Nazdarek lidicky resim jaky typ scottoilera koupit. Nekdo doporucuje klasiku nekdo doporucuje ten elektronickej.
U toho el. by mi vadila dalsi krabka u palubovky, ale pokud by byl zas o tolik lepsi proc ne, spis otazka jestli pri mym najezdu do max 10000km se to plati vubec kupovat a nestaci ten obycejnej. Penezni rozdil je cca 3000,-
schrek napsal:
Nazdarek lidicky resim jaky typ scottoilera koupit. Nekdo doporucuje klasiku nekdo doporucuje ten elektronickej.
U toho el. by mi vadila dalsi krabka u palubovky, ale pokud by byl zas o tolik lepsi proc ne, spis otazka jestli pri mym najezdu do max 10000km se to plati vubec kupovat a nestaci ten obycejnej. Penezni rozdil je cca 3000,-
elektronickej ti umoznuje prizpusobovat snadno mazani podminkam a nereaguje na teplotni/tlakove zmeny. Navic maze jen pri pohybu, nikoliv jen nahozenem motoru.
Takze se s nim nemusis tolik parat.. a nemusis navrtavat airbox.
Takze imho ani jednim neudelas chybu... hlavne poridit LubeTube pod sedlo.
---
pokud tolik premejslis o 3 litrech, tak sis koupil spravnou motorku
---
jinak krabicka u palubni desky je naopak myslim sikovna.. mas prehled jestli to maze, kolik zbyva oleje atd.
Upravil hicks dne 24.04.2012 18:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kluci,moje mineni na tohle je takove: ten elektronickej, ne ze by byl na nic, ale mechanicky staci taky. taky nepotrebuju elektryckej kartacek na zuby. najezdil jsem na nej kolem 70 a porad fachci. s cim ma hix pravdu je zvetsit zasobnik.
ale nechce se me za to davat o tolik vice. za to koupis 2,5L mazaciho oleje a na to ujedes sakra hodne kilometru.
tot vse odeme.
Joke
Ahoj kluci řeším to taky, zatím se kloním k té levnější verzi, myslím že nechci na moto víc elektroniky, než je nutné. Zároveň ty tři tisíce rozdíl, radši dám do pořádné bundy :c). Ale uvidíme asi se to stavím okouknout k Hicksovi a pak se rozhodnu
Elektronickej je jednodussi nez ten podtlakovej. Nic slozityho to zvlast na dnesni dobu neni, pichnout neco na baterku. Ma to naopak min hadicek a tudiz myslim prave mensi sanci se posrat, nekde se uvolnit atd.
Hlavni vyhoda je lepsi prizpusobeni aktualnim podminkam, pretizeni a nemazani na volnobeh, v prekladu tedy CISTSI MOTORKA!
Vetsina argumentu proti scottoileru je ze strany tech, co maji zkusenosti s podtlakem v tom, ze motorka je jak olejnicka...
Hix ma u ty el.verze naopak cistsi motorku, nez kdyz mazal ruco (zvakst po nejaky dobe pouzivani, kdy uz dostal do ruky jak prave frekvenci mazani upravovat).
Nez pocitat 3tisice rozdil bylo by mi naopak lito "vyhodit prachy za ten obyc" , kdyz jsem si mohl za neco vic koupit domyslenejsi model...
Kdybych dnes mel moto s retezem, o jiny, nez el.variante a lube-tube zasobniku (na 800 vzadu pod sedlo) bych ani neuvazoval.
A co se tyce estetiky a ty krabicky na 800, ta se da umistit paradne vedle budiku.
Upravil morabo dne 25.04.2012 05:47
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Hix ma u ty el.verze naopak cistsi motorku, nez kdyz mazal ruco (zvakst po nejaky dobe pouzivani, kdy uz dostal do ruky jak prave frekvenci mazani upravovat).
Nez pocitat 3tisice rozdil bylo by mi naopak lito "vyhodit prachy za ten obyc" , kdyz jsem si mohl za neco vic koupit domyslenejsi model...
mozna maji chlapci dlouholetou praxi s vakuovejma pumpama, tak je jim ten podtlakovej tak nejak blizsi
---
ne vazne.. mam nastavenou v zasade VYSSI frekvenci mazani (kvuli samocisteni a plynulejsi jizde) a motorka moc zaprasena neni... zkusim to nafotit.
Jinak co se tyce slozitosti.. mne taky vakuovej konstrukt navrtanej do airboxi neprijde nejak moc jednodussi, nez maly cerpadylko...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
teď jsem tu zas měl osmikilo se so, všechno zasraný od oleje, chtěl bych viděl, jak měníte kolo na cestě.
nemáte si kde umejt ruce, čili pak rukavice vyhodíte do koše.
milan enduroskola napsal:
teď jsem tu zas měl osmikilo se so, všechno zasraný od oleje, chtěl bych viděl, jak měníte kolo na cestě.
nemáte si kde umejt ruce, čili pak rukavice vyhodíte do koše.
já jsem to měl kdysi na varanovi a je to jen o správném dávkování...nic jsem zasraný neměl a pichnul jsem to v tremtárii...a nebyl jsem zasranej jen nasranej
http://czunici.ra...
milan enduroskola napsal:
teď jsem tu zas měl osmikilo se so, všechno zasraný od oleje, chtěl bych viděl, jak měníte kolo na cestě.
nemáte si kde umejt ruce, čili pak rukavice vyhodíte do koše.
Milane to je nesmysl.. pastnu sem fotku ted aktualni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja mam ten obyc scottoiler uz dva dny a motorku mi nespini - nemam v tom olej :-)) Dám půl kralovství tomu kdo mi ukaze kam se zapojuje ta podtlakova hadica na 800ce GS !! - klidne si ze mne pak delejte prdel ze je vsude milion odkazu a milion manualu kde to je ukazany - ja nenasel nic !! a vzdavam hledani
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milan enduroskola napsal:
teď jsem tu zas měl osmikilo se so, všechno zasraný od oleje, chtěl bych viděl, jak měníte kolo na cestě.
nemáte si kde umejt ruce, čili pak rukavice vyhodíte do koše.
dobře, pársetkolimetrová špína tam byla, ale že by to bylo zasraný až takhle katastrofálně...
Dakar bez SO vypadal po delších cestách bez většího čištění (jen řetěz vzatej motuláckym odmašťovačem a olejem) podobně.
milan enduroskola napsal:
teď jsem tu zas měl osmikilo se so, všechno zasraný od oleje, chtěl bych viděl, jak měníte kolo na cestě.
nemáte si kde umejt ruce, čili pak rukavice vyhodíte do koše.
dobře, pársetkolimetrová špína tam byla, ale že by to bylo zasraný až takhle katastrofálně...
Dakar bez SO vypadal po delších cestách bez většího čištění (jen řetěz vzatej motuláckym odmašťovačem a olejem) podobně.
HLAVNE SCOTTOILERI OLEJ JE CELKEM JESTE OMYVATELNEJ, OPROTI ZBESILY OLEJOZVEJKACCE VE SPREJI.
doted mam od spreje totalne zadelanej stred zadniho kola...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pokud to někdo máte správně namontovaný a seštělovaný, tak se stavte mě přesvědčit, že se mýlím, ale já na challenge používím spray motorex a všechno je narosto čistý, žádná ta černá špína, co okamžitě ušpiní všechno čeho se dotkne.