Máte někdo zkušenost s dvousměsovými Anakee 2? Mám ty "obyčejný" a jsem spokojenej, ale s tvrdším středem by člověk přece jenom dosáhl většího nájezdu. A druhá věc, vyznáte se někdo v tom značení? http://www.moto-p...-3212.html
Třeba tady je několik druhů. Rozměr samozřejmě přečíst dokážu, ale nevyznám se v rychlostních indexech a dalších znacích co následují. Díky za pomoc.
Promiň Paule za plevelení vlákna - jenom malý dotaz. Ony jsou dva typy pneu Anakee 2? Chtěl jsem na ně na podzim přezout (odložil jsem to na letošní jaro), ale teď jsem to nějak nesledoval...
Paul napsal:
Máte někdo zkušenost s dvousměsovými Anakee 2? Mám ty "obyčejný" a jsem spokojenej, ale s tvrdším středem by člověk přece jenom dosáhl většího nájezdu. A druhá věc, vyznáte se někdo v tom značení? http://www.moto-p...-3212.html
Třeba tady je několik druhů. Rozměr samozřejmě přečíst dokážu, ale nevyznám se v rychlostních indexech a dalších znacích co následují. Díky za pomoc.
Ja myslim, ze zkusenost maji skoro vsichni, protoze dvousmesovost je prave rozdil mezi Anakee1 a 2 a na tech jezdil snad kazdej. Za mne 11500 km a trosicku tam zbylo, ale na dovcu to nebylo, tak jsem prezul. Od ty doby uz je nejezdim. U jednosmesovek na 650 jsem mel podobny najezd, asi po deseti zacaly vypadat hranicne a cca po 11ti jsem je sundaval.
Maiali nel Fango!
Michelin ANAKE 2 je nástupce Anakee první generace. Nová ANAKEE 2 má shodný dezén i barvu, ale vylepšenou směs. Michelin plně využil zkušeností z MOTO GP a vyrobil pneumatiku s delší životností o 29%, avšak se stejnou trakcí na suchém i mokrém povrchu. Michelin ANAKEE je pneumatika stavěná na vysokoobjemová endura. Díky vzorku s velkými bloky a vyztužené kostře, podává pneumatika Anakee mimořádné výkony i na silnici. Vzorek do V společně se silikou posyktuje skvělou trakci na suchém i mokrém povrchu. Zrovna tak vynikající je i ovladatelnosti v terénu. Díky zesílenému plášti je pneumatika vhodná i pro jízdu ve dvou. Dobrá ovladatelnost při vysokých i nízkých rychlostech. Michelin ANAKEE je ideální společník pro dobrodružné cestování.
Dum spiro,spero.
Myslel jsem, že jsou právě dvě verze. Ale i tak díky za upřesnění . Moc jsem tomu nevěřil protože, když to srovnám s Dunlop Qualifier 2 co má tatík na R1150R tak tam je jasně vidět přechod z tvrdší (střed) na měkčí (kraje) směs, kdyžto u Anakee 2 to poznat není. Ale to bude spíš stavbou gumy. Jinak já mám na nich asi 8000km a budu rád když vydrží do 10000km, ale půjdu do nich znova, protože se mi líbí jak drží a to hlavně na morku..
Za vody kloužou..Alespoň mě. Jedničky byly oka, ale nový žádná sláva. Jsem je loni dával u Červenýho v Radotíně s tím, že na to všichni píšou ódy a mě teda osobně nepřesvědčily..
Příště jdu do Tourancek.
Paul napsal:
Máte někdo zkušenost s dvousměsovými Anakee 2? Mám ty "obyčejný" a jsem spokojenej, ale s tvrdším středem by člověk přece jenom dosáhl většího nájezdu. A druhá věc, vyznáte se někdo v tom značení? http://www.moto-p...-3212.html
Třeba tady je několik druhů. Rozměr samozřejmě přečíst dokážu, ale nevyznám se v rychlostních indexech a dalších znacích co následují. Díky za pomoc.
Paul napsal:
půjdu do nich znova, protože se mi líbí jak drží a to hlavně na morku..
nezapomen, ze mame predni NAPROSTO jinou, nez 12kari.
Mel jsem Anakee 1 tovarne na nove.. a nic extre mi neprisly.
Zvlast, kdyz byly sjety.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jak už bylo řečeno, každýmu vyhovuje něco jinýho, ale když je testovali v Motorrad (později to vyšlo v Motocyklu), tak jedna z vlastností, kterou u nich chválili byla právě přilnavost a čitelnost na vodě.
Já spíš nechápu jak je možný, že na nich někdo najede 25 tisíc . Nezávodím, mám staženej výkon (sem mladej zobák) a snažím se pravidelně kontrolovat tlak v gumách a stejně je budu muset po 10 tisících vyměnit. To budou asi ty kila .
hicks: Vím a chápu, že ta užší guma půjde asi na silnici pryč rychleji, ale ta zadní je přece stejná, výkonově jsme na tom stejně jako 1150 nebo hůř oproti 1200 a váhově líp, tak proto nerozumím tomu nájezdu..
Otázečka: Ty jezdíš na Touranckách ?
Upravil Paul dne 10.04.2012 17:20
Je to tak,nemám důvod si to vymýšlet 16000km silnice 9000km dzungle(převáženě měkej povrch bauxit).před dvěma týdny jsem přezul a vyhodil..asi jsem měl štěstí na nějakej spešl kousek AnakeeMěl jsem sebou ještě E10 ale byl jsem línej přezouvat a černouškum do ruky jsem to raděj nedal..
tom3
minulou sezonu jsem na ní najel 13000km a ještě něco najedu,myslím tak 2000-3000km,ale pak vyměním.Upozorňuji,že sjíždím ke značce a měním.Jízdní styl mám plynulí,před zatáčkou zavřu plyn a využívám brzdného účinku motoru,pokut to silnice a zatáčka dovolí jedu plynule pod plynem a v náklonu ji nešetřím,je to neskutečný,co ta guma podrží.
Dum spiro,spero.
tomaspelant: Já neříkal, že si vymýšlíš jen je to opravdu hodně .
Biker755: Bude možná tím, že já jsem z menších objemů zvyklej na nulovej brzdnej účinek motorku, tak trošku víc trápím brzdy a zase nemám dost odvahy přidat víc v zatáčce, takže se mi o dost víc sjíždí střed.