To sice nevím ale lze sehnat origo píst a dokonce dělaj i první výbrus.Originál stojí cca 4300kč.Můžu se zeptat co znamená odešel píst? Mám najeto přes 120tkm a asi mi to začíná trochu brát olej,nicméně sem byl ujištěn že dokud to vytáhne 160kmh tak je komprese pořád dobrá
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Už delší dobu dakar nechtěl moc startovat a ani moc nejel ....navíc jsem měl pořád plný airbox oleje z odfuku a to docela velké množství i po pár km ...ještě jsem to nerozebral ale když jsme včera měřili kompresi tak to ukazovalo jen kolem 50,60 a najeto mám sotva 65oookm
Patnik napsal:
Už delší dobu dakar nechtěl moc startovat a ani moc nejel ....navíc jsem měl pořád plný airbox oleje z odfuku a to docela velké množství i po pár km ...ještě jsem to nerozebral ale když jsme včera měřili kompresi tak to ukazovalo jen kolem 50,60 a najeto mám sotva 65oookm
Možná s tebe budu dělat blbce a možná ho udělám ze sebe ale víš že je tam dekompresor? Ten se musí při měření komprese vyřadit z činnosti.Kamarádovi tuhle taky měřili kompresi a rovnou mu řekli at to zahodí protože to měřili s dekompresorem
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
To je pravda s tím dekompresorem ale zase ten ti nenacáká olej do airboxu.. budou volný kroužky v pístu a ty to pumpujou nahoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Musí se shodit ventilový víko a na vačce po pravý straně je takovej zobáček na pružince- to je ten dekompresor kterej přizvedává při startu vejfukovej ventil.Stačí to pojistit drátkem nebo jinak překonat tu pružinku a je to.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
ale hlavní závada asi bude že odchází tlak přes píst pod kliku a proto to hází tolik oleje do airboxu ? Jestli jo tak co s tím ? Stačí jen vyměnit kroužky ?
A závada je v tom že jak se odspoda maže pístní čep tak to přes kroužky pumpuje olej nad píst a ten se dostává až do airboxu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
A závada je v tom že jak se odspoda maže pístní čep tak to přes kroužky pumpuje olej nad píst a ten se dostává až do airboxu
No to je ale kravina viděl bych to tak že to plive odvzdušnovací hadičkou ze skříně která je vyvedená do airboxu,komprese která uteče jde pod píst a tim tlakuje olej a ten utíká kudyma? No rozhodně né přes kroužky nahoru.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Patnik napsal:
Už delší dobu dakar nechtěl moc startovat a ani moc nejel ....navíc jsem měl pořád plný airbox oleje z odfuku a to docela velké množství i po pár km ...ještě jsem to nerozebral ale když jsme včera měřili kompresi tak to ukazovalo jen kolem 50,60 a najeto mám sotva 65oookm
Možná s tebe budu dělat blbce a možná ho udělám ze sebe ale víš že je tam dekompresor? Ten se musí při měření komprese vyřadit z činnosti.Kamarádovi tuhle taky měřili kompresi a rovnou mu řekli at to zahodí protože to měřili s dekompresorem
+1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdyby se to nepovedlo,mám celý motor z 02 funkční,najeto 43.tisíc km,kompletní se starterem jen zapojit cena 14.tisíc kč,záruka funkčnosti.(mohu i namontovat).
"Žij svůj sen"
Ja nechaval delat pred nedavnem vybrus na starym XTecku a delali mi to v moto Padalik.
Wiseco jsem nechtel,dodali nemeckyho Wesnera.Udajne mam byt o kousek lepsi.
Jeste to neni v kupe,takze kvalitu prace jeste necoceni,kazdopadne pristup meli za 1 .