no ze to beres tak rychle za overenou informaci...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to obyčajný kus zeleza ktory zabrani ist plynu viac ako na 1/4 . O to ze to nebude stacit na hrocha sa netreba bat . skor by som riesil cenu . pred 10 dnami som kupoval priamo v aprilii pre syna na znizenie vykonu na 25kw za 150.-Kč !!!!! na tej stranke to je 8000.-Kč
Upravil bubak99 dne 01.05.2012 21:00
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
Bubak99: a bylo to snížení výkonu oficiální cestou včetně zápisu do TP atd? Nebo to byl jen ten doraz plynu? To je trošku rozdíl mít jen omezení plynu nebo mít homologované řešení, které umožní mít motorku legálně řiditelnou od 18 :-)
Honza ja som to riesil pre syna na Aprilii pegaso 660 bolo to oficialne s namontovanim autorizovanym servisom s dokladom a potvrdenie od dovozcu ze to tak je a prebehol zapis do TP . Vsetko oficialnou cestou
Takouto cestou to riesia viacere znacky ako aj Yamaha, Honda ...
Upravil bubak99 dne 02.05.2012 09:28
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
jako mit moznost si stahnout poradnou motorku mi prijde jako fantasticka moznost pro teenagery.
imho tisickrat lepsi nez se trapis s Varanem 125, nebo na cem to muzou jezdit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jako mit moznost si stahnout poradnou motorku mi prijde jako fantasticka moznost pro teenagery.
imho tisickrat lepsi nez se trapis s Varanem 125, nebo na cem to muzou jezdit.
... a mě tohle přijde zas jako totální kktina... Když si představím jaký "kloubáci" kolikrát jezděj na "dvackách" a teď by mohli řídit seškrcenou 1150,nebo 1200GS... To je blbost jak vrata.To se buď vykulí,nebo trefí někoho jinýho...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Podle mě je ideální stav, když si to člověk trošku zažije na nějaký 125 od 16ti a v 18ti už potom s velkou motorkou, samozřejmě seškrcenou, problém není. Je to taky o dost levnější řešení, protože jak člověku padne 21 tak akorát otevře a nenutí ho to pořizovat novou motorku. A to, že se ji naučí zvládat během doby, kdy je zavřená ani nemluvě.
Jinak moc lidí v 18ti netouží po velkým GS nebo boxerovi (asi jsem jinej) a ti co jo tak ví jak je ta motorka těžká a ví co dokáže, takže k ní přistupují s respektem. A pokud někdo není totální jelito tak vážně nevidím přestup rovnou na velkou ač seškrcenou motorku jako problém.
hicks napsal:
jako mit moznost si stahnout poradnou motorku mi prijde jako fantasticka moznost pro teenagery.
imho tisickrat lepsi nez se trapis s Varanem 125, nebo na cem to muzou jezdit.
... a mě tohle přijde zas jako totální kktina... Když si představím jaký "kloubáci" kolikrát jezděj na "dvackách" a teď by mohli řídit seškrcenou 1150,nebo 1200GS... To je blbost jak vrata.To se buď vykulí,nebo trefí někoho jinýho...
ja myslim, ze pokud jses dost vychrtlej tak te poradne vyhnana 125ka bude akorat stimulovat k rychly jizde.
Ja s temahle omezeni fakt nesouhlasim.. furt se resi kilowatty, rychlost, ale uz ne odpovednost a dobry ovladani motorky.
Takze jsem spis pro 12ku s mensim vykonem, poradnym podvozkem, protiprokluzem a ABS.
---
btw: trapne, ze od 18ti muzes ridit tatinkovo Ferrari.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Jinak moc lidí v 18ti netouží po velkým GS nebo boxerovi (asi jsem jinej) a ti co jo tak ví jak je ta motorka těžká a ví co dokáže, takže k ní přistupují s respektem. A pokud někdo není totální jelito tak vážně nevidím přestup rovnou na velkou ač seškrcenou motorku jako problém.
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jako mit moznost si stahnout poradnou motorku mi prijde jako fantasticka moznost pro teenagery.
imho tisickrat lepsi nez se trapis s Varanem 125, nebo na cem to muzou jezdit.
... a mě tohle přijde zas jako totální kktina... Když si představím jaký "kloubáci" kolikrát jezděj na "dvackách" a teď by mohli řídit seškrcenou 1150,nebo 1200GS... To je blbost jak vrata.To se buď vykulí,nebo trefí někoho jinýho...
ja myslim, ze pokud jses dost vychrtlej tak te poradne vyhnana 125ka bude akorat stimulovat k rychly jizde.
Ja s temahle omezeni fakt nesouhlasim.. furt se resi kilowatty, rychlost, ale uz ne odpovednost a dobry ovladani motorky.
Takze jsem spis pro 12ku s mensim vykonem, poradnym podvozkem, protiprokluzem a ABS.
---
btw: trapne, ze od 18ti muzes ridit tatinkovo Ferrari.
Takže se zabije o strom ve FERRARI
... servis a diagnostika BMW Motorrad