Nemam ani tak dotaz jaké gumy koupit ale spis mne zajímá jestli tu někdo jezdi mitasky E07ky a jestli s nimy nema nejaký zásadní problém - na pegasu jsem s nimy najezdil 40tis a nemel sem s nimy nejmensi problem , 800ka ma ale precijen vyrazne vic kobylek a hlavně ve mne trochu vyvólavá obavy ten lehky predek v kombinaci s přilnavostí E07 ktera bude logicky nižší nez u nejakýho lepidla - event. jestli ji obout jen dozadu a dopredu neco jineho
PS: E09ky znam taky dobre a i kdyz nejdou spatne precijen treba na dalnici zadny zazrak stejne bude 95% km po silnicich - samozrejme jak jinak v cesku vicemene otresnych :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Mám je nazutý (E07)asi měsíc a není problém,předtím jsem je měl na Dakaru a Dominatoru, poměr cena výkon vynikající- sada pneu včetně poštovného, přezutí a vyvážení předku 3300kč.Myslím že Ruda ti je za chvilku doporučí taky
Flare napsal:
Kde přezouváte v Pze (neponičí ráfek, digitální motovyvažovačka)?
Pneu Cerveny v Radotine...
..skoro vsichni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pozor v best drive v praze mi nedavno cpali jednu velmi archivni e10...
Netvrdim, ze je to nejaka tragedie, ale "duveruj, ale proveruj" proste plati vsude.
I kdyz zrovna zmineny Cerveny v Radotine toci tolik gum v rozmeru GS, ze se tam na starou asi jen tak nenatrefi.
Maiali nel Fango!
schrek napsal:
jinak kde koupit za nejlepsi cenu , ale s tim ze neprijdou 3 roky stary gumy?
Já mám od BestDrive Zlín. byla je schopná sehnat dřív než ostatní kontaktovaní zrovna v době když bylo jaksi vyprodáno.
Ještě jsem zapoměl že v té ceně byla přední duše ještě.
A jelikož byli v té době zrovna nějak tyto pláště vyprodaný tak říkala že zrovna pro ně jede do fabriky tak jsem je měl vcelku mladý a nezkušený
Off - vepredu Michelin Desert, vzadu Metzeler Karoo ... souhlas, taky mám
Do Albánie jsem nasadil E-07 s novou směsí, nalítal na nich cca 4500km a jsou jak nový. Akorát za mokra na silnici to chce opatrněji, při větším náklonu má zadek snahu ustřelovat.
Pred 14ti dny jsem prezul silnicni kola na Heidenau K60 SCOUT a jsem z nich docela unesenej...mam na nich asi 1K,parkrat jsem s nima zabloudil i na satolinu (SUCHOU) a fakt gut...na druhych kolech do terenu predek Desert a zadek stridam podle narocnosti,bud MCE Karoo (dulezity je to MCE),nebo Michelin SX12
Edit: to podstatny jsem zapomel,ty SCOUTi jsem kupoval sadu za 3530,- vc DPH
Upravil Petr 11 dne 21.05.2012 10:53
Flare napsal:
Nakolik ty Metzeler Karoo T jsou v pohodě na polní cesty a off třeba který se jel v sobotu na TT AD? Přijdou mi jako fajn univerzály.
Uplne v pohode. Loni jsme TTTE na KarooT odjeli ve dvou! I letos by se to dalo, ale to jsem jel víc na výsledek, svizneji a tedy na ostrejch. Ale pokud neni nejaky totalni bahenni masakr, neni problem. Pro mne nejlepsi guma na univerzalni jezdeni. A to se porad bavim o 1150, na 800 to diky 21 a vaze musi fungovat o rad lip.
Maiali nel Fango!
adventure73-pardal napsal:
Vzorek Scoutta ale pro 18tku a 17tku neni uplne stejny.
Aha...myslel jsem,ze 800GS ma vzadu 18ku...clovek se holt porad uci...nemas fotky na srovnani?
imho 17ka ma veprostred ten silenej pas.
co si pamatuju je to tohle, co mel chvili Morabo.
Upravil hicks dne 21.05.2012 11:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2