Vrtá mi hlavou ďábelská myšlenka.Nějak jsem se rozhodl,že protože moje GS splnilo a daleko předčilo moje očekávání,tak si ho nechám na hoodně dlouho.
Problém je,že je to úžasný bike na silnice i do terénu:-D
Teď mě čekají první offroadové lekce,příští týden budu přezouvat na TKC 80,možná mě "adventure"ježdění úplně chytí.Nepředpokládám,že tyto offroad gumy budou perfektní na asfaltu.
Do teď jsem jezdil Tourance.Nyní má Michelin v nabídce Pilot Road 3 Trail,na asfalt budou určitě fantastické a asi mnohem lepší než tourancky.
Idea je taková,že když budu chtít jet celodenní asfaltovou sřelbičku,budu mít jednu sadu kol a pro offroadové ježdění třeba s TKC sadu druhou,aniž bych musel pořád přezouvat,jenom měnit kola.Je to dost velká investice,na druhou stranu pak mohu kola zase prodat.
Máte to někdo takhle?A jak to funguje v reálu?Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Tak fungovat to bude uplně normálně musíš mít oboje kotouče kroužky, jedinej problém asi bude se snímačema tlaku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Takhle to ma dost lidi a nejen na 1200gs.Podle mne idealni vec.
Ty kola sezenes starsi mezi 25000-30000 kc.Zalezi na stavu a na to jestli jsou i s kotoucema a abs krouzkem.
Nebudes prvni ani posledni.
Me by vadilo hlavne sundavani predniho kola.
A vlastne tak nejak celkove, nerad do takovych casti saham, to jsou veci ktery me drzej v sedle a ne na zemi.
Nicmene vidim to asi jako kdyz mas doma vic motorek. Casto se mi stane, ze jedu na GS a puvodni plan trasy, rychlosti atd se nejak zmeni a rikam si, ze by to zrovna bylo lepsi na RSV. A to samy obracene.
Takhle je to teda aspon v mym pripade.
Na GS kdyz mam zrovna TKC, styska se mi casto po Touranckach. Kdyz mam Tourancky, lituju ze nemam obuto do TKC.
Tak ono jde spíš oto jaký chceš ty kola.. Když se spokojíš se stejnejma tak se nechají sehnat levně pokud budeš kupovat dráty tak si připrav min 25000
... servis a diagnostika BMW Motorrad
GS jdou naučit 2 sady senzoru, tzn. stačí vzít na diagnostiku oboje kola a spárovat. Pak můžeš měnit dle libosti. A jelikož dráťáky máš tak liťáky seženeš za pár tisíc někdy i s TPS a pak jen ABS kroužek a kotouče (kotouče můžeš brát jako spotřební materiál).
Pro střídání mezi TKC a silničníma je to zbytečnost s TKC uděláš stejnou palbu silniční bo to jsou silniční gumy.... Je to imageovka....
Takže za mě v tomto případě vyhozený peníz za kola navíc....
TAKE IT EASY
Momentálně mám dráty,ty by byly samozřejmě off.Na asfalt stačí i lité,mám ABS i kontrolu tlaku v pneu.Rok 2010.
Na silnici jezdím před závody potrénovat na GSX-R 1000.Problém je,že je podvozkově hodně tvrdo naladěná na okruh a motorku si užiju jenom na dokonalém hladkém asfaltu.I na menších hrbolcích ve větším nasazení má tendenci mě vyhodit ze sedla,je to fakt dost o hubu,proto je 90 procentní využití právě na okruhu.
Právě v tomhle kontrastu je GS fantastická,škoda,že nemá 190 koní.Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Pokud bys měl zájem mám na prodej zadní kolo se šroubama a snímače ti dám oba jako bonus...
Upravil servisak dne 10.04.2012 19:14
... servis a diagnostika BMW Motorrad
LUKES napsal:
Pro střídání mezi TKC a silničníma je to zbytečnost s TKC uděláš stejnou palbu silniční bo to jsou silniční gumy.... Je to imageovka....
Takže za mě v tomto případě vyhozený peníz za kola navíc....
TKC jsou na silnici vazne hodne dobry, ale ne pro Noriho, ten je nesvuj dokud nema odreny ventilovy vika v zatackach
servisak napsal:
Pokud bys měl zájem mám na prodej zadní kolo se šroubama a snímačem ti dám oba jako bonus...
Děkuji za nabídku,zatím jenom dumám.Uvidím jak mi sednou TKC na asfaltu.Když se rozhodnu,tak až příští rok,tak nic pro mě neblokuj.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
LUKES napsal:
Pro střídání mezi TKC a silničníma je to zbytečnost s TKC uděláš stejnou palbu silniční bo to jsou silniční gumy.... Je to imageovka....
Takže za mě v tomto případě vyhozený peníz za kola navíc....
TKC jsou na silnici vazne hodne dobry, ale ne pro Noriho, ten je nesvuj dokud nema odreny ventilovy vika v zatackach
No,zas tak horký to nebude. Ale faktem je,že jsem si myslel,že na GS budu krajinkář.A ono mi to nějak nejde.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Ja si neuvedomil,ze draty uz mas!Tak potom je to samozrejme podstatne levnejsi!
TKC bych asi nedaval,spis ostre Karoo.Je to takovej kompromis mezi treba tkc a céčkovejma gumama.
TKC jdou na asfalte az na okraj, ja s nima skrtam ramem. Ale v terenu jsou spatny a navic na nich moc nenajedes, tim spis, kdyz za to tahas.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
TKC jdou na asfalte az na okraj, ja s nima skrtam ramem. Ale v terenu jsou spatny a navic na nich moc nenajedes, tim spis, kdyz za to tahas.
Právě,s nájezdem to vidím jako problém.V offroadu jsem úplný začátečník,takže TKC budou pro mě akorát.
V červenci jedu na Nordkapp,je to dle naplánované trasy 9000km,tak budu opět přezouvat.Tourance,nebo konkurenci,uvidím.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.