Zdravim, poslední dobou řeším studený starty. Po zahrátí oleje už jde startovat v pohodě, ale studená bez přidání plynu ne a ne nastartovat. V čem může být problém?
Tomyz napsal:
Zdravim, poslední dobou řeším studený starty. Po zahrátí oleje už jde startovat v pohodě, ale studená bez přidání plynu ne a ne nastartovat. V čem může být problém?
Ahoj Tome, hlavně nepřidávej plyn při startu. potom to budeš muset kalibrovat pořád . A neboj, za chvili snad bude léto a konec studenejch startů.
jardajerman@seznam.cz
I po kalibraci plynu proste nejde za studena nastartovat. Vždycky to nechám cca 5 minut ohřát a pak chcípnu, zkalibruju a už naskakuje perfektně. Nevím čím to může být. Napadá mě jen slabá baterka, ale novou se mi zatím kupovat nechce.
Tomyz napsal:
Zdravim, poslední dobou řeším studený starty. Po zahrátí oleje už jde startovat v pohodě, ale studená bez přidání plynu ne a ne nastartovat. V čem může být problém?
Ahoj Tome, hlavně nepřidávej plyn při startu. potom to budeš muset kalibrovat pořád . A neboj, za chvili snad bude léto a konec studenejch startů.
To doufám, teď mam stejně útrum s ježdením. Před garáží mam složenou fúru písku tak musim splnit přísloví Bez práce nejsou koláče . Ale možná je to jen baterkou nebo tím novým výfukem. Ale fakt nevim.
Tomyz napsal:
Zdravim, poslední dobou řeším studený starty. Po zahrátí oleje už jde startovat v pohodě, ale studená bez přidání plynu ne a ne nastartovat. V čem může být problém?
Ahoj Tome, hlavně nepřidávej plyn při startu. potom to budeš muset kalibrovat pořád . A neboj, za chvili snad bude léto a konec studenejch startů.
To doufám, teď mam stejně útrum s ježdením. Před garáží mam složenou fúru písku tak musim splnit přísloví Bez práce nejsou koláče . Ale možná je to jen baterkou nebo tím novým výfukem. Ale fakt nevim.
tak to je dobrý s tim piskem...
A zkoušel jsi to kalibrovat hned před startem za studena ?
jardajerman@seznam.cz
Zkoušel, ale žádná odezva. Asi to bude tou slabou baterkou. Zkusim jí příští víkend vyndat a změřit. Co bych měl koupit za baterku kdyby byla špatná. je lepší gelovka nebo klasika olověná?
suhlasim s xHackerMem Ja som uz sice kupil novu bateriu,ale donedavna som tam mal staru olovenu bateriu,ktora sotva pretocila motor ale motorka chytala.V&menil som ju len preto,lebo sa chystam na dlhsi vylet a nechcel by som aby mi niekde uplne vypovedala.Tu istu bateriu sme dali do otcovej XT600Z a ta nechytila.
Připadá mi jak, když nepřetočí 2 tis ot aby nastartovala. Nevim jaký otáčky jsou ale potřeba k nastartování je to jen dojem. Pak jako by se trochu oživila a naskakuje hned. Nedávno se mi taky povedlo nechat zapnutý vyhřívání a motorka naskočila a okamžitě se vypla.
Měl jsem stejné problémy na podzim.V garáži chytala i po několika dnech na první otočení a jak spadly teploty pod 5st. a nechal jsem stát motorku celý den venku před prací, tak byly problémy. Ježek hned psal, že to je na 100% baterka, tak jsem koupil novou a měl pravdu. Od tý doby už v pohodě.
Tak sem trochu prolejzal internet a narazil jsem na tuto. http://www.otos.cz/motobaterie/yuasa-moto-ytx14-bs-12v-12ah/ ale zajímalo by mě jaký rozměry by měla mít?