jen to zkouším, kdyby někdo řešil něco podobného a věděl co s tím ... ve zhruba 43 tis. km se mi začal sám od sebe zapínat pravý blinkr a podaří se mi ho vypnout jen asi v jednom pokusu z deseti a to ještě musím vypínač držet delší dobu. diagnostika našla problém, ale vymazání chyby nepomohlo a po otočení klíčkem to dělá zase a chyba je zpět. nechce se mi s tím hned do servisu, když mi záruka před pár dny vypršela.
neřešili jste někdo něco podobného?
(edit-gramatika )
Upravil refi dne 01.05.2012 16:48
refi napsal:
jen to zkouším, kdyby někdo řešil něco podobného a věděl co s tím ... ve zhruba 43 tis. km se mi začal sám od sebe zapínat pravý blinkr a podaří se mi ho vypnout jen asi v jednom pokusu z deseti a to ještě musím vypínač držet delší dobu. diagnostika našla problém, ale vymazání chyby nepomohlo a po otočení klíčkem to dělá zase a chyba je zpět. nechce se mi s tím hned do servisu, když mi záruka před pár dny vypršela.
neřešili jste někdo něco podobného?
(edit-gramatika )
Viz vedlejsi thread... mas blastery?
mne uz na riditkach odesly 2 mikrospinace... spojka i brzda.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A co našla za problém diagnostika?
Problém se neřeší vymazáním, ale odstraněním, vymazáním se řeší hláška o tom co způsobuje daný problém.
Mám doma nějaký vypínač, z druhé strany, ale mohli by jsme zkusit jestli to je vypínačem....no a hlavně co píše ta diagnostika.
Waltr napsal:
A co našla za problém diagnostika?
Problém se neřeší vymazáním, ale odstraněním, vymazáním se řeší hláška o tom co způsobuje daný problém.
Mám doma nějaký vypínač, z druhé strany, ale mohli by jsme zkusit jestli to je vypínačem....no a hlavně co píše ta diagnostika.
diagnostika píše, že je to polámaný a musí se to opravit , protože to je trvalý problém a jako příčinu označila pravý spínač
nebyl čas to rozebrat, takže nejprve šel tento dotaz na fórum, jestli to má vůbec význam a jde koupit samostatně spínač nebo půjde na výměnu celý multiblok.
Nevím jestli by pomohlo rozebrání, ale myslím že jsi viděl jak jsem spravil Cuníkovi jeho- princip spínačů je stejný a vlastně neopravitelný. Je to zalisované a zalité ,u něj se to podařilo složit. Ale záruku jsem mu na to nedal i když do teď funguje.
Ale pro Refi bude spíše zajímavější to že jsem to spletl a mám Pravý, tedy i s vypínačem, takže kdyby to nešlo spravit, tak se dá vyměnit. Já osobně bych doporučil tuhle cestu.
Mimochodem jako díl to neexistuje, jen celek...tuším že s cenou kolem 5t.
Ale nedám razítko BMW
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
Jezdim soucasne na bmw ktere ma 1 prepinac vlevo i na bmw,ktere je ma zvlast na kazde strane.A druha moznost je podstatne lepsi a bmw slo podle mne spravnym smerem.A nevim o tom,ze by to na boxer modelech bylo poruchove.
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
ty sis jeste porad nezvyk? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
ty sis jeste porad nezvyk?
Ale jo no používám to co mě zbývá,ale kdyby to nějak jednoduše šlo hned bych to předělal,je to opravdu divný když při předjíždění přidáváš plyn pohybem zápěstí dolů a přitom potřebuješ palec naopak navrchu pro vypnutí blinkru. zvyknout se na to dá ale ... navíc -trojnásobně vyšší potencionální zdroj poruchy,víc kabeláže atp. chtěl bych opravdu vědět jakou to dle bmw má výhodu že to tam furt dávají.
