Ale po spousta pádech sem zjistil že padáky vlastně vůbec nepotřebuju.Protože všechno vykrejou řídítka a nosič bočních kufrů.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
od bartuse se mi docela i libi.. jako prvni zachrana... no jasne pokud padas na relativni rovine tak to chytne riditko... ale pokud padnes tak nejak nekde.. kde budes treba mit po koleno nejake kameni tak je ouvej..
Upravil VojtechPolicky dne 16.04.2012 20:41
D-A-G-R ked si das dole sedanku,tak tam uvidis 2x srob M8 ktore drzia podsedadlovu cast ramu.No a moje padaky su uchytene na tych sroboch a v predu klasika (motor M8 a kryt chladica M6).
Pristup k sviecke je asi taky ako u padakoch od Touratechu,ale este som sa v tom nevrtal.Sviecku som menil est epred tym ako som si spravil padaky.Kedze sviecku menis mozno kazdych 10tis km tak mi je to aj jedno,kedze demontaz praveho padaku je otazkou cca 1-2min
xnesd napsal:
Trochu si přihřeju polívčičku, ... taky rozmýšlím padáky od Bartuse. Mám trochu strach jak se vejdu s kolenama, máte je někdo cca 190cm vysokej?
xnesd napsal:
Trochu si přihřeju polívčičku, ... taky rozmýšlím padáky od Bartuse. Mám trochu strach jak se vejdu s kolenama, máte je někdo cca 190cm vysokej?
nazdar, s mojíma rámama se v pohodlí poskládáš, pokud, né, můžu bezplatně upravit. mám zkušenosti od uživatelů že přežily a ochránily motorku i v bouračce okolo 100km/h. jinak projely už kompletně evropu a testovaly se i v africe i ásii
Předpokládám že ano, tyhle rámy jdou už vyrobit celkem rychle. může se stát, že pár kousku vyrobím i během odstávky, vše záleží na tom jak půjde rekonstrukce.
Jistě nejlepší na ochranu by asi byl Grave http://www.grave..../padak.htm ale to už je moc velké lešení, chci jen ,,decentní,, padací rám, ale aby ochránil v případném pádu v terénu
Upravil DAGR dne 03.05.2012 20:56