ma tu niekto namontovane toto "kurvitko" na svojej motorke? ak ano ake su vase skusenosti?
znamy kupil hladku R 1200GS zo zahranicia ktora to uz na sebe mala a jazdi vo dvojici s batozinou po dialnici za 4.5 litra
palubak mu ukazuje 4.1 litra ale som mu povedal nech to odmeria na plnu nadrz vs. prejdene kilometre a spotreba mu vysla 4.5 litra co je trocha neuveritelny udaj ale zas nemam dovod si mysliet ze si to vymysla
Silně o tom uvažuju taky. Moje 1200GS má "díru" mezi 4-5 tis. a nedá se to úplně odstranit a power commander to prý řeší.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT a su este nejake ine riesenia na odstranenie tej diery?
pricom ta diera ani tak nie je to o co sa mi jedna ale na adviku mam spotrebu 5.5-5.8 a jazdit o liter menej pri dnesnych cenach benzinu mi nepripada ako zly napad .. najma ak je spojeny zo zvysenim vykonu
Už jsem to tu někam jednou psal.Mám PCIII někdy od září 2011. Dal jsem ho tam po té, co jsem dával svody+koncovku. Najeto s tím kurvítkem mám cca 6000 nevím přesně. Spotřeba se drží někde mezi 5,3-5,5 podle ukazatele. Hodně se vedou debaty zda to dát "jen tak" nebo "jen s brzdou". Já jsem rozhodně pro variantu to dělat na brzdě. Docela byla fuška najít tu správnou mapu a nevím jak bych takhle laboroval při normálním ježdění. To by trvalo Ono totiž když se to nastaví blbě, tak pak je to fakt kurvítko Ta díra je v podstatě pryč, mašina fakt dostala vynikající zátah. Tomáši, ty jsi na té mojí vráně nedávno jel, tak jsi si to mohl zkusit zatánout, ale chápu že jsi sledoval více práci Tractive tlumičů
GS 1200 R Adventure
Já myslel že ten typ V se bude nabízet i na starší modely ale zatím nenabízí. Chtěl jsem ten autotune... Ale asi taky půjdu do III.
Kde to ladili?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Já myslel že ten typ V se bude nabízet i na starší modely ale zatím nenabízí. Chtěl jsem ten autotune... Ale asi taky půjdu do III.
Kde to ladili?
PC V je na GS od modelu 2009, ale nezapomeň že musíš dokoupit právě ještě ten Autotune modul s lambda sondou k vlastnímu PC. A to už jsou zase jiné peníze. No a optimálně ještě LCD s online údaji To celé ti vyhladí +/- "díru", možná o něco sundá spotřebu, ale vlastně ne, protože budeš víc tahat, bo tě to bude bavit, jak to krásně jde pak ještě dokoupíš mutlifunkční HUB se senzory (do airboxu atd..) aby ti na LCD svítilo víc čísílek a měl si víc hejblátek. To už ti to bude žrát 9 a budeš mít o dva koně víc v 8000 otáčkách, prostě bomba vykuněná mašina...co dodat, jen, že všeho s mírou Ale zase když to člověka baví, není mu pomoci.. jo a pak BMW vyrobí novej motor a ty začneš znovu od začátku Ale abych odpověděl na tvou otázku...ladili to v DK moto.
GS 1200 R Adventure
Ptal jsem se proto, že jsem s nima dneska mluvil a nějak nadšeně o možnostech ladění GS nemluvili..
Mě výkon 1200 na běžné ježdění do Alp stačí, jen mě strašně štve ten propad výkonu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
no vídím, že Tomano79 zná mě, jelikož jsem byl u montáže, je to easy i nahrání mapy. Dá se to udělat doma. Jak je to zapojení klidně nafotím i když u PW je pohodovej návod.
Mironek
Servus Raptor zavolaj Borisovi Mentelovi do Honda Nove Zamky Motomaxx on ma Dyno Jet v dielni jediny na slovensku, potom jedno je v Prahe a vo Viedni.a je doma v tejto oblasti. upravuje okruhove masinky a povedal ze spravi aj moju GS-u Ja sa len chystam na tuto srandu. Vela ludi si hodi iba koncovku na GS-u a potom sa divia ze maju horuci vyfuk prípadne že maju motor tesne pred zadretim lebo problem s teplotou.
Inak ja to este nemam nahodene ale moja spotreba je 5,3 l/100 rocnik 2010 GS Adventue
Ahoj kluci, jak se Vám co máte Power Commander III USB na 1200GS tento jeví? Stálo to za ty peníze?
Jak se ten Power Commander III USB projevuje při jízdě bez a s? Klesla Vám spotřeba?
