Zdar, mám menší problém. Nejspíše po menšim skoku začal téct olej z olejové nádržky. Nejdřív jsem si myslel, že je problém s hadicí, ale dnes jsem zjistil, že to asi teče z těsnění. Nádrž je z vnitřní strany půlená a asi se udělala malá dirka v těsnění. Dá se těsnění někde koupit a nebo je lepší hodit tam silikon?
Označil jsem tu zmíněnou hadičku.
Tomyz přiložený následující obrázek:
silikon tak už bych ji nechal zavařit ,, Ono i tekutej kov je blbej pač nádrž je pořád mastná a vyvzlínává to lomem pořád ven a blbě se to lepí
... servis a diagnostika BMW Motorrad
nevím jistě.. ale poněvadž dělám v oboru kde se navrhuji součastky pro BMW VW maserati, laborghini mini Mercedes atd.... tak všude kde je hadička se používa jakoby takove silikonove lepidlo.. to se teplotou jakoby zatáhne a drží.. to lepidlo by se mělo dat normálně koupit. Používá se v každem značkovějším servise.
Ale nevím jak je to řešené zrovna zde... vím že u hadic chlazení na mem GS to lepidlo je.
Nádržka se mi nezdá prasklá a ani tou hadičkou to neteče, nedřív jsem si to myslel, protože to teklo všude a nejvíc mastná byla právě ona, ale zdá se mi že na tý nádrži je vylezlý těsnění.
Ano, ale chtěl jsem vědět zdali se na to dá sehnat origo těsnění a pokud ne tak budu muset sehnat nějakej tmel. Ale mam z toho trochu obavy, že to vleze dovnitř a nacucne si to čerpadlo nebo to ucpe filtr.
Pokud vím tak nádrž je slepená ,pokud se přelije olej vznikne tam tlak a jako první právě praskne nádržka.Nedávno tu někdo tenhle problém popisoval.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Kluci technická, když tot ak čtu mam strach... když se olej zahřeje, tak by měl být v okynku přesně v pulce že? a ne víc? Pokud víc tak asik trochu vytáhnu ven, páč mi v renocaru asik nalili víc...
no takhle, když jsme to měl zahřátý tka jsme zastavil postavil na hlavní stojan a hladinka byla cirka 3-5mm od horníh okraje okýnka.. takhle jsme to měl po jízdě ve slunečném teplem dnu.. po čerstve vypnutem motoru a ujetých cirka 170 km... hladinka pak postupně klesala.. jak chladl olej
Správně se měří olej tak že se motorka postaví na hlavní stojan ,nechá se běžet a až se sepne větrák neměl by být olej víš jak max.ryska. Povětšinou je ale jednodušší se po jízdě ještě s nastartovanym motorem podívat jestli je v půlce okýnka.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
taky mi to prasklo vlivem tlaku oleje, ktereho jsem dal moc, neni tam silikon ani teneni, je to slepene nejakym lepidlem, neni to rozebiratelny spoj, ale samozrejme jsem to rozpulil, lepidlo oskrabal a odmastil a pak jsem to slepil myslim tekutym kovem, uz je to dlouho, ale drzelo to az do prodeje