zvětšuje odpor, resp brzdný účinek, může to být dírka v hadici. Někde bys ale našel unikající kapalinu. Kapalinu sis měnil sám? Pokud plácám nesmysly opravte mě..
jj kapalinu jsem si měnil sám (byli jsme na to 2) jeden dolíval a šlapal na pedál a druhý byl u třmenu a hlídal až poteče čistá brzdovka (dot4) stará byla trochu zavzdušněná ale novou jsme lili do staré, tím by se to mělo ovzdušnit a ono to pořád dělá ty pakny v třmenu se taky pohybují málo ale pohybují
Kdyby tekla brzdovka, tak mám pod motorkou kaluž, když bych to zkoušel na místě a ubívalo by v nádobce?
Ja som mal na kotuci napisane min 4.5 mm som myslel ze je to blbost a ked sa dostal na 4.3 tak zacal robit uplne hluposti pri zahriati sa zvlnil a normalne mi pedal chodil hore dole jak to bolo zvlnene, takze si myslim ze je realne ze ak je teraz kotuc 3.5 ze uz v podstate je mimo dosahu platniciek ty nemci vedia preco to. Spravili tak jak to spravili urcite treba vymenit ten kotuc
Aha já jsem si říkal, že je jedno jestli je sjetej kotouč (což mám) nebo destičky ( ty mám jak nový), kdyby bylo sjetý oboje tak to je možný ale že je sjetá jenom jedna věc? je to divný, ale kotouč mám už objednaný tak až dojde tak to zkusím vyměnit a uvidím ,
ještě mám jednu otázku musí se dávat kolo na vyvážení při vyměně kotouče?