... je to opravdu divný když při předjíždění přidáváš plyn pohybem zápěstí dolů a přitom potřebuješ palec naopak navrchu pro vypnutí blinkru. zvyknout se na to dá ale ....
přesně tohle mi vadí od samého začátku a stále. kdyby vypínač hodili na levou stranu ...
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
ty sis jeste porad nezvyk? :D
Ale jo no používám to co mě zbývá,ale kdyby to nějak jednoduše šlo hned bych to předělal,je to opravdu divný když při předjíždění přidáváš plyn pohybem zápěstí dolů a přitom potřebuješ palec naopak navrchu pro vypnutí blinkru. zvyknout se na to dá ale ...:o navíc -trojnásobně vyšší potencionální zdroj poruchy,víc kabeláže atp. chtěl bych opravdu vědět jakou to dle bmw má výhodu že to tam furt dávají.
zase se to neopotrebovava.. chova se to porad stejne.. varovne blikace das pomerne snadno.
ja to teda vubec neresim... jezdim denne mesto, blikam jak fsteklej, vypinani blinkru ani s plynem zadnej problem...
mozna mas malinky holcici rucicky :P
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Jojo,je to vyrazne lepsi, dokonce bych rekl, ze jedna z mala veci ktera je na bmw lepsi nez u konkurence
V čem konkrétně je to lepší ? Myslím že kdyby to tak bylo, tak to tak není pouze na BMW a to ještě ne na všech tipech
hele mam na dvou motorkach klasicky levy blinkry, na bawu to co ti vadi... neprijde mi, ze by jedno bylo nejak extra lepsi.. je to proste.. jiny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
ty sis jeste porad nezvyk?
Ale jo no používám to co mě zbývá,ale kdyby to nějak jednoduše šlo hned bych to předělal,je to opravdu divný když při předjíždění přidáváš plyn pohybem zápěstí dolů a přitom potřebuješ palec naopak navrchu pro vypnutí blinkru. zvyknout se na to dá ale ... navíc -trojnásobně vyšší potencionální zdroj poruchy,víc kabeláže atp. chtěl bych opravdu vědět jakou to dle bmw má výhodu že to tam furt dávají.
zase se to neopotrebovava.. chova se to porad stejne.. varovne blikace das pomerne snadno.
ja to teda vubec neresim... jezdim denne mesto, blikam jak fsteklej, vypinani blinkru ani s plynem zadnej problem...
mozna mas malinky holcici rucicky
Holčičí ručičky určo nee ale nemám ještě dostatečně vycvičenej vratiprst jako sovy
kim napsal:
hmm to je to co se mi na některých bmw nelíbí; na ovládání blinkrů kde u jiných motorek stačí jeden inteligentní přepínač dají v bmw tři pedály- zdřejmě proto aby bylo o co se starat
ty sis jeste porad nezvyk?
Ale jo no používám to co mě zbývá,ale kdyby to nějak jednoduše šlo hned bych to předělal,je to opravdu divný když při předjíždění přidáváš plyn pohybem zápěstí dolů a přitom potřebuješ palec naopak navrchu pro vypnutí blinkru. zvyknout se na to dá ale ... navíc -trojnásobně vyšší potencionální zdroj poruchy,víc kabeláže atp. chtěl bych opravdu vědět jakou to dle bmw má výhodu že to tam furt dávají.
zase se to neopotrebovava.. chova se to porad stejne.. varovne blikace das pomerne snadno.
ja to teda vubec neresim... jezdim denne mesto, blikam jak fsteklej, vypinani blinkru ani s plynem zadnej problem...
mozna mas malinky holcici rucicky
Holčičí ručičky určo nee ale nemám ještě dostatečně vycvičenej vratiprst jako sovy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mi teda to BMW blikání vyloženě vyhovuje.
Pokud se ti nechce vypínat při přidání plynu, nech ho dojít, vypne se sám.
Používá to (prý) ještě další vykopávka, která (stejně jako BMW) nedostatek moderních technologií nazývá charizmatem a tradicí: H-D BMW GS = stroj na radost