Schreku, tady je to posuvný od W. Mám ho na moto a je super-super-super ... trochu vrchní díl vibruje, ale je to na gumě a nedrnčí. Ochrana parádní ... s mojí psí vejškou jsem krytej ve vrchní pozici skoro nad plexi helmy, v dolní super na offroad. Cena mazec, ale stojí za to.
tak nevim komu verit jestli nasim prodejcum nebo strankam Wunderlich, jelikoz plexi s oznacenim 8110424 je v CR dana jako 420mm kdezto na ofiko strankach je 360mm a 8110421 je psany v CR 465mm a na ofiko 400mm rozdil 60mm a to je jako dost ze!!!!
kdyz jsme porovnaval vsechny delky tak to nesedi ani ke spodnimu okraji ani ke svetlu nikam
Upravil schrek dne 09.05.2012 22:27
Tak já dnes namontoval TT kouřové, takhle to vypadá. Neměl jsem čas to moc projet tak zatím nemůžu říct jak chrání a tak, to se teprv uvidí.
Badu přiložený následující obrázek:
tohle jsem tusim presne mel.. ukrutny turbulence.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Badu napsal:
Tak já dnes namontoval TT kouřové, takhle to vypadá. Neměl jsem čas to moc projet tak zatím nemůžu říct jak chrání a tak, to se teprv uvidí.
neni to nejaky vetsi, nez mam ja? jinak koukam, ze to je kourovy docela dost..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
tak nevim komu verit jestli nasim prodejcum nebo strankam Wunderlich, jelikoz plexi s oznacenim 8110424 je v CR dana jako 420mm kdezto na ofiko strankach je 360mm a 8110421 je psany v CR 465mm a na ofiko 400mm rozdil 60mm a to je jako dost ze!!!!
kdyz jsme porovnaval vsechny delky tak to nesedi ani ke spodnimu okraji ani ke svetlu nikam
Turbolence jsou nevýhoda KAŽDÉHO vyššího plexi, pokud nebude tak vysoké že to hází až nad hlavu ... paradoxně pak je lepší nižší plexi (originál?), které to hází na tělo někam a helma je mimo ...
Pro mě je mnohem horší vibrace na hlavě než hluk (dobrá helma to pobere) ...
Nakonec jsem eliminoval oboje tím Wunderlichem stavitelným ...
/Flare
Flare napsal:
Turbolence jsou nevýhoda KAŽDÉHO vyššího plexi, pokud nebude tak vysoké že to hází až nad hlavu ... paradoxně pak je lepší nižší plexi (originál?), které to hází na tělo někam a helma je mimo ...
Pro mě je mnohem horší vibrace na hlavě než hluk (dobrá helma to pobere) ...
Nakonec jsem eliminoval oboje tím Wunderlichem stavitelným ...
to je trochu nesmysl... turbulence nejsou zdaleka jen o vysce, ale i o tvaru, sklopeni atd.. viz tobinator.
proste to Wunderlisi mi na hlavu hazelo masakralni pulzovani, toceni atd vetru.
TT proti tomu zlaty... original prisernej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ok, není to jen o výšce, nicméně ta je určující k tomu kam jde hlavní proud, pokud není usměrněn nebo rozbit nějakým deflektorem (viz MRA plexi) ... speciálně jsem zkoušel nastavit výšku plexi různě, pohyb je asi 15cm a v některé poloze je to šílené jinde výrazně lepší i níže než výše.
/Flare
Flare napsal:
Ok, není to jen o výšce, nicméně ta je určující k tomu kam jde hlavní proud, pokud není usměrněn nebo rozbit nějakým deflektorem (viz MRA plexi) ... speciálně jsem zkoušel nastavit výšku plexi různě, pohyb je asi 15cm a v některé poloze je to šílené jinde výrazně lepší i níže než výše.
TT plexi je trochu sipovite
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mám asi měsíc výsuvné od W a maximální spokojenost. Je ale fakt, že se trochu klepe ten horní díl.Dá se na to zvyknout a vyváží to komfort při jízdě.
KUKY se vrací