Chtěl bych ho pořešit na svou GS rok 2006, vážím 114kg a měřím 196cm a díky tomu+ruky mám spotřebu tak nějak okolo 6L....pod 6 Ĺ jdu jen když jedu s nějakou skupinkou a to ještě málokdy. Když jedu se ženou na dovču tak okolo 7L a když je do toho dálnice a jede se trošku rychlejc tak pod 8L nejdu. K vůli kapce výkonu navíc jsem ochotný do toho ty peníze dát ale chtěl bych info jestli se to vyplatí nebo radši těch 8tis. projezdit?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Zdarr Luky. Na 12tce konkrétně to sice nemam, ale odpovim ti, třeba si z toho něco vybereš . Jestli chceš commander pouze na snížení spotřeby u originál nezbastlené motorky, tak 8 litrů vklidu radši projezdi. Proti sériové palivové mapě si totiž moc nepomůžeš, ta už je chudá dost a je stavěná především na dobré emise a tedy i spotřebu. Mimochodem za 8 litrů koupíš samotný commander PC III USB, pak budeš platit (řádově od 2500 výš) za naladění na motorové brzdě, které ovšem při měření emisí pod zátěží zjistí, že žádnou korekci nepotřebuješ, protože máš vše na motoru originál. Když už bych na dvandu kupoval PC, tak verzi "V" (300 EUR), a k tomu modul Autotune (220 EUR). Odpadne ti pakárna na brzdě, modul Autotune načte hodnoty z lambdy a provede korekce v Commanderu. Ale... výsledek? Menší spotřeba?? pakliže máš soustavu originál, myslím motor, svody a výfuk a všechno v pořádku, tak ... 0..00 nic, resp. něco málo při ježdění v malém zatížení dolů. Asi je zbytečné hlásat, že spotřeba je hlavně o tom jak jezdíš. Jestli jezdíš rád brzda - plyn, nebo jen prostě rychle a k tomu naloženej, bude to jistě žrát víc, než kochacích 5 litrů lidem, kteří to nevytočí nikdy přes 5k...
Jinak commandery slouží obecně ke korekci bohatosti směsi především u upravených soustav (sání, motor, výfuk) kde originální řídící jednotka už není chopná regulovat větší odchylku od přednastavené palivové mapy, nebo kde chceš docíliit hodnot, které ti pomůžou ke zvýšení výkonu. To ale pravděpodobně není tvůj případ. Nebo?? Máš na motorce něco v neoriginálním stavu? je opravdu dobře seřízená a funkční Lambda?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Dík moc za info....nějak se tím budu muset prokousat
Na dvandě mám Koncovku Remus Revolution a KN filtr....ještě přemýšlím nad laděnými svody Remus. Když tady pročítám forum a zvlášť vlákno spotřeba u dvanáctky tak si myslím že mám motor v haj.lu bo ty sporřeby co tam někteří píšou jsou pro mně nereálné. Snížit spotřebu nechci k vůli tomu že by mě bolelo zaplatit litr až dva navíc na 100km ale protože mě sere malej dojezd cca 300km max když jedu s mojou a nabalenej no a pár koníku pružnosti navíc se taky hodí
K vůli tomu teď i budu řešit bandasku z Advíka abych si ten dojezd o cca 150km prodloužil. Motorku za dvouvačku se mi měnit zatím moc nechce...možná to tak ale dopadne s tím že ji prodám pouze kamarádovi kterej její stav ocení. Ještě jsem zvažoval Advíka LC ale tam je asi na snadě radši ještě počkat roček než ho vychytaj.
Jinak ještě k tomu Comanderu, seřizoval mi ji Tonda před 8měsíci a teď je u něj na servis tak počítám že jí na 100% seřídí opět jak ventily tak klapky na volnoběh pes PC a klapky manuálně na podtlak. Co jinak se dá seřídit už nevím. Lambda by se projevovala jak když by byla špatná?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Luky - ohledně stavu tvého motoru - vše je OK (svíčky s indukčkami OK, seřízené ventily, synchronizace, signály z čidel, obě lambda sondy...) - všechno je to jen v tvé ruce, v tom jak jezdíš a jak jezdíš nabalený. Když vidím fotky z tvé dovolené, kde máš tři kufry a na kufrech další hromadu věcí (tzn. aerodynamika vržené tvárnice), jedeš ve dvou po dálnici (a nevlečeš se), tak je spotřeba 8 litrů naprosto normální (sám to někdy umím i za víc). V tomhle ti Power commander nepomůže.
Upravil Tonda dne 10.02.2014 21:05
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já vím Toňo, že máš pravdu, tak nějak jsem doufal že tady někdo napíše že je to dobrá věc a pár koníků to přidá protože pak by mě už nic nebránilo překopat tu nádrž na nádrž z Advíka bo i tam bude zase cca 20kg váhy navíc a kdyby to dostalo s tím Comanderem 5koní navíc tak bych se výkonostně dorovnal advíku z roku 2008 a vyrovnalo by mi to i tu váhu a aerodynamiku bandasky z advíka. No nic, vemu tu bandasku z ADV a asi koupím jen svody Remus a bude po ftákách
http://www.zednic... http://luky2.rajc...