schrek napsal:
lidicky jakej byste koupili kotoucovej zamek s alarmem
Abus Granit 8000 s retezem.
co jineho...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ty vulo to je teda macek 5,5kg a ta cena 4700,- je taky macata , je odeolna proti zalepeni penou asi ne co
sem uvazoval o tomhle ABUS ALARMSCHLOSS DETECTO
7000
ma to alarm prave vevnitr, nikoliv venku jako xena.
kazdopadne prave ta kombinace s retezem z nej dela celkem unikat.
tj. ja bych o tom vubec nepremyslel....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Má sirénu na vnitřní straně u kotouče. Taky mi to přišlo moc, ale rozhodnutí padlo, když jsem měl v obchodě v jedné ruce tu 8000 a v druhé vpodstatě cokoli jiného. Je to fakt poctivej kus železa.
Lada11 napsal:
Má sirénu na vnitřní straně u kotouče. Taky mi to přišlo moc, ale rozhodnutí padlo, když jsem měl v obchodě v jedné ruce tu 8000 a v druhé vpodstatě cokoli jiného. Je to fakt poctivej kus železa.
muzes s tim v pohode privazat k molu Titanik, pripadne pouzit jako zbran
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ty vulo to je teda macek 5,5kg a ta cena 4700,- je taky macata , je odeolna proti zalepeni penou asi ne co
sem uvazoval o tomhle ABUS ALARMSCHLOSS DETECTO
7000
ma to alarm prave vevnitr, nikoliv venku jako xena.
kazdopadne prave ta kombinace s retezem z nej dela celkem unikat.
tj. ja bych o tom vubec nepremyslel....
Jak von to dělá, že se trefí vždycky do mýho psaní...
jsem apostol pravdy a presnych argumentu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
hicks: kde ho na 800 vozis pod sedlo se rozhodne nevleze
co bys delal pod sedlem? to ho jako planujes pokazde sundavat?
zamky se vozi pokud vim v topcasu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
V každém případě ABUS, měl jsem už tři jiné včetně Xeny a pokaždé to do roka v mrazu a dešti umřelo. Abus jako jediný drží
Upravil joe dne 09.04.2012 08:09
Já mám Xenu XN 14. Ovládání funguje skvěle v dešti, mrazu už několik let a vejde se bez problému do schránky za sedlem. A teď ALE. Baterky vydrží 2-5 měsíců a popravdě, koho dnes zajímá nějaký ječící alarm? K tomuto zámku se dá také dokoupit řetěz se speciálním nástavcem zapadajícím přesně do zámku.
Myslím že pokud to chceš použít na kotouč tak stačí nějaký průměrný zámek, protože není nic lehčího, než ti hodit zamčené kolo na nějaký malý vozík (skateboard) a moto odtlačit i se zamčeným kolem. Pokud to chceš v kombinaci s řetězem jako hlavní uzamčení motorky, tak rozhodně nešetři.
V žádném případě ale nespoléhej pouze na jeden typ zabezpečení. Např. já používám 4 kombinace zabezpečení. Něco je vidět, něco ne, něco je mechanika, něco elektronika. Ideální je vědět když se ti motorky už jenom někdo silněji dotkne a ne že už se ji snaží ukrást.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Taky mám xenu. Je bytelna, na kotouč v pohodě stačí. Jako další zabezpečení Glock 17 .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
Ja hlavne potrebuju vyhovet pojistovne takze.alarm.v kotouci a zamek. Jinak.asi.dam.jeste EMU budu ji mit za nestandartni.cenu
hele schreku ty sedis od rana do vecera nad objektovym Ceckem nebo Javou, nebo proc pouzivas misto mezer tecky?
Nemluve o hrubkach?
Upravil hicks dne 09.04.2012 18:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2