Zdravím,
koukám po pancéřových hadicích na GS 1150, když jsem se díval na realoem (abych věděl, co vlastně je třeba) tak zde vidím ABS jednak integrální a jednak obyčejné. Mám tedy následující otázky:
- Jaký je rozdíl mezi ABS a integrálním ABS?
- Liší se nějak v trubkách či jinak?
- Jaké ABS mám já (GS 1150, 6.měsíc 2002 - modré vidlice - prý to má něco s tím společného - někde jsem slyšel něco o EVO brzdách nebo tak něco - pokud by to pomohlo k identifikaci mám již třmeny s nápisem BMW - né Brembo).
Integral se dela myslim od modelu 03, pri brzdeni predkem brzdi i zadek-tim si to muzes vyskouset. Jinak u integral ABS tehle rocniku (do 07)je posilovac-slysis pri brzdeni moturek. Vetsinou je to rovnou uz model s dvousvickou,ale jsou i vyjimky na prelomu 02/03
Aktualne 1250 GSA HP
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...
HonzaGS-SV napsal:
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...
Možná, že ten integrál a posilovač bez nastartovaného motoru ( zapnutého klíčku ) rukou nepřetlačíš, zkus to se zapnutým klíčkem, abys měl jistotu.
Podle fotek máš ještě jednosvíčku, ale už s novejma brzdama, takže posilovač a integrál tam mít ještě nemusíš. I takovejhle mezityp se dělal.
Upravil stepan dne 05.05.2012 17:58
HonzaGS-SV napsal:
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...
Možná, že ten integrál a posilovač bez nastartovaného motoru ( zapnutého klíčku ) rukou nepřetlačíš, zkus to se zapnutým klíčkem, abys měl jistotu.
Sorry že, sa opytam možno pre niekoho hlupou otazkou, ale jazdim si s mojou bramborkou už 5 mesiacov v domienke že, ked mam ABS tak, mam aj dual-brake, preto som nikdy nepoužival zadnu brzdu, ved načo ked mam dual. Ked som dnes po namontovani zad. tlmiča len tak zo srandy testnul dual-brake s naštartovanou mašinou na hlavnom stojane a zaradenou dvojkou pri zmačknuti prednej paky ta sa nič nedialo, teda koleso sa krutilo pekne dalej. Priznam sa že som bol z toho trochu rozčarovany po tom ako si tak občas aj na tvrdo pojazdim a spolieham na to že, ved to brzdi v dualu tak, poho. Takže dotaz na vas pani motorkari, maju modelove rady z roku 97 dual alebo nie?
Upravil JRM66 dne 18.10.2012 21:57
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu. Takže poctive železo, HonzaGS-SV!
Upravil JRM66 dne 18.10.2012 21:58
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
No prave dneska som to testnul v KE na prechode, kuwa ako to len super brzdi, to som fakt nečakal, proste nova dimenzia!
Upravil JRM66 dne 19.10.2012 19:41
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Ivan napsal:
JRM66 - to je myslím dost důležité zjištění že ti s páčkou nefunguje i zadní brzda...po 5 měsících... Gratuluji!
No ono ked to brzdi fantasticky aj zo solo prednou tak, si toho človek ani nevšimne že, zadek ma trochu neaktivny.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu. Takže poctive železo, HonzaGS-SV!
ja bych ten integral nezatracoval.
pravou nohu muzes pouzivat stejne... ja to pouzivam na pokladani moto hlavne do ostrech zatacek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pedál používám vyjímečně, třeba v terénu ve sjezdech atd. Určitě ale u motorky s integrálem nepoužívám páčku i pedál současně - motorka brzdí paradoxně míň než jen při páčce.
Co sem měl možnost najet pár set km na 12ce tak dual break je fajn věc. Ovšem když ti začne blbnout spínač brzdy a nastartuješ s vypnutým posilovačem, tak to moc fajn není.