nevite, jestli uz nekdo nevyrabi pouzitelny komunikator DO HELMY s aktivnim potlacovanim hluku?
Myslim neco, co emituje zvuk s opacnou amplitudou...
Upravil hicks dne 04.05.2012 15:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Interphone F4 i F5 má DPS který funguje naprosto perfektně, protistrana nepozná že jedu na motorce.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nemam sice poneti, co je aktivni potlacovani hluku, ale me treba leze hrozne na nervy, kdyz mame zaply F4ky v rezimu intercom, porad slysim z druhyho mikrofonu okolni kraval, foukani vetru apod.
Tak ze by slo o tohle? Tak to chci taky
Alda - jezdil jsem s F4 docela dlouho a nevím o tom, že bych někdy z druhé motorky slyšel nějaký zvuk větru, kravál apod. Jen hlas. V režimu interkom je DSP využívané jinak než v režimu telefonu, určitě bere víc ale zvuk motoru slyším jen v případě otevřeného výfuku když se pořádně přidá. Takže bych se podíval na tu protistranu, jak má mikrofon namontovaný. Není měsíc, abysme v prodejně neviděli někoho, kdo má mikrofon na tyčce namontovaný obráceně - to znamená dírka do mikrofonu otočená nahoru nebo dokonce dopředu. Pak to pochopitelně bere mnohem víc hluk větru atd i když hlas je tam slyšet taky ale je to podstatný rozdíl než když je mikrofon otočený směrem k obličeji. Na nových mikrofonech je na té ohebné tyčce bíle natištěná šipka a nápis MIC. To znamená, že tento nápis má být směrem k puse - právě z toho důvodu, že to lidi mívají otočené všelijak. Protože molitan je kulatý, nejde z toho dobře poznat, kam mikrofon skutečně míří. Dá se to nahmatat prstem - uprostřed ploché strany válečku je z jedné strany otvor a do toho se musí mluvit. Schválně to ověř.
Jinak třeba v enduro helmě když dáš mikrofon vedle nasávacího průduchu vzduchu, tak to bere hluk taky a stačí ho posunout o pár cm vedle (i když není přímo před pusou) a je to mnohem lepší. To samé mikrofon na drátku umísněný ve vyklápěčce směrem nahoru nebo dopředu na levé lícnici. Sice to je hezký, že tam není ta tyčka ale bere to hrozmě moc ruchů z okolí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Interphone F4 i F5 má DPS který funguje naprosto perfektně, protistrana nepozná že jedu na motorce.
Myslim ze mu slo spis o tzv. Active Noise Canceling - tedy any ani on nepoznal ze jede na motorce. http://en.wikiped...headphones
Randolf
Jasně, chápu. To mě nenapadlo. Někde jsem viděl uzavřená sluchátka s DSP které tohle používalo na poslech hudby. Tak o tom, že by to někdo dělal na motorku jsem zatím neslyšel.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Podle mě je to vzhledem k případné ceně a technické náročnosti zařízení nereálné. Z aut to má myslím Honda legend. Používám sluchátka do uší Etymotic Research ER-6i a je to naprostá bomba. Mám modifikovaný headset takže krom normálních se tam dají připojit i tyhle a používám je skoro pořád.
FYYFF
Nereálné to určitě není, a cena za potlačení okolního hluku ve sluchatkach je v dnešní době velice nízká. V podstatě je to jenom jeden maly mikrofon na snímání okolního hluku a jeden mikročip, který otočí fázi o 180 stupňů pro hlavní frekvenci a první, druhou a třetí harmonickou. Před cca 5 lety to byl výkřik sluchátkove techniky, se kterým přišel Bose. Dnes se to dává i na sluchátka za 200Kc...
petrs napsal:
Nereálné to určitě není, a cena za potlačení okolního hluku ve sluchatkach je v dnešní době velice nízká. V podstatě je to jenom jeden maly mikrofon na snímání okolního hluku a jeden mikročip, který otočí fázi o 180 stupňů pro hlavní frekvenci a první, druhou a třetí harmonickou. Před cca 5 lety to byl výkřik sluchátkove techniky, se kterým přišel Bose. Dnes se to dává i na sluchátka za 200Kc...
Hoď sem nějaká sluchátka která to maj za 200Kč bych to rád vyzkoušel. To klidně sluchátka kuchnu a implantuju do helmy
FYYFF
TomasTT napsal:
Interphone F4 i F5 má DPS který funguje naprosto perfektně, protistrana nepozná že jedu na motorce.
Myslim ze mu slo spis o tzv. Active Noise Canceling - tedy any ani on nepoznal ze jede na motorce. http://en.wikiped...headphones
Randolf
+1
presne tak, myslel jsem ANC.
Upravil hicks dne 04.05.2012 15:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Nereálné to určitě není, a cena za potlačení okolního hluku ve sluchatkach je v dnešní době velice nízká. V podstatě je to jenom jeden maly mikrofon na snímání okolního hluku a jeden mikročip, který otočí fázi o 180 stupňů pro hlavní frekvenci a první, druhou a třetí harmonickou. Před cca 5 lety to byl výkřik sluchátkove techniky, se kterým přišel Bose. Dnes se to dává i na sluchátka za 200Kc...
neni.
Maji to udajne i piloti, napr. vtulniku.. ale ted jsem nove cetl, ze to zase tak extra ucinne (zatim?) neni...
kazdopadne prijde mi to jako zaujimava technologia...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevím jak to má vychytaný Honda, ale nemůžete potlačovat všechen okolní zvuk. Sirény, houkačky, klaksony,.... Potlačit je může být i nebezpečný. Potlačil bych jen vítr. Některé videokamery mají na to nějaký filtr.
Petos napsal:
Nevím jak to má vychytaný Honda, ale nemůžete potlačovat všechen okolní zvuk. Sirény, houkačky, klaksony,.... Potlačit je může být i nebezpečný. Potlačil bych jen vítr. Některé videokamery mají na to nějaký filtr.
jasne, chce to nejakej dost chytrej DSP procesor...
kazdopadne... poskozeni sluchu u motorkaru je bohuzel dost caste.
Zvlast u tech s velkym najezdem. Kdyz si sednes parkrat za rok na zmrzlinu, tak ti to asi extra neublizi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Petos napsal:
Nevím jak to má vychytaný Honda, ale nemůžete potlačovat všechen okolní zvuk. Sirény, houkačky, klaksony,.... Potlačit je může být i nebezpečný. Potlačil bych jen vítr. Některé videokamery mají na to nějaký filtr.
jasne, chce to nejakej dost chytrej DSP procesor...
kazdopadne... poskozeni sluchu u motorkaru je bohuzel dost caste.
Zvlast u tech s velkym najezdem. Kdyz si sednes parkrat za rok na zmrzlinu, tak ti to asi extra neublizi...
Tak jsem to nemyslel. Myslel jsem spíš, když neuslyšíš sanitku, která ti bude křižovat cestu....
Petos napsal:
Nevím jak to má vychytaný Honda, ale nemůžete potlačovat všechen okolní zvuk. Sirény, houkačky, klaksony,.... Potlačit je může být i nebezpečný. Potlačil bych jen vítr. Některé videokamery mají na to nějaký filtr.
jasne, chce to nejakej dost chytrej DSP procesor...
kazdopadne... poskozeni sluchu u motorkaru je bohuzel dost caste.
Zvlast u tech s velkym najezdem. Kdyz si sednes parkrat za rok na zmrzlinu, tak ti to asi extra neublizi...
Tak jsem to nemyslel. Myslel jsem spíš, když neuslyšíš sanitku, která ti bude křižovat cestu....
vzdyt ja jsem to pochopil.
DSP procesor by mel prave poznat, ze ma inhibovat rev vjetru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2