zdravim vsechny letos vyrazim s brachou na motodovcu do Rumunska ani jeden nejsme off jezdci nicmene nekam po hoskych cestach by sme se podivat chteli ale zadny peklo zvazuju ze na tuhle cestu zakoupim spunty nemam s nima zadnou zkusenost ac jezdim na R 1100 GS uz 3ti sezonu zatim sem mel nazute jen tourancky tak prosim o radu diky
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu
jardajerman@seznam.cz
JardaFGS napsal:
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu
TKC na silnici lepsi, nez Karoo T? ja myslel, ze to je obracene...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ceka nas to zacatkem zari slysel sem prave dva ruzny nazory
A- vsude peklo asfalt k hovnu
B- vsude asfalt spunty spalite cestou
takze z toho nejsem moc moudrej
Pokud chces v Rumunsku offroadit, muzes prakticky vsude a paradne si to uzijes.
Pokud nechces, muzes jezdit na touranckach prakticky po celym Rumunsku, vsechno zajimavy uvidis, vsude je asfalt nebo zpevneny prasny cesty.
Zalezi proste jen na tom co tam budete delat, jestli do terenu chcete nebo ne. Podle toho bych obouval.
JardaFGS napsal:
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu
TKC na silnici lepsi, nez Karoo T? ja myslel, ze to je obracene...
Já psal Karoo, to jsou ty ostřejší...
A jinak bych řek že jo, ale netvrdim, že mám pravdu za každou cenu.
jardajerman@seznam.cz
jo a v tom je problem nemame uplne jasnou predstavu co tam chceme projet nechci moc planovat urcite cesky vesnice v Banatu a Karpaty jinak co potkame cestou
Na otazku TKC, nebo E10 odpovidam KarooT (zvlast pokud hrozi dest - tam se mi obzvlast osvedcily i na dalnici ve stojici vode a ve dvou).
A co obout do Rumunska - ostry Karoocka.
Pripadne bych uvazoval i o dojeti na nejakejch slupkach a prehozeni na miste.
Ale jestli nemate zkusenosti a budete vejletit podle toho co prijde, tak klidne ty KarooT.
Na dalnici dobre - tabulkove nahustit, nejezdit dlouhodobe pres 150 a prezijou v pohode.
Upravil morabo dne 05.04.2012 05:26
Maiali nel Fango!
Muj nazor!!
Dnes neni vyrazneho rozdilu mezi TKC a E 10.
Najezd km je stejny + - 100KM?
Jizdni valstnasti = stejne , teren, silnice, mokro a sucho.
Je zde rozdil v cene!
Rumunsko se da odjezdit na silnicnim vzorku, nebo si ho uzijes na spuntech.
Tak asi
profesor
E10 - najhorsia stuplova guma aka sa da na motorku obut, nedal by som si ju uz ani zadarmo a nie je to len moja skusenost
najlepsia kombinacia stuplov je TKC 80 dopredu a Mitas E09 dozadu... ziadne spalenie stuplov nehrozi, to su babske povery... na tejto kombinacii som odjazdil mnoho tisic kilometrov bez problemu ako na asfalte tak v terene
momentalne mam obute heidenau a prve dojmy su naozaj velmi dobre ale tam este nechcem vynasat sudy lebo mam na nich primalo km
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.
FYYFF
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.
TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.
Upravil joe dne 05.04.2012 10:52
Pokud bude sucho, jel bych na TKC vpredu a Mitas E-07 vzadu.
Obe 10k najedou a nebahnity teren da mitaska docela dobre, predni TKC je zase proste uzasna guma ve vsech ohledech
Randolf
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.
TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.
12GSA na TKC bez problému s prázdnou motorkou i 190km/h, jen když špatně nabalíš, tak kmitají , ale to dělají všechny gumy
spillda napsal:
a kilometrovy najezd u TKC pripadne kombinace TKC a E 09???
Na to ti nikto neodpovie. Jeden dá 4000 a špunty sú preč, iný 13 000. Je to len o tvojom spôsobe jazdenia. Vyskúšaj a uvidíš.
Osobne som doteraz jazdil len na TKC, tento rok asi vyskúšam zadnú Mitasku
Glock-plastik fantastik :-)
spillda napsal:
a kilometrovy najezd u TKC pripadne kombinace TKC a E 09???
ked som ich minuly rok obuval pred tureckom mali uz za sebou 2tkm..turecko tam a spat bolo 8tkm a v turecku sme okrem ineho jazdili na hrozne draplavom tureckom asfalte kde partakovi sli TKC80 dolu pred ocami.. tak ale je pravda ze on ma LC8 ktora je silnejsia
ked sme sa vratili tak jeho zadok bol zrely do kosa, moja E09 ma na sebe este 40% vzorku
skuste sa este pozriet po heidenau K60 ... mam na nich zatial velmi malo km aby som ich mohol seriozne hodnotit ale prve dojmy a pocity su vyborne.. zatial je to asi najlepsia dual purpose guma
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 06.04.2012 11:07
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.
TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.
12GSA na TKC bez problému s prázdnou motorkou i 190km/h, jen když špatně nabalíš, tak kmitají , ale to dělají všechny gumy
Mě to kmitalo pořád naloženej, nenaloženej. Kolem 130 Km/h solo a kolem 140 Km/h ve dvou. Měl jsem 2 sady a bylo to stejný vyvážený to bylo dobře.
FYYFF