Replika Honda Gorilla od firmy Jincheng po zimních úpravách - motor Lifan 150 ccm a modrá kola alias 1150 GSA - hliníkové japonské Takegawy. Zajíždím motor, uvolňuje se, o víkendu to vypadá na 350 km tak zas pojede o kus líp...
Ivan přiložený následující obrázek:
Jo, a nová navigace Garmin eTrex Legend HCx, jsou teď v doprodeji za bezva peníze a umí toho opravdu dost, odpružený držák, ani se nehne. Vedle ní zásuvka 12V, vpravo na nádobce brzdové kapaliny teploměr oleje, motorka je vybavena přídavným olejovým chladičem Takegawa, takže je chlazená jako BMW - vzduch a olej:-). Plexi Givi zvýšené spoilerem TT, tachometr elektronický Koso, zvýšená řídítka spolu s upraveným sedlem a sníženými stupačkami poskytují komfortní (nedělám si srandu!) posez, 500-700 km/den je v pohodě, na delší trasy si pod zadekdávám nafukovací podložku Airhawk.
Ivan přiložený následující obrázek:
Říkám si - být nějakým bossem v BMW, tak bych prosazoval rozšíření nabídky i o takovýto krásný stroj...
Samostatně za standardní cenu (stále ale je to jenom zlomek ceny boxera), ale když si k tomu někdo vezme i skutečný velký GS Báwo, tak má slevu
Kdyby k tomu PR oddělení udělalo potřebný marketingový doprovod, zájemců by se asi našlo po celým světě dost. A byla by to zároveň i krásná pojízdná reklama. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Co takhle Touratech, nechtěl by se toho ujmout a rozjet ty konverze?
Nebo aspoň nabízet doplňkový kit pro přestavbu standardní Gorilly na "BMW GS"? __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Co takhle Touratech, nechtěl by se toho ujmout a rozjet ty konverze?
Nebo aspoň nabízet doplňkový kit pro přestavbu standardní Gorilly na "BMW GS"?
Proč? Ty doplňky tam pasují. Prodloužená řadička se dá využít jako nová kyvka, ze dvou špuntů do kardanu 1200GS se dá udělat sada supermotardových pneumatik apod
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Na té motorce není skoro nic bez úpravy, takhle vypadala když jsem ji koupil. Paradoxně díly na přestavbu stály víc než motorka...
Ivan přiložený následující obrázek:
Tady asi prostor pro TT nebude, i když jsem na Gorče měl mimo spoileru plexi i držák bývalého Garmina 60 CSx. Tuningový trh s motocykly Honda Monkey/Gorilla a jejich replikami ovládá japonská Takegawa (katalog A4, 600 sránek), od které mám hlavní díly (chladič, kyvka, tlumiče atd.) a mnoho dalších, většinou čínských výrobců, kupodivu velmi kvalitních. Kromě toho se TT orientuje na cestovatele a "opic" v cestovatelské úpravě je opravdu málo, byť je ta motorka po úpravách opravdu pohodlná a cestovat se na ní v pohodě dá a navíc s rychlostními průměry ne o moc nižšími než na velké motorce.
Ivan: Ivo Kaštan přiveze svůj dakarský pitbike zítra (nebo dneska večer) na travel event, takže klidně vypíšu speciální kategorii
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Máme tento víkend opičí srazík takže se na Travel Event asi nedostanu (možná na otočku pozdravit známé). Ivošův dakarský speciál je úžasná motorka, jen motor upravený firmou TJR stojí stejně jako moje Gorča a až nad tou motorkou budete stát, nechte si od Ivoše vysvětlit celou filosofii jejího vzniku a možná pochopíte, že tahle motorka měla velkou šanci na úspěch, koneckonců Ivo na pitbiku se stejným motorem vítězí i jinde v kategoriích velkých motorek a soupeři nechápou... Stejně jako nechápou mnozí majitelé velkých motorek, se kterými drží Gorča v zatáčkách stejné tempo a někdy je i potupně předjede, občas je to jako o Davidu a Goliášovi:-). BMW GS je moje osudová motorka, ale Gorču mám moc rád...:-)
Upravil Ivan dne 18.05.2012 12:22
Jo jo, to je Monkey, já mám Gorillu. Obě se začaly dělat v 60. letech a dá se říct, že je to na světě nejdéle vyráběný typ motorky bez zásadních konstrukčních úprav - stále stejná kola, rám, motor, design, opravdová legenda, která nemá na světě obdoby, při vší úctě k jiným značkám...
Ten kluk je kamarád Filip, fanda do opic i motocyklů BMW:-).
Já jsem se k těmhle motorkám dostal přes DAXe, to byl třetí příbuzný typ Hondy vyráběný od 60. let, už dvoumístná motorka. Kdysi byl testík ve Světě motorů, já tehdy proháněl po polích fichtla a do DAXe jsem se zamiloval. A řekl si že ho jednou budu mít. A tak jsou přes zimu obě holky v obýváku...
Ivan přiložený následující obrázek:
Ale i na těchhle motorkách se cestuje a Touratech se na tom vlastně nevědomky podílí - tenhle německý student má DAXe s motorem 50 ccm a pokud si vzpomínám, má na něm po Evroě nacestováno přes 60 tisíc kilometrů...
Ivan přiložený následující obrázek:
O víkendu jsem dal na Gorče cca 200 km a opět nezklamala. Kromě toho, že jede naprosto nádherně a jízda přináší čiré potěšení, kdekoliv zastavím, hned je středem pozornosti. Když jsem ji měl kdysi novou a zajel do Chlumce do Bikerscrownu, kde bylo tehdy asi 40 motorek, okamžitě jsem byl obklopen davem lidí, jedna otázka za druhou, cvakaly foťáky, připadal jsem si jako nějaká celebrita až mne to otravovalo. Když jsem to řekl Ivo Kaštanovi, smál se a povídal něco ve smyslu "To jsem Ti neřekl? Jestli chceš mít klid, zastavuj jen na prázdých místech...":-)
Už jsem psal, že jedeme příští pátek po ose do Rumunska? 7 opic + pro jistotu doprovodné auto:-). Nedávno proběhl poslední trénink v náročném prostředí Orlických hor...
Ivan přiložený následující obrázek: