Nazdarek lidicky tak mam za sebou prvnich 1000km a zkusim sepsat jaky mam dojym a postrehy:
1. prvni jizda jsme byl opravdu nadsenej, zkusil jsem co masina da 180 a vic uz radeji ne, sem mel smrt v ocich, jinak prvni jizda byla nejakych 250km a 90% pekne po okrskach kopecky , rovinky atd.
2. druha jizda taky v pohode taky 250km zacala me nejak brnet ruka na plynu jako mravenceni pri vysich otackach, ale nejak jsme tomu nevenoval pozornost
3. namontovany vsechyn 3 kufry a vilet z Olomouce do Vidne, oproti prvni jizde se motorce moc nechtelo jet tak rychle nevim zda to bylo tim okufrovanim nebo cim, ale proste na 5000otacek uz sem mel celekm mravence v prave ruce a musel sjme vytrepavat ruku celkem casto, jinak zacala me dosti skripat predni brzda nevim cim to je, kdyz brzdim uz sebemensi zmacknuti predni packy tak to zacne pistet jak mysi,mozna se tam dostal nejakej bordel
mam par dotazu
1. muze treba vyrobce rict ze mi neuzna zaruku na motor, kdyz sem si tam nainstaloval padaky , ktery sou uchyceny na motoru a vymeneny ty horni srouby jelikoz se tam uchycuje padak
2. doporucite mi nejakej dobrej cestovni stit ten malej je masakr nedostacujici
Upravil schrek dne 20.04.2012 20:58
V jednom vlákně píšeš jak jezdit, aby se zajela (což už je) a v druhým, že si zkoušel kolik dá .
Jinak vibrace do řídítek necítím skoro žádný a ani po celým dnu v sedle mě nebrněly ruce, ale jezdím tak do 140 víc ne.
Přední brzda mi taky pískala, ale byla to jen chvilka, asi nějakej bordel.
S těma padákama nevím, zavolej do BMW a zeptej se.
Jinak štítů je spousta a bylo by asi nejlepší si je vyzkoušet, protože při různý výšce fungují různý plexi. Pokud by si chtěl jít na jistotu tak Desierto od TT, funguje a motorka s tím vypadá nádherně, ale je to zas docela dost peněz..
Nojo holt není češtinář......
Jinak ten plyn drzis křečovitě nebo máš v prdeli karpalni tunely nebo jak se to jmenuje. Ale dá se to operativně odstranit.
Vyzkousej jen občas za jízdy zacvičit s prstama.
Brzdy: podívej se jak je na tom obložení, jestli tam nemáš nejakej bordel.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Nojo holt není češtinář......
Jinak ten plyn drzis křečovitě nebo máš v prdeli karpalni tunely nebo jak se to jmenuje. Ale dá se to operativně odstranit.
Vyzkousej jen občas za jízdy zacvičit s prstama.
Brzdy: podívej se jak je na tom obložení, jestli tam nemáš nejakej bordel.
Ono taky není od věci řidítka povolit a nastavit na své ruce. Páčky spojky a brzdy dtto.
ta cestina je fakt priserna.. max chybu i v nadpisu.
---
jinak panacek si to popustil ve widlich, takze je naklonenej dopredu.. coz znamena dobry jizdni vlastnosti (pri vhodnym predpeti), ale asi tlaci rukama na riditka.
honit bude asi dost, kdyz je programator... takze obcas cvicit s krouzkama na ruce asi pomuze
---
pripadne zvysit riditka.. coz ja treba nesnasim.
Upravil hicks dne 20.04.2012 20:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nazdar cestinu opravdu neresim, sorry nikdy mi to neslo
jinak karpaly mam prave v poradku, krecovite to urcite nedzim a snazil jsem se abych se do toho moc neopiral, oproti minule masine jsou rucky tensi tak mozna vic sviram, , jinak ten nastup brneni je nekde kolem 110km/h
jak mate bezne zarazeny rychlosti v porovnani s km/h
jinak s tim zajizdenim jste napsali, ze to je uz zajety tak jsem tomu zkusil nalozit, ale jinak jsem dneska jezdil do 5000 otacek
Paul napsal:
To si nemyslím, že bude až takovej rozdíl v přenosu váhy na ruce kvůli pár centimetrům na vidlích, spíš to drží křečovitě,
ja ten naklon teda dost cejtim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak pardon, z toho původního textu to vypadalo jak kdyby si to zkusil hned při první jízdě. Rukojeti jsou trošku tenčí, na advrideru o tom bylo celý vlákno s různýma způsobama řešení, ale já sem si na to zvykl. Rychlosti ti neřeknu, ale vždycky se snažím, aby otáčky nikdy nepadly pod 2000 a potom už podle způsobu jízdy. Jinak zajíždění už vážně řešit nemusíš, nenech se tím omezovat.
schrek napsal:
nazdar cestinu opravdu neresim, sorry nikdy mi to neslo
jinak karpaly mam prave v poradku, krecovite to urcite nedzim a snazil jsem se abych se do toho moc neopiral, oproti minule masine jsou rucky tensi tak mozna vic sviram, , jinak ten nastup brneni je nekde kolem 110km/h
jak mate bezne zarazeny rychlosti v porovnani s km/h
jinak s tim zajizdenim jste napsali, ze to je uz zajety tak jsem tomu zkusil nalozit, ale jinak jsem dneska jezdil do 5000 otacek
nejezdi zatim konstatne 160 po dalnici.. to imho staci.
ad rychlosti...
jednicka: rozjizdeni, vyjimecne i v meste, hypertechnicke okamziky
dvojka: pomale mesto, technicke pasaze
trojka: mesto, akcelerace do cca 150 kmh, prudke serpentiny
ctyrka: mesto ctyrproudovka, pomalejsi mezimesto
petka: vecer, noc, opatrnost mezimesto.. zaacky
sestka: rovinky, dalnice, kam vidim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ne, jenom nesnasim chovani osmikila naklonenycho dozadu... takze jsem hodne experimentoval s predpetim. dej to na max a ja to cejtim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já nevím schreku mi přijde jako kdyby jsi nikdy nejezdil. To jako radis podle otáček motoru? To máš čas na to koukat? Já radim podle zvuku nebo pocitu. Já nevím moc to resis .
Okufrovana má větší odpor vzduchu, ale má to 80 koní a pořád dost výkonu i na kufry.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
hicks napsal:
ne, jenom nesnasim chovani osmikila naklonenycho dozadu... takze jsem hodne experimentoval s predpetim. dej to na max a ja to cejtim...
Taky mám předpětí víc přitažený, ale na doraz určitě ne. Prostě když chcu jet v zatáčkách rychleji tak se nakloním dopředu, protože jak říkáš v záklonu to není nic moc. Ale pořád si myslím, že to prostě není tak extrémní, aby tě z toho bolely ruce.
hicks napsal:
ne, jenom nesnasim chovani osmikila naklonenycho dozadu... takze jsem hodne experimentoval s predpetim. dej to na max a ja to cejtim...
Taky mám předpětí víc přitažený, ale na doraz určitě ne. Prostě když chcu jet v zatáčkách rychleji tak se nakloním dopředu, protože jak říkáš v záklonu to není nic moc. Ale pořád si myslím, že to prostě není tak extrémní, aby tě z toho bolely ruce.
tak ja jezdim denne 130-150km. Nekdy i vic..
Proste moc naklonenej dopredu = trochu mne bolej hnaty.
Nutno pripocist speky... rozhodne to bude ovlivnovat vaha
Upravil hicks dne 20.04.2012 21:25
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ked budeš jazdiť viac to mravenčenie prejde, vobec to nerieš. Ja som mal problemy s nohou, prešlo to.
Inak na týchto vyhladených motorkách človek ako keby necítil kedy sa ten motor
cíti dobre. Ladený výfuk mi aj preto vyhovuje.